Iemand ervaring met de levering van DPD als ze iets niet hebben geleverd binnen het door hun verwachte tijdsslot? ik kan de levering nu online ook niet meer volgen. Moet ik ervan uitgaan dat 20 minuten na de uiterste tijd dat mijn pakketje morgen komt of toch nog langer thuisblijven in de hoop dat ze zo nog komen? Ik moet nog ergens naartoe om iets anders op te halen en dat kan nog maar een heel dik uur.
Hele dikke knuffel <3
Toen mijn vriend en ik gingen samenwonen (omdat dat goedkoper was) hadden wij ook letterlijk niks, enkel wat meubeltjes en de basics van onze studentenkamers. Maar geen spaargeld enzovoorts. We hebben meubels geleend op het begin, veel opgehaald gratis of in de kringloop en heel goed aanbiedingen in de gaten gehouden. Elke week deden wij €5 in een potje om te sparen voor een nieuw ‘doel’ (nieuwe kussens, een bureaustoel etc.).
Een conch!
Oh wow, dat is echt geweldig. Gefeliciteerd!
Ga je het vieren?
Echt net de fles wijn open getrokken.
Ik heb de bolletje kerstkoeken gekocht. Zometeen vergadering met de personeelsvereniging. Met koeken
Ben al anoyed en nu ligt mn pakketje bij mn irri buurvrouw.
Ik kijk the lion king bij mijn ouders. Nu hoef ik deze zelf niet te huren en betalen dus
Pppft … m’n zoontje stikte net in een toetje met m&m’s.
Hij begon te hoesten, werd rood en ging heel hard huilen.
Mijn God zeg, ik raakte helemaal in paniek en heb op z’n rug geslagen zoals ik geleerd heb bij de EHBO.
Vriend lief heeft hem overgenomen en een vinger in zijn strot gestoken omdat ik ze erg in paniek was om wat te doen.
Gelukkig heeft hij het doorgeslikt.
Ik zit even op een breekpunt, met en zwangerschap en diabetes en vanalles tegelijk is het nu even klaar. Kan alleen maar huilen en wil mijn moeder maar die kan niet want die zit op cursus.
Jeetje dat is heftig zeg. Wel ontzettend knap gehandeld!!
Virtuele knuffel . Knap dat je vriend zo koelbloedig gehandeld heeft en het is natuurlijk niet niks wat er gebeurd is. Dat moet je natuurlijk een plekje geven want je schrikt je helemaal de rambam.
Ik voel me kut en zie zo tegen morgen en vrijdag op. Dus nu zit ik wijn te zuipen in m’n eentje en ga ik zo maar proberen te slapen.
Oke ik ben mn oefenbrownie aan het maken maar hij viel net al in twee stukken omdat ik ongeduldig ben. Morgen ga ik de echte maken en die laat ik wel een hele nacht afkoelen
Inderdaad!! Toen ik de film lost in translation had gezien begreep ik het helemaal, Scarlett acteert altijd het dromerige mompelende meisje die dichtbij een vaderfiguur wilt zijn en mannen willen geen sterke vrouw met een wil. Ughh Grunberg.
Oh mijn GOD ik ontdek gewoon nu pas het knopje ‘terug’ als je op een geciteerd/beantwoord bericht hebt geklikt en omhoog bent gegaan
Ik ging altijd handmatig op zoek naar waar ik ook alweer gebleven was en daarom klikte ik bijna nooit op vorige berichten
wat een verademing dit
Je wilt het met amandelmeel maken toch? Dat blijft wel veel zachter.
Wellicht is het recept geschikter voor het bakmeel van AH?
Als vervanger van bloem
Na een zeer vervelende rotdag erachter komen dat het forum je heeft gekroond tot New User of the Month is toch wel een leuke opsteker
Hebben jullie de uitvaart? Al een paar keer op 't punt gestaan om te reageren maar het voelde zo loos. Veel sterkte en ik hoop dat je zo lekker slaapt
aw zo schattig ik wist niet eens dat dit een ding was!
Het is gelukt, alleen de buitenkant is echt heel hard geworden. De binnenkant is heerlijk