Wat je even kwijt wil #30

Die chick begreep er na paar keer uitleggen echt niks van (oh je wilt deze broek kopen?) dat ik het bijna op wilde geven. Toen dacht ik ja doei ik wil van die kaart af, waarom zou ik me tegen laten houden door een kassadame die er niks van begrijpt. Toen heb ik echt simpel gezegd: “doe alles maar terug”. En toen alle retourhandelingen waren gedaan zei ik “Ik wil die broek toch, hier heb je de tegoedkaart” :’)
Wilde bijna nog aan degene achter me vragen of zij de rest van het tegoed over wilde nemen, dan was ik helemaal van die kaart afgeweest, maar dat ging me toch iets te ver. En mensen achter me stonden dus al minutenlang te wachten :’)

2 likes

Waar heb je ze gekocht? Ik ben nog op zoek naar grote fluffy handdoeken.

1 like

Hebben wij eens gedaan bij Carlton Beach in Scheveningen! Incl heel uitgebreid ontbijten op 1 januari :tada:

1 like

Wij hebben vorig jaar in nhow gezeten in rotterdam. Was wel teringduur omdat je uitzicht hebt op de vuurwerkshow bij de erasmusbrug maar het was erg leuk! We ging eerst eten en daarna wat drinken en chillen op de kamer. Iets voor twaalven gingen we naar de hotelbar want daar kon je het vuurwerk goed zien en kreeg je gratis champi.

Volgende ochtend brak naar het ontbijtbuffet

1 like

Inntel Rotterdam. Mooi uitzicht op de erasmusbrug en er zijn suites met (enorme) bubbelbaden en kleine sauna. Ik kan me alleen het restaurant niet herinneren, geloof dat we roomservice hadden besteld.

2 likes

Iemand ervaring met de Duitse Amazon? Ik heb iets op het oog en bij het product staat een prijs. Als ik het dan in mijn winkelmandje stop is het nog steeds die prijs, maar als ik wil betalen is het opeens duurder. En ik zie niet waar die kosten vandaan komen.

Action! €5 voor uit mijn hoofd 70x140 en ze zijn maar een beetje dunner dan de hotel kwaliteit badlakens van de Hema (die waren €14).

Edit, deze:

1 like

Weet iemand nog leuke trash tv? Ik ben brak en heb alles al gezien weet niks meer

ik moet nog zoveel cadeaus kopen voor sinterklaas en kerst en dobbelspellen. Maar ik heb gewoon geen tijd en daar raak ik gestrest van. Sommige dingen kan/wil ik niet online kopen.

Ik wil hier ook een keer heen! Alleen je moet 2 nachten boeken als je 31 december op 1 januari daar wilt slapen. Dan wordt het toch best prijzig ook

Verzendkosten?

Bedankt voor de tip!!

1 like

Nee die zijn gratis. Maar ik ben er al achter het is de btw. In Duitsland 19% en hier 21%.

Welke stad en winkel was dit? Dan is in ieder geval duidelijk dat klantvriendelijkheid niet het belangrijkste is voor die winkel.

1 like

Ow dat is wel jammer, dat je dan meteen twee nachten moet blijven.

De nieuwe seizoenen van Jersey Shore?

Dat lijkt me echt heel leuk

Ik heb (bijna) een nieuwe woning! :partying_face: Nogal onverwachts ineens ook al was ik al jaren aan het reageren op woningen. En het gaat ook al heel snel allemaal dus superveel stress. Maar zo chill! Woon nu mega klein en dadelijk een stuk ruimer en een extra kamer! En daar had de oude bewoner ook nog eens over een hele wand (kleding)kasten laten inbouwen van grond tot plafond die ik mag overnemen, echt zo fijn al die opbergruimte!

Wat wel ronduit kut is is dat het al net slechter ging met m’n gezondheid en ik nu door alles dat erbij kwam kijken he-le-maal kapot ben, daarnaast non-stop hoofdpijn ook en ga met de dag verder achteruit, en dan moet de echte verhuizing en het klussen etc nog beginnen :weary: Kan nu ook wel echt janken dat de nieuwe week en daarmee extra stress en gedoe morgen weer begint. Moet vanavond ook nog vanalles doen. Had m’n weekend eigenlijk heel hard nodig om een beetje bij te tanken maar dat is totaal niet gelukt met alles dat moest gebeuren. Kan niet wachten tot alles achter de rug is :sweat_smile:

20 likes

Ik zit in de bios. Frozen 2 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Ik moest gisteren nog aan je denken toen ik de laatste 3 afleveringen keek. Vooral bij die van vorige week blééf ik maar huilen.

1 like