Wat je even kwijt wil #30

ik heb even een screenshot gemaakt haha

Samenvatting

2 likes

De reden waarom lezen voor het slapen gaan niet voor mij is weggelegd: ik vind het veel te spannend of ben veel te nieuwsgierig en dan is het opeens al 1 uur geweest.

3 likes

Ik heb zo’n enorme craving naar olijven op dit tijdstip. Ik snap er helemaal niks van. Nu maar aan het snacken op gerookte kipfilet flakes maar voldoet totaal niet.

Heerlijk vroeg gaan slapen. Ben dus ook 2,5u voor de wekker wakker geworden.

Oh yes! En nu krijg ik ook nog eens een glitterplaatje!

Ugh ik word gek van de nachtmerries. Nu droomde ik weer over m’n zusje die gevangen zat in het lichaam van een ander kind (ik heb geen eens een zusje haha) en dat ze door verwarmingen open te maken misschien er uit kon komen. Voorwaarde was dan wel, lazen we in een berichtje “dat punaise op haar eigen kamer ging slapen”. Toen werd ik gelukkig wakker maar daarvoor waren er al 42 andere enge dingen gebeurd. Wil gewoon nog verder slapen, wekker gaat pas over 2 uur :zzz:

Ik gebruik deze zo vaak op mijn vriend hahaha
Okay you filled the dishwasher? That dont impress me much ahahahaaaa

8 likes

Zou iemand die ook een dubbelrol in de onderwereld heeft ook een gewoon leven hebben. Dus gewoon een gezin?

Ik heb net een artikel over een mogelijk vermoorde politie infiltrant gelezen.

Zooo gelachen om deze stories! :joy: Maar hij is ook wel echt creepy hahahaha! :rat:

1 like

@ontherun De deken was gisteravond weer op voorraad, dus ik heb 'm meteen besteld en hij wordt vandaag al geleverd! Ik ben zo benieuwd.

Ik heb zelf een onderwerp aangedragen voor mn werk en ga het zo opnemen, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo goed :confused:

Dankje! Jij weet natuurlijk ook heel goed hoe dit allemaal is

Vanavond is het condoleren. Daar zie ik nog het meeste tegenop. Allemaal mensen een hand geven die ik niet eens ken (waarschijnlijk half jankend), zo weinig behoefte aan. Ze bedoelen het goed natuurlijk, maar ik wil het liefst alleen bekenden om me heen.

Ja aan de ene kant kijk ik er heel erg naar uit, dat het geregel allemaal voorbij is. Maar aan de andere kant gaat het gewone leven dan weer door en dat voelt heel gek! Ik ben ook bang dat het dan pas allemaal tot me doordringt.

Geniet er van!

1 like

Ik moet vandaag een presentatie geven voor allemaal mensen met hoge functies en ik schijt echt 7 kleuren.

Maar ik zag deze motivational quote gisteren en daar probeer ik maar moed uit te halen

Samenvatting

24 likes

Succes pizza!!! :pizza:

2 likes

Kan me goed voorstellen dat je daar geen behoefte aan hebt. Is denk ik niet zo lang toch? Mensen geven een handje en lopen door, je hoeft gelukkig geen lange gesprekken te houden.

Veel sterkte! Ik was toen ook echt aan de uitvaart toe, na al het geregel. Klaar voor de volgende stap, hoe moeilijk dat ook weer was. Zo lastig hĂš, dat je ook gewoon niet weet wat komen gaat de komende tijd en hoe je daar op zal reageren. Dat onvoorspelbare vond ik haast nog het moeilijkst.
Sterkte!! :kissing_heart:

1 like

ik heb vandaag een vrije dag maar kreeg een berichtje om 9 uur of ik zsm mijn werkgever kon bellen, maar toen ik het las (kwartier later ofzo) hoefde het al niet meer. en toen ik vroeg waar het over ging, wilde niemand het vertellen want “geniet toch lekker van je vrije dag” :roll_eyes:

Veel sterkte :heart:

1 like

Ik was eerst 5 dagen ziek door menstruatie klachten en dat is overgegaan in een soort onverslaanbare griep, ik zit ondertussen op dag 6 (van die griep dus) en ik ben zo vreselijk moe.
Gister had ik 10 minuten kaassaus staan maken en daarna heb ik een dutje gedaan, zo moe was ik ervan.
Nu moet ik van m’n vriend zo naar buiten want m’n hoofdpijn gaat maar niet weg, en dat klopt ook. Maar ik zie er zo tegenop? Voor ik naar buiten ga moet ik ook eerst douchen en ik wil niet :(.
OkĂ© hopelijk helpt hier klagen om me te motiveren wat te gaan doen want ik vind wel dat m’n vriend gelijk heeft verder.

Ga!!!

1 like