Ik zat gisteren een documentaire over Weinstein te kijken. Ik bedacht me dat hij dood was maar daar werd niet over gerept.
Bedenk me net dat je Weinstein èn Epstein hebt. 
Ik ben een surprise aan het knutselen en het is zoooo moeilijk allemaal.
Hoe heb ik ooit de basisschool afgemaakt?
Oooh ja die mandjes zijn echt verschrikkelijk irritant 
Je kan via de site van PostNL checken waar je kaartjes op de post kan gooien. Staan ook alle brievenbussen in winkels op.
Bij de witte dame volgens mij? toch?
Hmm ik sta heeel weinig ingeplant in december… heb zon idee dat ik word ontslagen ofzo…
Zijn er hier docenten in het basisonderwijs die ik mag DM’en met een vraag? Het gaat over samenwerken met scholen als externe partij
Ik heb eindelijk een stage! En het is echt perfect gewoon!
Ik had mijn moeder gevraagd om glutenvrij meel omdat ik iets wil bakken, heeft ze twee punten glutenvrije taart gekocht? Ben echt boos
Je hebt toch ook zelf twee armen en benen en een portomonee?
Geef haar een break, is toch aardig dat ze überhaupt iets voor je meeneemt.
Ik heb vandaag met het algemene emailadres van mijn werk een instantie gemaild. Nu kregen we een automatische ontvangstbevestiging daarvan en omdat ons e-mailadres daarop ook weer automatische ontvangstbevestiging stuurt, blijven de e-mailadressen het naar elkaar sturen en hebben we nu al 15 mails binnen. Ik vind het zo schattig, twee e-mailadressen die elkaar lief vinden en tegen elkaar praten door middel van ontvangstbevestigingen 
Ik werk als de bakker open is. En natuurlijk heb ik haar geld gegeven. Daarnaast ben ik niet blij met twee stukken glutenvrije taart, want daar kan ik niet al mijn collega’s blij mee maken.
Later deze week inderdaad, maar ik moet het verplicht morgen bakken. Ik ga inderdaad zo maar naar de jumbo en hoop dat ze het daar hebben.
Haha mail
Ik voel me nu ook wel kut dat ik net zo onredelijk was misschien. Maar ik heb wel drie keer gevraagd om 200 gram meel en dan snap ik gewoon niet hoezo ze denkt dat 2 stukken taart hetzelfde is
Oh oeps, wist niet dat dat bestond. Dankjewel!
Ja hoor!
Jeetje wat heftig! Ook dat jij je nu verantwoordelijk voelt voor haar uitkering.
Waarom is hij gekort? Wat raar dat ze dat doen…
Is er geen andere oplossing dan dat jij het nu moet oplossen? Vind dat nogal wat!
Ah shit zeg 
En wst lief van jou dat je haar helpt enzo, maar let je ook op jezelf ondertussen?

Hij is gekort omdat er dus iemand inwoont (ik) met een “fulltime” salaris. En dat vinden ze genoeg om de huursubsidie in te trekken. Om deze reden betaal ik al geld, omdat ze anders niet rond komt. Omdat mijn zusje nu nog 17 is krijgt ze nog maandelijks 400 euro kindgebonden budget, maar dat zal vanaf maart dus ingetrokken worden omdat ze dan 18 is. Dan komt ze helemaal niet meer rond, en is de noodzaak hoog dat ik te hulp schiet. Sparen zit er dan gewoon niet meer in voor mij, omdat ik vrijwel niks overhoud op die manier om te sparen. Om heel eerlijk te zijn ben ik er echt op tegen, en tuurlijk snap ik dat kostgeld een “norm” is. Maar het voelt nu gewoon als een schopstoel. Niet vanaf haar kant hoor, maar wetende dat ze de huur subsidie terug krijgt als ik weg ben is een fijne gedachte.
We hebben nooit geluk gehad qua geld, en nu ik eindelijk wat kan sparen gebeurd dit. Ik heb altijd het idee dat het me niet gegunt is, en dat blijkt maar weer. Ben blij dat ik sowieso tot 2021 een contract heb en dat ze mijn opleiding betalen. Maar jezus wat voel ik me benauwd.
Denk wel dat 3500 spaargeld oke is om te starten met uit huis gaan toch?
naar