Iemand ervaring met de Duitse Amazon? Ik heb iets op het oog en bij het product staat een prijs. Als ik het dan in mijn winkelmandje stop is het nog steeds die prijs, maar als ik wil betalen is het opeens duurder. En ik zie niet waar die kosten vandaan komen.
Action! âŹ5 voor uit mijn hoofd 70x140 en ze zijn maar een beetje dunner dan de hotel kwaliteit badlakens van de Hema (die waren âŹ14).
Edit, deze:
Weet iemand nog leuke trash tv? Ik ben brak en heb alles al gezien weet niks meer
ik moet nog zoveel cadeaus kopen voor sinterklaas en kerst en dobbelspellen. Maar ik heb gewoon geen tijd en daar raak ik gestrest van. Sommige dingen kan/wil ik niet online kopen.
Ik wil hier ook een keer heen! Alleen je moet 2 nachten boeken als je 31 december op 1 januari daar wilt slapen. Dan wordt het toch best prijzig ook
Verzendkosten?
Bedankt voor de tip!!
Nee die zijn gratis. Maar ik ben er al achter het is de btw. In Duitsland 19% en hier 21%.
Welke stad en winkel was dit? Dan is in ieder geval duidelijk dat klantvriendelijkheid niet het belangrijkste is voor die winkel.
Ow dat is wel jammer, dat je dan meteen twee nachten moet blijven.
De nieuwe seizoenen van Jersey Shore?
Dat lijkt me echt heel leuk
Ik zit in de bios. Frozen 2 

Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik de laatste 3 afleveringen keek. Vooral bij die van vorige week blééf ik maar huilen.
Ik heb een tijdje geleden een jasje op laten sturen naar een winkel en ik wilde het toen retouren. Volgens de medewerker van de webshop wordt het automatisch retour gestuurd na vier weken maar van de winkel moet ik verplicht langskomen. Ik heb daar gewoon geen tijd voor⊠en ik vind het zo kut want ik krijg telkens afterpay herinneringen maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Het maakt me echt nerveus en dat is kut.
Oh dit hoopte ik ook zo! Maar nee helaas ik ben weer gespaardâŠ
Die van afgelopen donderdag dus? Want die moet ik straks afkijken. De laatste die ik zag was met de hoorzitting
Ja, die bedoelde ik, met de hoorzitting! Tranen met tuiten.
Die van afgelopen donderdag was minder emotioneel gelukkig haha.
idd de btw! Verder vind ik amazon DE echt top!
Het alarm ging af op werken en iedereen keek op met een blik van: ehh huh? Alle boys beginnen rond te rennen op zoek naar âde brandâ. En ik zei: is het niet de deur op de groenteafdeling? Nee dat was het niet. Goed, met zân vieren naar beneden, daar alles checken. Komen ze weer naar boven, toch ff die deur checken⊠een keer raden wat er aan de hand was.