Geef je een update als je 'm probeert?
Oh helaas geen 2e gesprek nav mijn solli. Hij vond het echt een heel leuk gesprek alleen er is op dit moment geen ruimte voor wat ik echt zou willen doen (heeft men genoeg mensen voor).
Ook heel STOM! Samen potje janken is een goed idee, ik was net al begonnen
Hmmmm heb de Google nest mini net geïnstalleerd maar ik denk dat ik het geluid echt te slecht vind. Maar het is zo chill en makkelijk. En ik heb m besteld omdat de reviews zeiden dat het geluid zo verbeterd was, eerste serie niet gekocht omdat het geluid zo slecht was. Kan me niet voorstellen hoe die eerste klonk dan
Haha nou ik ben ook 1,80 en krijg ook gruwelijke rugpijn als ik kook aan m’n eigen keuken (huurwoning). Zo ben ik ook bijna altijd te lang voor die trekmandjes die je wel es bij supermarkten hebt enzo, zodat die halve mand wordt opgetild haha
Deze maak ik regelmatig, heel lekker! Ik doe het zondet dragon en met gewoon stokbrood
Ik zat gisteren een documentaire over Weinstein te kijken. Ik bedacht me dat hij dood was maar daar werd niet over gerept.
Bedenk me net dat je Weinstein èn Epstein hebt.
Ik ben een surprise aan het knutselen en het is zoooo moeilijk allemaal.
Hoe heb ik ooit de basisschool afgemaakt?
Oooh ja die mandjes zijn echt verschrikkelijk irritant
Je kan via de site van PostNL checken waar je kaartjes op de post kan gooien. Staan ook alle brievenbussen in winkels op.
Bij de witte dame volgens mij? toch?
Hmm ik sta heeel weinig ingeplant in december… heb zon idee dat ik word ontslagen ofzo…
Zijn er hier docenten in het basisonderwijs die ik mag DM’en met een vraag? Het gaat over samenwerken met scholen als externe partij
Ik heb eindelijk een stage! En het is echt perfect gewoon!
Ik had mijn moeder gevraagd om glutenvrij meel omdat ik iets wil bakken, heeft ze twee punten glutenvrije taart gekocht? Ben echt boos
Je hebt toch ook zelf twee armen en benen en een portomonee?
Geef haar een break, is toch aardig dat ze überhaupt iets voor je meeneemt.
Ik heb vandaag met het algemene emailadres van mijn werk een instantie gemaild. Nu kregen we een automatische ontvangstbevestiging daarvan en omdat ons e-mailadres daarop ook weer automatische ontvangstbevestiging stuurt, blijven de e-mailadressen het naar elkaar sturen en hebben we nu al 15 mails binnen. Ik vind het zo schattig, twee e-mailadressen die elkaar lief vinden en tegen elkaar praten door middel van ontvangstbevestigingen
Ik werk als de bakker open is. En natuurlijk heb ik haar geld gegeven. Daarnaast ben ik niet blij met twee stukken glutenvrije taart, want daar kan ik niet al mijn collega’s blij mee maken.
Later deze week inderdaad, maar ik moet het verplicht morgen bakken. Ik ga inderdaad zo maar naar de jumbo en hoop dat ze het daar hebben.
Haha mail
Ik voel me nu ook wel kut dat ik net zo onredelijk was misschien. Maar ik heb wel drie keer gevraagd om 200 gram meel en dan snap ik gewoon niet hoezo ze denkt dat 2 stukken taart hetzelfde is