Ik werd net bijna aangereden door zo’n rood bejaardenwagentje. Ik fiets naar huis over een brede straat en ineens komt die duivel op me af, vanaf de andere kant van de weg. Ik dacht dat hij achter me ging afslaan ofzo maar toen hij me bijna raakte boog hij weer af en reed weer volle vaart terug naar het fietspad op z’n eigen weghelft. En ik kon alleen maar denken: huh?
Wel mooi dat iemand die laatst mijn keuzes m.b.t. voeding belachelijk maakte nu heeft besloten om geen vlees meer te eten en zelfs sorry zei. Ik zeg nooit wat van andermans voedingskeuze, maak voor anderen gewoon vlees klaar en bestook mensen nooit met ‘zielige filmpjes’. En alsnog zijn er vaak mensen die hard van leer trekken alsof ze het gevoel hebben dat ik iets door hun strot duw door simpelweg iets anders te bestellen van een menukaart.
Wij hebben net ook zondag met lubach gekeken en vanaf nu gaan we ook in ieder geval minder vlees eten.
Afschuwelijk he, spierpijn in je kuiten! Ik las jouw post terwijl ik aan het trainen was en heb toen 4 sets calf raises gedaan ipv 5 zoals vorige keer, toen werd ik ‘s nachts steeds wakker van de spierpijn als ik mn benen per ongeluk strekte. Hoop dat je er snel overheen bent, je hebt donderdag getraind toch? Bij mij was het de 4e dag wel over dacht ik! En fingers crossed dat je er goeie kuiten aan overhoudt
Ik ben ZO opgelucht. Ik heb een wat lastige band met mijn ouders, broer en zijn vrouw. Nu zag ik zo enorm op tegen kerst om dat dat al drie jaar complete hel is. Nu waren mijn vriend en ik vh weekend bij een heel leuk restaurant waar ze een kerstlunch hadden, dus we dachten laten we dat voorstellen. Hebben wij het gedoe niet (ik houd eigenlijk niet zo van bezoek thuis en mijn schoonzus haat onze hond en mijn moeder zeurt altijd dat honden toch zo enorm stinken) en doen we toch wat samen (en hopelijk leuks en kan de hond even thuisblijven). Appt mijn moeder ineens dat mijn broer en vrouw er niet zijn!!!
Kerst is gewoon in 1 seconde van moeilijk moeilijk naar ohhhhhhh oké dat kunnen we aan gegaan. Ik ben zo enorm opgelucht!!!
Ik weet ook niet wat het met mijn kat is, maar telkens wanneer ze over mijn laptop loopt zet ze dit filmpje op:
Mijn kat liep net Mn kamer in, keek me aan en plaste op Mn gordijnen, terwijl hij me bleef aankijken.
Powerplay, maar gadverdamme waarom. Hij heeft dit nog nooit gedaan.
Het is zo vroeg. Mijn vakantie is echt over nu.
Vanaf half 3 al wakker… Moest het van mezelf tot half 5 proberen. Maar helaas, geen oog meer dicht gedaan. En ben ik The knight before Christmas aan het kijken…
Pfff klote he ik lig ook al zo lang wakker. Snap niet waarom, want ben wel moe.
Dit is mijn laatste stageweek!!!
Volgde je wel een “niet reguliere” studie zegmaar? Elke reguliere opleiding waarvoor je studiefinanciering zou kunnen krijgen (ook al heb je er geen recht meer op) komt geloof ik überhaupt niet meer in aanmerking om kosten van af te trekken…
Weet niet of je kat de leeftijd ervoor heeft maar zou het beginnende dementie kunnen zijn? Leek onze oude crazykat te hebben toen zijn powerplay ook opeens level up ging…
Weer een kutnacht gehad. Nog steeds verkouden en nu ook nog eens een dikke en pijnlijke bult onder het tandvlees achter m’n verstandskies. Ik wil dat dit gewoon weggaat😡
Ja, ik ook en toen heb ik ook geld gedoneerd.
Het erge is nu vooral dat er zo weinig leefgebied en eten is.
Misschien blaasontsteking
Ik wil mijn salaris.
Het is een dag later dus het had er gewoon vannacht al op moeten staan. Punt.
Ik heb ook al 3x gekeken inmiddels maar nog niets. Vandaag beginnen ook de 1e afschrijvingen dus het mag nu wel komen hoor.
Zo’n maandag dat je wakker wordt met een fucking pijnlijke ontsteking/bukt in je lies, een uur vertraging oploopt op een treinreis van 40 minuten, en aankomt op je werk waar dan alle koffieautomaten een storing hebben
Nog niet