Mijn kat liep net Mn kamer in, keek me aan en plaste op Mn gordijnen, terwijl hij me bleef aankijken.
Powerplay, maar gadverdamme waarom. Hij heeft dit nog nooit gedaan.
Mijn kat liep net Mn kamer in, keek me aan en plaste op Mn gordijnen, terwijl hij me bleef aankijken.
Powerplay, maar gadverdamme waarom. Hij heeft dit nog nooit gedaan.
Het is zo vroeg. Mijn vakantie is echt over nu.
Vanaf half 3 al wakker⊠Moest het van mezelf tot half 5 proberen. Maar helaas, geen oog meer dicht gedaan. En ben ik The knight before Christmas aan het kijkenâŠ
Pfff klote he ik lig ook al zo lang wakker. Snap niet waarom, want ben wel moe.
Dit is mijn laatste stageweek!!!
Volgde je wel een âniet reguliereâ studie zegmaar? Elke reguliere opleiding waarvoor je studiefinanciering zou kunnen krijgen (ook al heb je er geen recht meer op) komt geloof ik ĂŒberhaupt niet meer in aanmerking om kosten van af te trekkenâŠ
Weet niet of je kat de leeftijd ervoor heeft maar zou het beginnende dementie kunnen zijn? Leek onze oude crazykat te hebben toen zijn powerplay ook opeens level up gingâŠ
Weer een kutnacht gehad. Nog steeds verkouden en nu ook nog eens een dikke en pijnlijke bult onder het tandvlees achter mân verstandskies. Ik wil dat dit gewoon weggaatđĄ
Ja, ik ook
en toen heb ik ook geld gedoneerd.
Het erge is nu vooral dat er zo weinig leefgebied en eten is.
Misschien blaasontsteking
Ik wil mijn salaris.
Het is een dag later dus het had er gewoon vannacht al op moeten staan. Punt.
Ik heb ook al 3x gekeken inmiddels maar nog niets. Vandaag beginnen ook de 1e afschrijvingen dus het mag nu wel komen hoor.
Zoân maandag dat je wakker wordt met een fucking pijnlijke ontsteking/bukt in je lies, een uur vertraging oploopt op een treinreis van 40 minuten, en aankomt op je werk waar dan alle koffieautomaten een storing hebben 
Nog niet 

Het is weer maandag, ik moet weer een lesvoorbereiding schrijven.

Ik krijg het altijd een beetje warm als het zo âlaatâ komt. Denk dan altijd dat de instelling waar ik werk opeens failliet is ofzo.
Hahaha ik snap je gedachten.
Gelukkig heb ik het nu wel.
Fijn dat je het hebt! Ik nog niet, mag dus nog even doorgaan met panisch om de 3 minuten mijn bank-app openen 
Whoops ik was dingen aan het bestellen op b.ol en zag ineens dat ik kennelijk nog 67 euro aan facturen open had staan. Ging ik nakijken in mn mail, blijkt dat ik gewoon steeds betalingsherinneringen genegeerd heb. 6 euro herinneringskosten gvd. Geld overgemaakt van mn spaarrekening, shit betaald, toen had ik niet genoeg meer voor collegegeld, weer van spaarrekening overgemaakt en nu heb ik nog 58 euro voor twee weken.
Maar ook twee google mini speakers voor 70 euro waar normaal een 59 euro kost. Ik hoop dat ze ze nog versturen want ik heb weer âachteraf betalenâ gekozen
laf skere tata life echt
Ik ben dit weekend voor het eerst naar een hardstylefeest geweest (Qlimax) met vrienden die wel vaker naar dit soort dingen gaan en het was zo ongelooflijk vet! Was echt best wel zenuwachtig vantevoren maar de sfeer was echt goed en hebben de hele avond en nacht gewoon op bier, cola en kroketten volgehouden. Nog steeds aan het nagenieten