Wat je even kwijt wil #30

:heart::heart: knap! Succes :cow:

1 like

Jaaaa fantastisch dankjewel!

1 like

Ik zei ook al tegen mijn vriend van nou zullen we nu dan all in vegetarisch worden

4 likes

Eens! Ik eet nu sinds een aantal weken geen vlees meer, maar dit is zo’n enorme bevestiging.

4 likes

Ook Arjen Lubach gekeken zeker?

10 likes

Haha zie bovenstaande posts

Ik heb een brief ontvangen van de belastingdienst dat ik bij mijn aangifte heb aangegeven dat ik uitgaven voor studiekosten wil aftrekken. Ik heb niet goed gekeken of ik hier recht op heb (ik denk het dus waarschijnlijk niet).

Maar ze willen dus checken of ik hier recht op heb en ik moet allemaal informatie opsturen. Maar ik snap dus niet zo goed wat en hoe. Ik ga morgen wel bellen maar ik heb best wel paniek :(. Want ik had dit al een tijdje geleden moeten doen en nu heb ik nog een brief gehad dat ik dit alsnog moet doen want anders kom ik in verzwaring

Pffff ik heb best wel paniek en voel me kut

Ik weet niet of je op advies zit te wachten dus zo nee negeer dit dan vooral. Maar je hoeft niet per sé vervangers te eten. Je kan de tekorten ook opvullen met groenten, fruit, eieren, peulvruchten en noten. Maar je kan ook niet tegen pinda toch?

17 likes

Vervelend, echt veel ook joh. Maar hopelijk komen ze snel met kweekvlees :sunglasses:

1 like

https://www.ad.nl/buitenland/is-na-bosbranden-het-einde-nabij-voor-de-koala-s~a18a7680/

vind dit zoooo om te janken. :disappointed_relieved: :cry:

Ja ik heb net alles terug bekeken en ik weet al wat de fout is denk ik.
Het schooljaar 2017/2018 hebben mijn ouders nog mijn schoolgeld betaald. Maar 2018/2019 ben ik het zelf gaan betalen. Maar bij mijn belastingaangifte van 2018 heb ik aangegeven dat ik het zelf heb betaald maar ik heb niet heel 2018 het zelf betaald.

Maar ik snap gewoon niks van de informatie die ze vragen. Bah bah bah

Jaa bij MosaMeat ‘maken’ ze vlees. Vraag me stiekem wel af hoe dat vlees smaakt.

Vallen Adidas schoenen groot/klein en zijn ze breed of smal?

Wat?? Hebben alle koala’s chlamydia? :flushed:

Oh ik haat zondagavond zo erg
Vannacht 4 uur geslapen (ja eigen schuld) en nu geen zin om te slapen omdat het dan sneller maandag is :sob:

1 like

Bah ik lig in bed en iemand belde net aan bij de poort. Beetje eng

1 like

Ik ben jarig vandaag en heb de hele dag MEGA brak in bed gelegen. Mijn god zeg, ben nog steeds niet de oude.

1 like

Gefeliciteerd! In bed je verjaardag spenderen klinkt fantastisch, jammer van het brakke aspect.

2 likes

Ha nou ik vind de herkenning wel prettig in ieder geval. Bij dat ik niet de enige ben want ik dacht ook al bijna dat er iets mis was en dan gaan gelijk de meest verschrikkelijke spierziektes door mijn hoofd. Sport namelijk best veel dus heb ook regelmatig spierpijn maar nooit eerder zo. Heb vannacht dus 2 paracetamol en ibuprofen gehad en ik heb daarna wel geslapen dus ik denk dat het gewerkt heeft. Vandaag kersensap gedronken en bananen en genoeg eiwit gegeten (ik probeer alles, het is echt naar) en ik heb het gevoel dat er misschien ietsje progressie is maar lopen en staan is nog steeds verschrikkelijk, vooral als ik een tijdje stil gezeten heb. Maar vanaf hier zal het wel beter gaan.

@Bubbless dapper van je dat je die oefening toch weer aangedurfd heb, ik had mezelf inderdaad al voorgenomen om dat nooooit meer te doen.

1 like