Wat je even kwijt wil #30

Ik heb een tijdje geleden een jasje op laten sturen naar een winkel en ik wilde het toen retouren. Volgens de medewerker van de webshop wordt het automatisch retour gestuurd na vier weken maar van de winkel moet ik verplicht langskomen. Ik heb daar gewoon geen tijd voor… en ik vind het zo kut want ik krijg telkens afterpay herinneringen maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Het maakt me echt nerveus en dat is kut.

Oh dit hoopte ik ook zo! Maar nee helaas ik ben weer gespaard…

Die van afgelopen donderdag dus? Want die moet ik straks afkijken. De laatste die ik zag was met de hoorzitting

Ja, die bedoelde ik, met de hoorzitting! Tranen met tuiten.
Die van afgelopen donderdag was minder emotioneel gelukkig haha.

1 like

idd de btw! Verder vind ik amazon DE echt top!

2 likes

Het alarm ging af op werken en iedereen keek op met een blik van: ehh huh? Alle boys beginnen rond te rennen op zoek naar ‘de brand’. En ik zei: is het niet de deur op de groenteafdeling? Nee dat was het niet. Goed, met z’n vieren naar beneden, daar alles checken. Komen ze weer naar boven, toch ff die deur checken… een keer raden wat er aan de hand was.

1 like

Ahhhh ik woon vanaf nú samen in ons nieuwbouwhuis! Ben benieuwd of ik een beetje kan slapen… ben echt kapot na afgelopen weken, maar het is zo gek in een nieuw huis en een nieuw bed.

64 likes

Pff ik was net aan het strijken (bijna alle kleding was van m’n man), ben ik eindelijk klaar en wil ik lekker gaan chillen op de bank met chocolate chip cookies, heeft mijn man net de hele doos opgevreten… Ben echt boos nu. Enige wat hij zegt oh ja sorry, je hoeft je toch niet aan te stellen voor een paar koekjes. Maar er is verdorie ook niks anders in huis.

4 likes

Wordt daar ook zoveel in gezongen? Dit is een serieuze vraag want ik ben geeeeen disney hater. Ik haatte dat gezang tussendoor in die film. Maar waarschijnlijk wel. :persevere:

1 like

Wat tof! Van harte gefeliciteerd met deze allereerste dag!

1 like

Ja er wordt veel in gezongen (love it :see_no_evil::blush:)

1 like

Voor straf al die kleding in een prop op de grond gooien.
Ik zou ook echt niet te genieten zijn, sta ik ZIJN kleding te doen vreet hij MIJN koekjes op.

4 likes

Ik zou hem naar de supermarkt sturen

3 likes

Eigenlijk wil ik effe een lekker potje janken. Gewoon alle stress en zenuwen eruit huilen.

1 like

Dit artikel over hoe je een vrije dag het beste kunt besteden om op te laden gaf best inspiratie https://www.volkskrant.nl/ws-bd2b20eb
"Een manier om erachter te komen wat jij belangrijk vindt, is door te bedenken: wat heb ik tot nu toe gedaan dit jaar en waar was ik tevreden over?, zegt Vanderkam. Schrijf drie tot vijf zaken op die het jaar voor jou gemaakt hebben en plan meer van dat soort activiteiten in. "

Dus in het kader van vaker dingen doen die ik leuk vind ga ik vaker naar buiten om van de natuur te genieten :nerd_face:, heb ik vorige week een dansles gevolgd en ga ik deze week weer ergens anders een proefles volgen. :dancer:t5: En het gaf motivatie om het sporten gewoon lekker vol te houden, geniet daar zo van. Dat kapot gaan en zien waar je lichaam allemaal toe in staat is. En ik wil dus vaker uit (dansen en alles ff loslaten), want dat hoort voor mij ook in dat rijtje. Maar dat lukt nooit zo vaak (want geen gezelschap om dat mee te doen) maar volgende week wel en kijk er zo naar uit :smiley:

24 likes

Ik zocht net een mailtje in mijn inbox en de zoekterm leidde me naar een mail die ik in 2011 ontving over een #spon aanbieding voor mijn blog van fucking Anastasia Beverly Hills??? En ik heb daar nooit op geantwoord hahaha huilen!!!

Zou ik nu antwoorden “heeey sorry voor de vertraging, had 't effe druk lol”?

42 likes

Love it. Zet normaal mn hele dag op insta story’s maar vandaag heel druk gehad en niet aan gedacht oid… appt mn moeder meteen of alles goed met me is :joy::ok_hand:t3: Instagram en whatsapp laatst gezien zijn haar indicaties voor mijn mentale gezondheid

18 likes

Ooit werd er een link gedeeld voor een test met je partner mbt sex. Ik kan deze nergens terug vinden, excuses, iemand een idee wat ik bedoel?

Ik kijk Zondag met Lubach en hij heeft mij zo juist in laten zien hoe naïef ik ben. Ik hoef geen vlees meer.

13 likes

Mojoupgrade bedoel je denk ik?

1 like