Ik heb toegevoegd. Ik ben gewoon enthousiast voor jou.
Ik heb zoveel zin in volgende week dat ik gewoon er al een aantal nachten slecht van slaap haha.
Mijn inbox staat altijd open voor alle diëtist-gerelateerde vragen hoor no problemo.
Door je post uiteraard in mân hoofd⊠en daarom ben ik hem nu aan het luisteren en mee playbacken (zingen zal ik mân buurvrouwtje niet aan doen op dit tijdstip)
Ik trek werk echt niet meer. Dit weekend goed gepraat en besloten dat ik minder ga werken. Dan heb ik ook ruimte om wat kinderen in begeleiding aan te nemen als zzpâer, en dat geeft dan weer ruimte nog minder in loondienst te werken.
Nu heb ik morgen een gesprek op werk en hoop echt dat ze daar ook echt in willen en kunnen helpen.
Totaal ongerelateerd ik hoor hier vaak dat vier dagen werken ipv vijf niet zoveel scheelt door belasting oid, kan iemand me daar wat over vertellen?
Hoop wel dat als je de karl lagerfeld methode gebruikt ik ook wat âŹâŹâŹ krijg
Ik speel al jaren piano, maar waar ik nu woon is geen ruimte. Sinds ik hier woon (bijna 2 jaar) speel ik dus nog maar heel weinig en ik mis het best wel. En nu had ik in mân hoofd dat harp ook supervet is en dat ik dat dan misschien kan leren maar een harp past natuurlijk ook helemaal niet in mân huis
Ik vind dat Rutte maar is gauw het huizenprobleem mag gaan oplossen zodat de harpverkoop weer een klim kan maken.
Ik zou investeren in dreft als ik jou was
Echt vet gezellig dat George (Hond) bij me op bed slaapt, maar hij is steeds zo hard aan het rennen in zân droom dat ie me half uit bed duwt
George of the jungle?
Dit lijkt me iets heel goeds om daar te bespreken toch. En goed en knap dat je gemaild hebt
Nou als ie met deze kracht in lianen slingert dan is ie binnen no time de jungle door
Waarom proberen ze Daan Schuurman de Nederlandse Matthew mcconaughey te maken? Zo van âvoorheen zat ie in alle domme comedies zonder shirt aan maar kijk m nou eens serieus acterenâ.
Als het 2003 was geweest zat misschien iemand op zijn aanwezigheid op tv te wachten, maar in 2019 verdienen we toch echt beter hoor.
Heb ik wel over nagedacht inderdaad maar ik vind dat zoveel minder leuk dan op een echte piano spelen ik vind alles altijd zo doods en leeg klinken op een keyboard, terwijl je zoveel emotie in piano kan leggen. Maar ik moet toegeven dat het toch wel minstens 8 jaar geleden is dat ik voor het laatst een keyboard heb aangeraakt dus misschien moet ik het toch nog eens een kans geven ja
Ohh ja klopt! Had ik nog niet aan gedacht, ga ik me eens in verdiepen
Zo lang geen alcohol en 2 wijn ik ben KO. Lig in bed man slaap lekker
Ik heb mijn sporttas bij me om meteen te gaan sporten na werk. Dit is nog nooit gebeurd en heb ook echt lang niet gesport
Ik open de nieuws app en ât eerste wat ik lees is âGeredde koala Lewis nu toch doodâ