Na de eerste keer dat ik die oefening deed heb ik ook zo achterlijk veel spierpijn gehad. Ik dacht zelfs even dat ik een scheurtje ofzo opgelopen had want het ging veel verder dan wat voor spierpijn dan ook. Ik heb een paar dagen gestrompeld en daarna nog een paar dagen gewone spierpijn gehad, maar toen kon ik iig weer lopen. Je zou een beetje kunnen proberen te strekken maar dat deed bij mij teveel pijn dus geen idee of dat echt werkt in dit geval.
Niet echt tips dus, maar een blijk van herkenning. Oh, en ik was als de dood om die oefeningen nog een x te doen. Toch maar gedaan en na de 2e x amper spierpijn gehad ervan, dus dat viel me alles mee.
Ik eet havermout met pindakaas en banaan want internet zei dat het lekker was, maar gatver wat is dit nou weer voor meuk joh.
Ik zou met papa gaan lunchen, maar dat gaat niet door
Dit is letterlijk een scene uit Toren C haha
Ik zoek een docu (serie?) op netflix. Het gaat over voeding en ik kan me alleen het plaatje herinneren. Het moest een torso van een man voorstellen maar de ene helft was van groente/fruit en de andere helft gewoon spier geloof ik
Even voor je gespeurd, is het the game changers?
Is er iemand anders in de buurt waar je vandaag lekker mee kan lunchen?
Ja ik denk ook dat die het is inderdaad! En dat de afbeelding is veranderd. Want ik kan hem nergens vinden
Ik heb voor het laatst dit gezien en ik kan niet stoppen met eraan denken. Hoe kan het nog gebeuren dat een leeftijd niet in documenten staat. Net Orphan dit
Nee ben bang van niet op dit tijdstip nog. Ga gelukkig vanavond met mn zusje eten en naar de film, dus dat is ook leuk.
Bij mij was de afbeelding hoe je ‘m had omschreven (anders had ik ‘m ook niet gevonden haha)
Grrrrrrrrr ik heb m’n zus een bloem cadeau gedaan, een die soort van emotionele waarde heeft voor ons. Helemaal naar een fucking tuincentrum gegaan om hem te kopen in een leuke pot, hele weg terug vastgehouden omdat ik bang was dat hij kapot zou gaan. Gister gegeven, erbij gezegd dat ze m beter bij mij kon laten staan omdat we nog veel dingen gingen doen. Nee ze nam m toch mee in een tasje. Appt ze nu dat de bloem is afgebroken. Ik kan hier echt zo kwaad om worden. Doe ik al die fucking moeite voor een leuk cadeau voor haar en dan gaat ze er zo mee om.
@Paardenmeisje jij post echt zo vertederend over jullie verse gezinnetje, het geluk druipt er vanaf gewoon
Mogelijke verbetering; verwarm havermout, melk en diepvries bessen. Daarna kan je eventueel nog kaneel/pindakaas toevoegen. Vind havermout met banaan ook nooit echt lekker.
Die comments zijn ook echt naar
Er kwam net een vreemde kat miauwend op mij afrennen. Denk dat het een teken is dat ik er snel eentje moet adopteren.
Ik ben een paar dagen bij een vriendin in Zweden op bezoek en het is zo chill. Zij heeft een super chill appartement met bad en een fatsoenlijke keuken. Wij doen eigenlijk geen fuck, slapen 12u per dag, spenderen de hele dag binnen met thee en wijn, koken heel uitgebreid, doen yoga en proberen mee te dansen met dans video’s en ik ga zo 2x per dag in bad. Morgen ga ik weer terug naar huis en ben ik tot kerst druk bezig met m’n studie maar ik wil niettttt.
Ik hoop het! Maar ik zit nu noodgedwongen voor een paar uur in een cafe aan een deadline te werken en mijn leven te vervloeken dus zo relaxed ben ik helaas nog niet haha.
Ik ben opzoek naar een nieuw luchtje en ik had nog een tester van V&R spicebomb. Net opgedaan, vind hem heel lekker ruiken dus even gekeken hoe duur die is, blijkt het een mannenluchtje te zijn? Wat moet ik nou
Schijt hebben en gewoon kopen als je het lekker vind.