Het is weer maandag, ik moet weer een lesvoorbereiding schrijven.
Ik krijg het altijd een beetje warm als het zo âlaatâ komt. Denk dan altijd dat de instelling waar ik werk opeens failliet is ofzo.
Hahaha ik snap je gedachten.
Gelukkig heb ik het nu wel.
Fijn dat je het hebt! Ik nog niet, mag dus nog even doorgaan met panisch om de 3 minuten mijn bank-app openen
Whoops ik was dingen aan het bestellen op b.ol en zag ineens dat ik kennelijk nog 67 euro aan facturen open had staan. Ging ik nakijken in mn mail, blijkt dat ik gewoon steeds betalingsherinneringen genegeerd heb. 6 euro herinneringskosten gvd. Geld overgemaakt van mn spaarrekening, shit betaald, toen had ik niet genoeg meer voor collegegeld, weer van spaarrekening overgemaakt en nu heb ik nog 58 euro voor twee weken.
Maar ook twee google mini speakers voor 70 euro waar normaal een 59 euro kost. Ik hoop dat ze ze nog versturen want ik heb weer âachteraf betalenâ gekozen
laf skere tata life echt
Ik ben dit weekend voor het eerst naar een hardstylefeest geweest (Qlimax) met vrienden die wel vaker naar dit soort dingen gaan en het was zo ongelooflijk vet! Was echt best wel zenuwachtig vantevoren maar de sfeer was echt goed en hebben de hele avond en nacht gewoon op bier, cola en kroketten volgehouden. Nog steeds aan het nagenieten
ja same here! zo zielig.
Mood:
âIK LIG GEBROKEN IN MIJN BED Lalalaâ - Jan Smit
Ik eet echt nooit kroketten maar man na jouw bericht wil ik dit ineens als ontbijt.
Jammer dat ze niet zijn gegaan voor
Oke ziek thuis zijn is wel een goede reden om de teringbende in mijn huis eens aan te pakken. Oke als iemand het ziet dan denkt die waarschijnlijk heh wat bende? Waar? Maar voor mijn doen is het erg. :â)
En ik wil ook vet graag mijn date zijn huis eens schoonmaken want zijn huis is wel een tikje goor hoor. Toen ik de eerste keer daar kwam lag er al een laag stof op de tvkast en die laag is alleen maar dikker geworden sindsdien, lol. Denk dat ik de volgende keer echt gewoon een stofdoek meeneem en het ga doen hahaha.
Of deze
Laat je ritmegevoel je niet tegenhouden hoor! Ken mensen die bijv. niet op de maat kunnen klappen maar wel perfect hun partner kunnen volgen en enorm genieten van het dansen (en het ook echt goed kunnen).
We zouden zo onze eigen Samson & Gert top 20 kunnen organiseren. :â)
Ik ben echt geĂŻrriteerd ik voel me al een week ziek en had twee keer migraine in 1 week, mijn wintersportvakantie gaat niet meer door en mijn broer appt net dat hij niet naar mijn verjaardag komt omdat hij formule 1 wil kijken :â) oke dan
Jezus wat slecht. Beterschap trouwens!
Mijn collega is (terecht) heel chagrijnig en moe, maar ik kan hier echt niet mee omgaan. Zit de hele tijd als ze weer uitbarst zo van: oh ja echt super kut. En dan voel ik me incapabel omdat ik hier niet normaal op kan reageren haha
En joebadoebadoe dan?
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag kwijt kan maar wat is nou een fijne planner? Met ook schrijfruimte per week, niet alleen per dag. Gedateerd hoeft niet, kan ik zelf.