Wat je even kwijt wil #30

Ben echt in mijn nopjes met mijn nieuwe puzzels :slight_smile:
Alleen jammer dat bol.com alle 4 de puzzels in 4 aparte dozen heeft verzonden :confused:

Ja ik ook niet, maakte de verrassing nog groter. Denk dat er deze maand niet zoveel nieuwe gebruikers waren om uit te kiezen :joy:

Heeft iemand een was/droog combinatie hier? Dacht altijd dat dat kut was, maar lees nu best veel positieve reviews.

Ben nog niet bijgelezen dus sorry als het al gezegd is maar t’ Eindje. Is niet duur en gewoon begane grond parkeren zeg maar. Wel een klein stukje lopen naar de stad maar je komt bij de Mediamarkt daar dan het centrum in (lopend).

1 like

Als je ruimte hebt voor beide zou ik ze los nemen. Drogen duurt vaak echt lang en dan kan je met een combi dus niet wassen. Als je het fijn vindt om alles op 1 weekend dag te wassen dan is dat echt niet praktisch.

:disappointed_relieved:
Hopelijk kan je lekker slapen straks en wat uitrusten! :orange_heart:

1 like

:heart:

1 like

Ik ben net na m’n werk even als een wervelwind door m’n huis gegaan en alles is nu weer fijn netjes en schoon en opgeruimd :blush: moest wel eerst de stofzuigerslang leeghalen want die zat verstopt (???) maar worth it, zit nu heel tevreden op de bank naar m’n schone huis te kijken

6 likes

Ik zag 90’s dus dacht meteen Nakatomi!, Captain Jack!! Wes!!! 2unlimited!!! :star_struck::partying_face::raising_hand_woman: en toen zag ik diva’s… en toen wist ik niets meer :confused: shania twain?

1 like

Ja ik heb ruimte voor allebei maar vind het eigenlijk best wel lelijk om zo’n hoge toren in mijn badkamer te hebben… en dit is ook een stukje voordeliger natuurlijk!

Ik heb me zo godsgruwelijk geërgerd aan de reactie van Dijkhoff op die wachtgeld-kwestie vandaag dat ik nu voor het eerst van mijn leven een brief aan het schrijven ben om in te sturen naar mijn krant.

10 likes

Ik heb een combi. Vind het fijn omdat ik geen ruimte heb voor 2, maar ik gebruik de droogfunctie niet heel vaak omdat je eigenlijk wel thuis moet zijn als die aan staat. Volgens mij is een combi brandgevaarlijker dan een normale droger, maar waar ik dat vandaan heb weet ik niet (volgens mij m’n moeder :thinking:)

Ja klopt, vrijdag. Gelukkig merk ik nu wel wat voor lieve mensen ik om me heen heb, helpt heel erg.
Dankjewel! :heart:

1 like

Ik had vandaag iets vaags op werk. We hadden een klant blijkbaar iets verkeerd mee gegeven had dezelfde kleur als een ander product en stond op de plek van dat andere product. Nah kan gebeuren.
Belt de klanten service ons en dat zijn normaal al mensen die niet zo goed weten wat ze doen. Maar vandaag werd ik gebelt door een man doe zei ja hallo met “naam” van eh … eh wat is dit ook al weer … ohja de klanten service.
De rest van het gesprek was ook heel vaag haha.

3 likes

Ik lees nu voor het eerst in m’n leven alle Harry Potter boeken en ik vind het echt zo leuk. Ik begrijp niet dat ik dat toen ik jonger was niet heb gedaan.

23 likes

Knapperige verassing dus!

1 like

Waar kijk je dit?

Oh jaloers! Ik wou dat ik ze nog eens voor de eerste keer kon lezen maar helaas

2 likes

Shania is fantastisch 4ever, heb je laatst haar medley bij de AMAs gezien?

https://youtu.be/2-sXi_OriG4 vooral leuk vanaf 2:15

1 like

27 likes