Wat je even kwijt wil #30

Ik kwam vanavond een hond tegen buiten voor een café net na 5 uur, dus het was vet druk op straat. Die hond zat niet vast aan een paal oid en was een beetje aan het rondlopen en sprong bijna een auto in en zocht duidelijk contact met anderen. Ik dus even dat café in om aan een man te vragen of de hond van hem is, krijg ik een super geirriteerd antwoord? “ja, en hij blijft echt wel zitten hoor” op een heel vervelende toon.

nouja meneer je hond springt praktisch een auto in dus eh

1 like

Knuffel @Lorelai :heart::heart:

1 like

O nee, dit is echt crack voor mij. Echt geneigd om nu nog even naar de Jumbo te rennen.

4 likes

Haha deze reactie krijg ik nu zo veel. Leuk dat het lezen van de boeken door veel mensen blijkbaar echt als een speciale ervaring wordt gezien.

1 like

Ik heb nu m’n tweede combi en vind het ideaal, scheelt zo veel ruimte en ik haat wasrekken. Hiervoor had ik een goedkope van rond de €400 en die was wel kut, drogen duurde uren. Deze was €900 ongeveer geloof ik en presteert als een normale droger.

One size fits nothing

1 like

Lief! :heart:

1 like

It’s done :sunglasses:

2 likes

Ik dacht altijd dat ik een hekel had aan de combinatie chocola sinaasappel. Maar omdat ik een overschot aan sinaasappels heb, heb ik een sinaasappel chocoladetaart gemaakt en oooo miiiijn god, wat is dit mijn nieuwe lievelingsding.

19 likes

Als je hem gevonden heb wil ik ook graag weten waar hij zit…

1 like

Ik ben vandaag tante geworden :biggrin:

73 likes

Ik heb oliebollen gegeten maar ze liggen zo zwaar op mn maag, echt kanonskogels. Not worth it.

9 likes

Wat goed en knap dat je dit hebt aangegeven op je werk.
Kan je therapeut meedenken hoe je rust kunt nemen, dit lijkt me best lastig dus goed om iemand mee te laten denken.
Gaat je kindje naar de opvang o.i.d.? Als je een dag minder werkt tijdelijk bijvoorbeeld en die dsg de opvang wel door laat gaan als dst een optie is?
Misschien kan je man extra thuis zijn of je hiermee ondersteunen?

Knuffel :heart:

1 like

OMG :two_hearts:

1 like

Ik wilde nog op je reageren, gecondoleerd met het verlies van je vader. Gaan jullie morgen iets regelen voor de uitvaart? Herken je ook dat je opkijkt tegen de uitvaart maar er ook soort van naar uitkijkt? Klinkt misschien gek als je het niet zo ervaart, maar dat het dan voorbij is en het idee dat je meer kan ademhalen ofzo. Nouja misschien ervaar jij het anders. Sterkte, fijn dat je lieve mensen om je heen hebt. (Dit klinkt altijd zo dom maar digitale knuffel)

1 like

@Kyki94 Jeetje wat verdrietig dit. Heb je je ouders nog iets laten weten? Onbegrijpelijk dat ze zo hebben gereageerd eerder… Sterkte!

Ah knuffel :heart::heart:

1 like

Hey ! Nee ze hebben niks van zich laten weten. Dus ik weet ook niet of ik t van mijn kant nog wil om contact met ze te hebben. Als ze echt van me zouden houden dan zouden ze hun boosheid en teleurstelling wel even kunnen parkeren toch?

Maandag is de curretage en daarna kunnen we het een plekje gaan geven en hopelijk nog een beetje genieten van de december maand!

Normaals bedankt voor alle lieve berichten meiden! Betekend heel veel voor me!

10 likes

:heart::heart::heart: ah lieverd :kissing_heart: