Wat je even kwijt wil #30

:raised_hands: ik ga zo op pad

Fietsen met een collega (op sommige dagen) leek me echt een goed idee. Maar dan spreken we om half 8 af… En dan komt ze 8 minuten later een keer. Als ik dan zeg ja maar dit is geen half 8 dan zegt ze ja maar op mijn klok wel. Ik vind dit zo irritant he, sta je beetje in de kutkou 's ochtends te wachten en wachten. Oh en ze woont heel dichtbij de plek waar we afspreken.

(Hopelijk vinden jullie niet dat ik mij nu aanstel haha, dit is standaard nml)

Volgende keer maar gewoon betrekken hoor.

1 like

Gewoon alleen fietsen, @Fenayi. Super irritant om te moeten wachten.

1 like

Ik overweeg dit ook want ze loopt ook te piepen dat ik te hard fiets (ook tegenover collega’s schijnbaar). Ja sorry ik kan niet vet traag fietsen. Ik geef het vrijdag nog ƩƩn kans.

1 like

Ik zou dit ook heel irritant vinden en fiets daarom liever alleen op de heenweg. Samen terug fietsen vind ik heel gezellig maar ik heb geen zin om te moeten wachten

1 like

Heb nog nooit zoveel geld uitgegeven in een studiepauze - maar heb nu wel een reis geboekt om in januari naar Jordaniƫ te gaan!!! Zoveel zin in!!!

Nu ff gaan zorgen dat ik voor die tijd daadwerkelijk afgestudeerd ben want anders gaat het hele feest niet door

33 likes

Weet iemand waar je in Eindhoven centrum kan parkeren waar je niet met uitrijden omhoog hoeft (zoals bij stashuisplein wel is bijvoorbeeld)? Ik durf nog niet zo goed alleen zo’n parkeergarage bult op haha.

Op het terrein bij Student Hotel misschien? Ik heb daar volgens mij ooit zonder er te slapen geparkeerd. Net even opgezocht en zie iets van Parkbee. Is in elk geval plat, maar wel buiten (achter slagboom)

1 like

Dit is idd echt zo herkenbaar! Ik hou ook echt mega van ongezond eten… dan gaat het een paar weken goed en dan kakt het weer helemaal in.

1 like

Ik kreeg net met de post een kaartje van mijn besre vrienden: Gelfeliciteerd met je nieuwe ogen! En allemaal woordgrapjes over kijken en zien enzo, echt zo lief <3

18 likes

Ik heb ook al zo lang een eenzijdige vete met die man, gadverdamme. Ik had een tijdje een abonnement op de Volkskrant,als ik die dan 's ochtends uit de brievenbus haalde was m’n liftritje naar boven precies lang genoeg om die stomme voetnoot te lezen van hem. Hele dag gelijk verpest.
Edit: ik ben nu heel erg in de verleiding of ik dit stukje wat jij noemt moet gaan opzoeken om te haat-lezen of dat ik dat voor m’n mentale gezondheid beter niet kan doen

4 likes

zelfde dilemma hier

1 like

omg wat een lelijk kommagebruik, what are u doing Arnon

3 likes

Hmm ja misschien niet slecht, wel gewoon een arrogante lul. Volgens mij was er ooit een moment waarop ik voor school iets van hem moest lezen wat ik al niet fantastisch vond (ik denk Tirza?) en hem ondertussen een keer op tv hoorde zeggen dat ie z’n verjaardag in BraziliĆ« vierde, maar dat z’n vrienden zelf hun ticket moesten betalen, en als ze niet kwamen waren ze slechte vrienden. Meteen helemaal klaar mee.

Toevoeging: heb net dit stukje gelezen, wat een komma’s en wat wollig inderdaad??? Ik krijg meestal (terechte) kritiek dat ik veel te wollig en met teveel bijzinnen schrijf, maar dit is nog 10x erger.

2 likes

Ik neem voor de buurvrouw steeds bloemen aan waarop de bezorger zei dat ze mij ook wel een bosje bloemen hadden mogen sturen omdat vriendelijk ik alles aanneem en goed verzorg. (Alles steeds in een vaas in het zicht gezet). :slightly_smiling_face: Maar eigenlijk ben ik een slechte plantenvrouw.

Ik ook! Was echt hartverwarmend, zou zo weer mee doen. Maakt het goed dat deze notoire kinderhater dagenlang gestresst in speelgoedwinkels stond en bijna als een pervert aan random loslopende kinderen wou vragen wat hun soort zoal leuk vindt om te doen in hun vrije tijd.

1 like

Heb zo’n zin om kerstverlichting op te hangen, vanavond m’n vriend maar even naar zolder sturen om het te pakken haha

2 likes

Pindasoep!

Ik was ook sceptisch, maar deze vind ik echt heel fijn:

(Ik maak hem altijd met spinazie in plaats van collard greens trouwens)

Maar zelfgemaakte mosterdsoep is ook wel heel lekker

1 like