Wat je even kwijt wil #30

Aaah dat is helemaal klote, daar had je zelf dus echt helemaal niks aan kunnen doen.

Ik hoop dat je over een tijd hierop terug kijkt en een andere leuke baan vindt :slight_smile: Maar ik weet uit ervaring dat je daar nu niks aan hebt dus een dikke knuffel en verwen jezelf vanavond maar goed.

1 like

Thanks…

Stomme is dat ik echt een leuke baan heb, maar dit was een interne vacatures voor een nog leukere baan. Hoop zo dat het iemand is geworden die ik tof vind. Anders extra zuur haha.

Hahaha, als het met niet zint laat ik het weten :grin:

Zat je ook in CarrƩ toevallig? :stuck_out_tongue:

Heel veel sterkte!

Wat naar :frowning: sterkte!

Ik had vandaag heel veel verschillende afspraken op verschillende plekken en het kwam allemaal gewoon helemaal perfect uit, zodat ik nergens te laat was, wel tijd had om alles te doen wat ik wilde, maar ook niet echt tussendoor moest wachten.

Daar word ik heel blij van, haha. Want voor hetzelfde geld was het een dag vol stress, waarop alles net wat meer tijd kost en je steeds achter de feiten loopt.

4 likes

Mijn ouders hebben zo een neppe van de Lidl en doet prima het werk wat die moet doen.

Ze gebruiken het vooral voor smoothies ook en ik als ik er ben op m’n ontbijt-mugcake ingrediĆ«nten te mixen. De neppe van m’n ouders kan ook een prima papje maken van konijnenbrokken, perzik en water, dan weet je dat haha. Dus denk dat tenzij je ijs wilt gaan crushen etc zo een goedkopere ook voldoet vaak.

1 like

Wat klote! Wat voor functie was het ongv? Misschien kunnen we je hier helpen aan een baan!

1 like

Wow, heftig! Veel sterkte!!

Lief! Maar ik heb echt een fijne baan nu hoor. Ik wil ook niet weg verder.

Het was bij de radio, op de plek waar ik nu ook werk maar gewoon een andere functie. Komt hoop ik nog wel een keer voorbij.

Het is eigenlijk ook geen groot drama allemaal en ik heb vooraf ook gezegd dat er niks vanaf hing, maar voel me er nu toch wel klote over.

1 like

Wat een afschuwelijk nieuws. Heel veel sterkte :heart:

@Oprah je vent is op tv bij dwdd

Ik snap je heel goed hoor! Ben zelf ook aan het solliciteren en heb ook echt een vacature gevonden waar ik zo graag zou willen werken. Heb het eerste gesprek gehad en wacht op ā€˜de uitslag’. Zo spannend allemaal. Zal ook teleurgesteld zijn als ik het word!

1 like

Ik duim voor je!

1 like

Hahaha ja

1 like

Lekker pepermunt siroop bij mn chocolademelk pleuren :heart:

1 like

Ik kan soms echt wel janken over dik zijn :sob: mijn BMI is te hoog voor de meeste behandelingen, ik kom eigenlijk alleen in aanmerking voor een maagverkleining maar dat wil ik dus echt niet. En bij de obesitaskliniek moet je een behandeling zonder operatie a 4000 euro uit eigen zak betalen.

Ja ik zat gisteren dus op het 2e balkon en ik had echt even hoogtevrees man. Had jij daar geen last van?

Ja allebei al. En toen ging het een jaar goed, maar daarna niet meer. En nu zag ik een behandeling die me echt fantastisch klinkt, maar daarvoor moet ik eerst zelf 10 kg afvallen anders is mn bmi te hoog. En dan zakt de moed me alweer in de schoenen.