Wat je even kwijt wil #30

Ja misschien dan de verwarming helemaal uit doen als je er niet bent? Al kan ik me bijna niet voorstellen dat de temperatuur onder de 14 graden zakt nu

Ik woon wel redelijk oud maar m’n huis is dus gewoon bewoond en dat koelt snachts af tot 11 graden in de woonkamer en nog kouder boven. In dus nog geen 8 uur van 18 naar 11 graden met de gordijnen dicht (en we hebben geen enkel glas maar voorzetramen en echt als een malle geïsoleerd waar dat kon)

Wow! Jeetje wat koud… misschien is het huis van @Flora ook wel gewoon koud dan

Ik zit net te plassen met de deur open want de hond was onzeker en wilde soms even komen buurten. En de wc zit zo haaks op de deur van de meterkast… ZIE IK EEN MUIS!!! Hij schrok ook van mij dus ging er gelijk weer vandoor. Ik heb alleen keutels gevonden in een lade met vuilniszakken en schoenpoets (mega random) en mijn vriend heeft de meterkast hermetisch afgesloten. Schrok me de tering. Iedereen in de buurt heeft muizen en van de week bij een buurvrouw waar het heel erg is nog geholpen met opruimen en poetsen dus het is een meet je met de kraan open dweilen… maar hopelijk hebben we ze nu weer een beetje afgeschrokken. Brrrrrrrrrrr

afbeelding

Bedankt voor je inhoudelijke bericht. Je hebt gelijk en ik heb gister iets te hard gereageerd omdat ik moe ben en er even door heen zit sorry.

12 likes

Ik deed donderdag body pump en daarin moest ik zo’n vijf minuten op hoog tempo heel raisss doen. Merkte wel dat sommige mensen het niet volhielden en ik voelde het zelf ook al behoorlijk, maar dacht dat het daarbij wel zou blijven. Spierpijn veel mee op vrijdag maar vannacht is het zo hevig komen opzetten. Moest plassen en ik moest kruipend naar het toilet omdat mijn been met e hak op de grond zetten echt mega pijnlijk is. Vandaag op een festival gestaan met hakken want dat was de meer comfortabele optie en voelde ook dat constant staan en dansen ook best zwaar was maar het wordt alleen maar erger zeg. Op blote voeten staan is zoo pijnlijk en de douche verlicht niet echt en tandenpoetsen was ook al rottig omdat het staan kut is. Lig nu in bed en zelfs in rust doen mijn kuiten zo veel pijn. Geloof niet dat ik ooit zo’n invaliderende spierpijn heb gehad. Heeft iemand nog tips? Denk dat ik maar aan de ibuprofen bruis ga, want slapen is zo echt geen optie. Vind het echt heel bizar.

Ik heb dat ook altijd!!

1 like

Heel goed boek!!

1 like

Dit klinkt wel heel pijnlijk en heftig. Mijn tips: kersen eten of kersensap drinken, tijgerbalsem erop smeren, misschien een warme kruik erop? En ik heb ook eens gelezen dat gember schijnt te werken maar dat heb ik zelf nooit echt uitgeprobeerd. Take care! 2de dag na de work-out is meestal het ergste daarna neemt het als het goed is wel af…

1 like

Ik heb zo raar gedroomd en ik word echt moe wakker…

Niet dat ik weet. Hij gad gewoon in zijn hoofd dat hij altijd vol moest zijn.

Heb je zachtjes je spieren wat opgerekt? Of met een foamroller het wat losgemaakt? Kan ook nog helpen net als magnesium olie smeren.

1 like

Ah nee heb ik helemaal niet meer gezien! Ik kom net thuis, heb t dus deels gefietst en was echt een heerlijk stuk, zo lekker stil daar
Hoe vond je het?

Ik weet niet eens wat ik preciws heb gedroomd, maar heb gisteren wel het halve seizoen hiervan gekeken, dus dit zou ook best kunnen ja :joy:

1 like

Pfff geen zin om weer de hele dag te werken als leidinggevende… Normale zondagen zijn al chaotisch maar nu al helemaal nu mensen bezeten zijn door de sinterklaasgekte.

Tip: achteruit lopen. Op het moment dat de je in ieder geval weer kan staan. Is echt veel minder pijnlijk dan gewoon vooruit lopen. En sterkte!

1 like

En als ik een review mag geven: ze zijn lekker!! Heb ze op station Utrecht gezien, maar in mijn plaatselijke hema nog niet.

Iig weer veel meer! Volgens mij nog steeds niet alle winkels.

1 like

Ik had ook een keer invaliderende spierpijn en dat was ook precies in m’n kuiten. We hadden allemaal oefeningen op onze tenen gedaan met veel gewicht, ik had echt niet gedacht dat ik daar zoveel last van zou krijgen. Had 5 dagen spierpijn, kon niet normaal een trap op of af :’) En in bed liggen was ook al pijnlijk. Als m’n benen op elkaar laten helemaal :confused:
Hielp ibuprofen?

1 like

Dankje! Heb je helemaal gelijk in, voel alleen wel heel erg de druk zeg maar. Hoorde vanochtend ook dat ik een andere arts krijg naar aanleiding van haar commentaar over het zoeken van ander werk.

Maar goed, voor nu maar loslaten. Werk komt wel. Desnoods bij een andere werkgever.