Qua Mariah moet ik helaas kiezen voor Hero of Against all odds (take a look at me noooooooow)
Maar En Vogue gaat zo op thanks!!!
Qua Mariah moet ik helaas kiezen voor Hero of Against all odds (take a look at me noooooooow)
Maar En Vogue gaat zo op thanks!!!
@Luzarl Voedingsadvies wordt voor 3 uur per kalender jaar vergoed in het basispakket, ik heb best veel mensen die deze weken nog snel een intake inplannen en 2 of 3 vervolgafspraken inplannen, en dan volgend jaar weer 3 uur hebben.
Als je bij een diƫtiste gaat die aangesloten is bij een zorgverzekeraar wordt het als het goed is ook niet verrekend met je eigen risico, en krijg je meestal 60-80% vergoed.
Good to know is dat āuitwerktijdā tegenwoordig niet meer vergoed wordt, dus je zal altijd een beetje bij moeten betalen.
Nee super lief juist, bedankt!! En @Flexican ook bedankt!! Jij bent dietiste toch? Toevallig in Brabant? Hahah
Haha nee ik kom uit Noord Holland dus dat worden dan flinke voorrijkosten ik begeleid wel eens mensen op afstand, consulten via Skype en app enzo, maar dat vergt wel echt mega veel dicipline
dus dat is echt niet voor iedereen geschikt.
Maaar als ik je ergens mee kan helpen mag je me altijd een berichtje sturen hoor!
Lief van je!! Ik ga een afspraak maken met de praktijkondersteuner en kijken voor zoān leefstijlcoach en weer naar een diĆ«tiste, dus wie weet helpt het wat en kan ik daarna ook naar dat andere programma
He @Luzarl even een berichtje ter herkenning
En vaak wordt ongezond en veel eten aan een ander probleem in je leven gelinkt. Ding is dat dat bij mij niet zo is? Als 10 jarig kind vond ik ongezond en veel eten al geweldig. Mijn zusje en ik zijn hetzelfde opgevoed en zij heeft het niet.
Ik weet echt niet hoe ik het moet tegenhouden? Ik eet gewoon graag ongezond en veel, en het is sterker dan mezelf. Ik ben ook gewoon lui en heb geen zin om iedere dag veel moeite in eten klaarmaken te stoppen.
Ik ben ook al naar een diƫtist geweest, maar die heeft ook niet mijn gedachten kunnen ombuigen. Ik vind bezig zijn met gezond eten gewoon vermoeiend en ik durf er snel in doorslaan waardoor ik er dan alleen maar mee bezig ben.
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit probleem kan fixen en denk dat bij mij ook alleen maar een stalker diƫtist zou helpen. En vanaf er niemand meer achter me zit, loopt het op een gegeven moment weer mis.
Vorig jaar bij de Appie, zijn van die neppe Uggs dingen.
Picnic staat erin zie ik!
Ik verwijs regelmatig mensen door naar een (sport) psycholoog. Een diƫtist kan (in mijn ogen) de kennis van gezonde voeding vergroten bij een cliƫnt, en zeker ook ondersteunen en motiveren, maar wanneer er een verstoorde relatie met eten is, kan ook een diƫtist daar niks aan veranderen helaas.
Tuurlijk zijn er technieken en trucjes om de band met eten te veranderen, en die zullen veel diƫtisten (net als ik) ook zeker toepassen, maar vaak gaat het wel echt veel dieper.
Ja ik herken dit ook heel erg. Het lukt gewoon niet om te stoppen soms.
Ik drink voor het eerst cola cherry. Omg ik ga echt bijna over mān gier, wat vies
Wtf tinder heeft een nieuwe look en ik gaf meteen iemand een superlike da wou ik nie
@Luzarl misschien ook je doel opsplitsen. Eerst 10 kg bijvoorbeeld als dat is gelukt geeft zoān motivatie voor de volgende 10!
Ja dat is mn doel nu ook! Over 5 kg mag ik me aanmelden voor dat ene programma, dus dat is al bijna!
Never forget toen ik gedumpt werd door mijn pubervriendje. Non stop dit nummer op repeat
Heb je een verwijzing nodig voor een psycholoog? Denk dat ik die ook wel een kan gebruikenā¦
Ja ik vind dit zo raar. Tegen iemand met een gebroken been zeg je toch ook niet ga eerst zelf maar lopen, dan gaan we je daarna gipsen.
Meestal niet, en anders kan een diƫtist of andere zorgverlener dat zo voor je opstellen
Ziek worden zou echt super naar zijn maar je bent relatief dichtbij. Misschien kan dat je mantra worden.
Mag ik je op insta volgen btw?
Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga op zoek.
Ik was zo mooi in de ontkenning dat ik eigenlijk ook eens contact moet opnemen met een diƫtist, maar het is eigenlijk wel goed dat ik er hier nu over lees.