Wat je even kwijt wil #30

Dat soort dingen zijn ook gewoon heel onwerkelijk en voor mij ook wel beangstigend. Je mag je daar best raar/naar om voelen. Weet je wat ze had?

1 like

Ja ze weten het, mijn zusje heeft het ze verteld.
Zij heeft er ook voor gezorgd dat mn ouders wisten dat mn schoonmoeder mee zou gaan naar de echo. Beetje een snitch streek dat nergens voor nodig was. Omdat mn schoonmoeder zich uit zichzelf aanbood en ik er in deze situatie nooit over na heb gedacht een eventueel negatief signaal heb kunnen afgeven naar mn moeder (met wie ik sowieso niet een hele sterke goeie band heb). Dus ja ze zijn op de hoogte.

Nee ook jij mag gewoon je verdrietig voelen en je verdriet uiten. Als je het ongepast vind of voelt om anderen, die dichter bij haar staan, te condoleren of hun te contacteren zou je desnoods op papier kunnen schrijven wat je denkt/voelt. Dat lucht dat toch enigszins op. :kissing_heart:

Ik heb vanavond alsnog de chocoladeletter en de chocolademunten in de schoen van vriendinnetje gedaan, die vorige keer afzei. Heb er gelukkig aangedacht. En ze heeft het niet gezien want heb het stiekem in een schoen in de kast gedaan dus ben benieuwd. En dat terwijl ze me vanavond kortzichtig noemde omdat ik vond dat pro-pieten een gebrek aan empathie hebben. Ze is zelf anti maar haar hele familie pro.

3 likes

Ik had ook een keer dat een hond echt een uur lang superhard aan het blaffen was (onder mijn raam, woon in de binnenstad) en best agressief deed naar mensen die ‘m wilde kalmeren. Uiteindelijk kwam de eigenaar en toen zei ik dat de hond vast blij was om m te zien aangezien deze de hele tijd aan het blaffen was en toen werd die man heel boos op mij. Dat ik mn bek moest houden en dat zijn hond niet blafte en dat ik dingen verzon? Gelukkig kwam een kroegeigenaar net de deur uit en zei zo tegen mij: ZO JEZUS EINDELIJK VAN DAT KUTGEBLAF AF HE!! hahaha perfecte timing

8 likes

Wat een ontzettend kinderachtige maar vooral sneue mensen. Ik hoop dat de andere mensen je de komende tijd wel extra steunen (met je schoonouders en vriend zit het zo te lezen wel snor) en je het verlies op ten duur een plekje kan geven. Jij hebt niks fouts gedaan in deze situatie. Of je wel of niet besluit om voorlopig geen contact op te nemen met je ouders, alles is goed. Denk vooral aan jezelf (en je vriend).

Ik vind het in zo’n situatie ongelooflijk onvolwassen en onbegrijpelijk van je ouders om niet naar jou toe te komen. Dit zou nu wel het laatste moeten zijn waar jij je druk om moet maken. Wat een verdriet hĂ©, hoop dat je van de anderen wel genoeg steun krijgt <3 heel erg veel sterkte.

Haha leuk! Al blijkt nu ook wel dat vooral Man, I feel like a woman (en in mindere mate That don’t impress me much) het grote enthousiasme in mij naar boven haalt :joy:

Als er karaoke is (en ik dronken genoeg ben) zing ik altijd dat nummer en voel ik me een powervrouw. Ook al is de werkelijkheid met mijn valse gejank vast anders :see_no_evil::woman_shrugging:

1 like

Deze cover blijft btw ook erg tof.

Shania is nog steeds still the oneeeeee.

4 likes

Ik heb ruzie met mijn moeder en dat gaat ook nog wel even duren. Heb net als een wasbeer mijn strings in bad gewassen want zij deed mijn was altijd! En nu hangen er 20 strings te drogen in de woonkamer

3 likes

afbeelding

En ja over kerst inderdaad :triumph::weary:

5 likes

Ja dat vond ik net inderdaad het ergste :joy:

2 likes

Wat ongelooflijk verdrietig en naar allemaal zeg
 Heel veel sterkte toegewenst <3

Ik heb net een soort rat met afstandsbediening gekocht om een collega mee te schrikken, maar ik heb best wel een heftige rattenfobie, toen ik dat ding ineens zo zag en ik hem uit de verpakking moest halen vond ik het al eng, en ik durfde uiteindelijk dat ding niet eens aan te zetten. Nu net gebruikte mijn vriend dat ding op mij en ik heb heel het huis bij elkaar gegild en zelfs gehuild. Echt WTF. Hij hield hem op en ik begon al te schreeuwen terwijl ik weet dat het een nep ding was
echt karma dit jonge. Ik vervloek gewoon dat ik dat ding in mijn huis heb gehaald. Ik heb nu de afstandsbediening en dat beest heel hoog op de kast gelegd zodat mijn vriend er niet bij kan want hij is kleiner dan ik ben :rofl:

Ohhh wacht dit is niet echt een biecht haha het moest in wjekw :sweat_smile:

35 likes

Hahahaha thanks :joy: ik vond het zo’n debiel moment van mezelf dat ik dacht ik leg het vast ofzo :joy: Ik vervloek nu serieus dat ik dat ding in huis heb gehaald

2 likes

@Otzi ik heb zo hard gelachen om je stories.

1 like

Hahaha ik ben wel blij om te horen dat je er wel om moest lachen, want ik dacht eigenlijk bij mezelf van misschien vinden heel veel mensen dit wel psycho ofzo haha :joy:, maar ik was gewoon echt bizar bang van dat ding. Toen mijn vriend hem op mij ging gebruiken heb ik hem echt gesmeekt om op te houden hoewel ik weet dat het nep is, maar hij was echt merciless omdat hij me uberhaupt al uit mijn hoofd probeerde te praten om dat ding te kopen, maar nee ik moest wel want het zou zo epic zijn om die collega in de zeik te nemen
 nou ik heb er echt super hard spijt van echt waar :joy:

3 likes

Gatverrrrr wat een afschuwelijk eng ding!!! Ik zou ook helemaal flippen. Die pootjes en die staart :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Nou echt!!! Ik weet ook niet wat ik verwachtte toen ik het kocht, maar toch niet dit :joy: hahaha

Foto? (In spoiler)

2 likes