Same same, keek net de nieuwste en gewoon weer janken
Mijn date doet aan Dungeons and Dragons. Ik heb daar echt helemaal niks mee, maar ik had hem gisteren meegenomen naar een performance van een groep dragqueens die dus Dungeons and Dragons gingen spelen. Maar holy shit wat duurt dat lang! We zaten daar gewoon 3 uur En ik was ZO bang dat ze mij zouden kiezen om die dobbelsteen te rollen haha, want een meisje rolde een keer een verkeerd nummer en toen ging een van de spelers dood. Gelukkig kozen ze mij niet
Mijn date was helemaal in zân element, hij zei zo heel schattig âIk kan niet geloven dat je nu opeens in mijn nerd-universum bent!â, haha. Oke goed verhaal dit
Maar hierbij dus een tip voor meiden met nerd- vriendjes (of die zelf Dungeons and Dragons doen): het heet âDungeons and drag queensâ en is nog best vermakelijk
Ik had ineens in mân hoofd dat ik wat anders met mân haar wou dus ben meteen naar de winkel gefietst om verf te halen en nu zit ik midden in een miljoen-staps-verfproces, beter wordt het mooi
Waar kijkje dit? Ik was halverwege seizoen 4 toen ze het van videoland af hebben gehaald?
hier
Samenvatting
met deze app dus, ali illegali
Forever huilen hierom idd, ze hebben het ook van de Ziggo app afgehaald terwijl daar alle seizoenen op stonden. Ik ben nu ergens in seizoen 3 geloof ik maar kan ook niet meer verder kijken en downloaden durf ik niet helemaal aanâŠ
Edit: oh zie dat @Banananana al heeft geantwoord haha
@Banananana thanks, maar downloaden durf ik niet
Ik heb wel gelezen dat t vanaf januari weer terugkomt op videoland, maar duuuuurt zo lang
Mn huis is zo fucking koud maar wilde de verwarming niet aandoen omdat ik toch zo moet werken en pas om 22u klaar ben. Maar heb zoân koude neus en voeten
Ik krijg volgende week logees en omdat ik geen behoorlijke handdoeken heb, heb ik er gister een paar gekocht. Van die hele grote badlakens van hotel kwaliteit. Ze zijn net gewassen dus ruilen lekker en zijn zo heerlijk dik en zacht kan niet wachten om zo te gaan douchen en ze uit te proberen.
Ik ben klaar met het inslaan van cadeautjes voor Secret Santaâs, dobbelspellen en andere zaken. Hopelijk valt alles bij iedereen in de smaak. ik snap niet dat ze bij sommige winkels tegenwoordig mensen hebben werken die ook nauwelijks Engels spreken? Dat je geen Nederlands kan prima maar dit is ook wel echt wel next level. Tenzij ze mij een gratis cursus cadeau doen.
Ik voel me zo belabberd terwijl ik maar 3 wijntjes gehad heb
Ik heb dat ook een keer gehad en toen op wijs advies van een forumster allemaal dingen teruggebracht. Kan dat nog? Sterkte
Wow, zit gewoon nu al te knikkebollen. Dit is echt zondag :â)
Kijk kijk dat is een goeie
Ik was vergeten datje bij h&m een tegoedkaart krijgt als je sale dingen terugbrengt. Echt zo stom. Maar ik was wel lekker uitgekookt want ik wilde eigenlijk een broek (niet sale) houden. Maar toen heb ik alles teruggebracht, jas (sale) en broek en toen daarna gezegd âik wil die broek toch wel hebbenâ en die betaald met de tegoedkaart :â) Kassameisje begreep er niks van (huh heh wil je het terug doen of toch houden? ) en het stond misschien gek maar ik vond het inventief Staat nu wel nog wat geld op die kaart maar scheelt weer.
Ik ben morgen nog een dagje vrij (nouja, bijna. Moet een paar kleine werkdingetjes doen vanuit huis) en deze zondagmiddag voelt als een soort minivakantie.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek voor iets waar ik echt wel heel graag wil werken (goh, logisch). Maar ik ben er nog totaaaal niet mee bezig. Heb me wel een beetje voorbereid, maar weet gewoon niet zo goed wat ik ermee moet?? Normaal ben ik altijd helemaal zenuwachtig en nu nog totaal niet. Zou dit juist een goed of een slecht teken zijn?
Mijn uitje vandaag was ook naar een tuincentrum
@Dazed foto van het eindresultaat in het fototopic?
Ik hoorde ook dat de ambassade hier regenboog- en roetveegpieten had op hun Sinterklaasfeest, werd ik heel blij van! En het zesjarige meisje die er geweest was weet gewoon niet beter dan dat ze Piet zijn, dat ze ooit Zwarte Piet waren weet ze niet eens. Samen met dat Gijp tegenwoordig anti-ZP is biedt dit me heel veel hoop dat het niet al te lang meer duurt tot er gewoon alleen nog maar gekleurde en roetveegpieten zijn.
Dat is gewoon mega slim