Is het te vroeg om de kerstboom op te zetten?
Nee heb 'm ook al staan
Ik heb ook wel eens mannenluchtjes op! Gewoon doen.
@Krabsalade oké ja jullie hebben gelijk!! Fuk de genderroles van parfums. Hij ruikt echt mega lekker en ik was al lang opzoek naar iets kruidigs
Een collega had echt een superlekker geurtje op vd week maar toen bleek het alien te zijn en die wordt hier altijd zo geshamed
Ik vroeg een keer aan een klant welk luchtje ze op had omdat ze zo lekker rook maar dat was ook alien. En toen deed ik m bij mezelf op en rook hij naar verbrand plastic. Dus moraal van dit verhaal: doe gewoon waar je zin in hebt.
Ik heb laatst de allerlekkerste kaneelscone ever op bij Barista café. Gevraagd om het recept,maar ze maken die niet zelf helaas. Iemand een gouden tip toevallig?
Hahaha ik had een keer een tester van Alien for men en ik vond die zo lekker dat ik m de hele week zelf gebruikt heb hahah terwijl ik wel een hater ben van de vrouwengeur
Ik ben afwisselend aan het puzzelen, serie kijken en lezen
Ik ben zo brak ben echt in staat van ontbinding
Wakker, pyjama aan, uitgebreid in bad, pyjama weer aan
Kopen! Ik vind die ook zo lekker bij mezelf ruiken maakt helemaal niks uit of het voor mannen is of niet.
Ik ken de studentendansvereniging in Nijmegen toevallig en het zijn hele leuke gezellige mensen dus ik zou er gewoon voor gaan! Die beginnersgroep is voor iedereen die echt voor het eerst gaat dansen dus daar pas je sowieso tussen! En vaak schakelen ze mensen van een ‘hogere’ groep in als er heftige tekorten zijn, maar ik denk dat dat wel goed moet komen.
Oe dit klinkt als een geur die ik ook wil proberen.
Als je ergens dat recept tegenkomt, wil je hem dan delen? Die dingen zijn echt overheerlijk!
Naar aanleiding van een proefje in de Linda heb ik een keer La Vie Est Belle gekocht en die gebruik ik als huisspray of als ik stomme mensen ga zien. Vind het echt zo niet lekker bij mijzelf.
Dacht het recept gevonden te hebben (http://www.comfortfoodblog.nl/recept/kaneel-scones/), maar not even close helaas. Ga hem zeker met je delen mocht ik hem vinden
Ik ben gister bij Ikea geweest voor een plantenpot en nu ga ik naar de Hornbach voor een binnenpot en potgrond. Ik heb een goed weekend
En ik moet wéér huilen