Heeft iemand een prepaid creditcard? Ik zou er een willen maar weet niet zo goed welke ik het best kan nemen. Het is voornamelijk voor webwinkels
https://www.ah.nl/producten/snoep-koek-chips/kerstlekkernijen?page=2 ik ben voor de deur aan het liggen
Even kort uitgelegd: de daadwerkelijke belasting die je betaalt over elke euro die je verdient, wordt steeds meer naarmate je meer verdient. Bij een inkomen van 2.000 per maand betaal je in procenten dus minder over elke euro dan bij 2.500 per maand. Vier ipv vijf dagen werken kost je dus vaak minder dan 1/5e van je nettoloon.
Wel oppassen: deze vlieger gaat niet op als je die vijfde dag gebruikt om elders te werken bijvoorbeeld als zzp’er.
Ik ben zo moe. Loop ook echt als een zombie met m’n blik op oneindig langs alle huizen
Oh je bent alweer aan het werk! Hoe gaat dat met de opvang enzo?
Ik dacht in mijn slaap dat het weekend was. Werd zo boos toen de wekkers gingen en begon helemaal te snauwen naar mijn vriend dat hij ze uit moest zetten. Tot ik vroeg welke dag het was. Ik dacht toen even donderdag, maar het is pas dinsdag
Ik heb een pay2d account en kaart, was tot nu toe altijd prima voor reserveren van hotels en dergelijke. Begint me nu wel te irriteren dat je er telkens maar een vast bedrag op kunt zetten. Als je 21 euro nodig hebt, moet je er 50 op zetten of twee keer 20. Voor gebruik eens in de zoveel tijd is het oké, maar wanneer je het vaker wilt gaan gebruiken raad ik ‘m niet aan!
Wil binnenkort overstappen naar een andere kaart en ik heb wel eens wat gelezen over de N26 of Viabuy debitcards maar moet me daar nog verder in verdiepen
Ik heb een Transferwise debitcard (is een Mastercard). Ik gebruik 'm vooral omdat je makkelijk en goedkoop andere valuta er op kan zetten en kan wisselen, ben heel tevreden!
Dat ik voor het eerst in 15 jaar schade heb gereden aan mijn auto. Ik was chagrijnig vanochtend en heb bij uitrit verlaten een paal niet gezien. Ik kan wel huilen Juist in een maand waarin ik nauwelijks geld over hou
Ik heb gister mijn ooglidcorrectie ze gehad en het was echt zo gepiept. Arts liep wel een uur uit maar toen ik eenmaal aan de beurt was was het zo klaar. Ogen zijn nog wel opgezet maar heb gelukkig geen pijn. Tot zover tevreden dus
ben instant gierig voor ALLES behalve die candy canes. wie is daar ooit gelukkig van geworden??
hou ons op de hoogte van de voortgang zou ik zeggen
Pff voelde me vanochtend nog niet helemaal lekker dus nog dagje thuisgebleven (ze zei gisteren dat ik echt goed moet uitzieken voor ik terug kom) maar ik voel mij nu wel weer goed eigenlijk en nu voel ik mij er rot over dat ik thuis zit. Morgen maar extra hard knallen op het werk.
Oeps ik wou dit in tmi posten???
Yes, gister lekker de hele dag inhaalweekend gehouden, dat had ik zo hard nodig.
Wel nog even een strakke weekplanning voor m’n werk gemaakt en ik heb nu al 2/3 van m’n lijstje voor vandaag afgevinkt. Echt een lekkere start.
M’n buurvrouw begint weer te zeuren dat ze wil afspreken, ondanks dat ik dus mega duidelijk heb gemaakt dat ik niet ga betalen voor het snoeien van die boom. Wat moet dat mens toch, laat me met rust!
Ik kijk nergens naar, behalve die kaneelsterren. Ik koop de hele voorraad op. Beter hebben ze ze straks, ik kan de teleurstelling anders niet aan
Het lijkt wel alsof mensen overal maar tegen in willen gaan, ik snap dat echt niet. Bijvoorbeeld mensen die boze reacties plaatsen op Facebook dat de KFC vegetarische burgers gaat verkopen. Het gaat toch niet van jouw vleesgenot af?? Laat ze lekker
Ik denk dat iedereen wel zo’n vriendin als jij zou willen. Zo lief!
Ik heb de sneeuwpoppen van het weekend al gekocht, dus vermoed dat de kaneelsterren er ook al zijn!!!
Hmmm sneeuwpoppen, die zijn zo lekker.