Lekker naar buiten, een blokje om! En als je daarna nog energie hebt dan pas douchen, warm je meteen lekker op.
Over hoofdpijn gesproken trouwens, normaal heb ik in de winter vaak hoofdpijn (dacht altijd door de verwarming) en ik bedacht me gister ineens dat dat dit jaar zo ontzettend meevalt. Toen zei m’n vriend dat de luchtbevochtiger voor de planten hier waarschijnlijk wel bij helpt! M’n huid is ook veel beter dan normaal en we zijn allebei nog niet verkouden geweest oid.
Fijn om te horen! Gelukkig maar!
Ik heb zo een crematie, en ik ga een gedichtje voordragen, en ik zie er zo tegenop. Ben blij als het achter de rug is.
Knap! Succes en sterkte
Net thuis na de hele ochtend ondergeregend ze zijn geweest. Wilde net echt de douche niet uit, had het er zo koud van.
Een leuk spel?
Oh god we hebben een google nest mini in de winkel staan. En mn collegas vinden het helemaal leuk om tegen klanten te zeggen " zeg maar eens hey google" en vervolgens snappen die mensen er niks van en blijft dat ding steeds tijdens een gesprek van klant en collega " ik snap niet wat je bedoelt kun je dat nog eens herhalen" x 10
Ik word er helemaal melig van.
Lekkere verzorgingsproducten of een geurtje ? Bol heeft echt alles.
Iets voor je baby?
Hahaha ik hoop dat hij snel komt!!
Ik lig al de hele week in de lappenmand en ben er echt een beetje klaar mee. Mijn slaapritme is naar de maan en mijn studie loopt vertraging op. Heb echt even wat positieve energie nodig
@punaise Beetje laat wel, maar misschien kun je voor de volgende keer in bed met oortjes in een podcast of muziek luisteren ofzo? Dat helpt mij altijd voor afleiding, en dan kun je ook gewoon met dat aan in slaap vallen. Hopelijk ben je de nacht toch een beetje door gekomen
Ik vond een gastroscopie (met roesje) echt heel erg meevallen!
Dankje voor je advies gelukkig heb ik wel nog een beetje verder kunnen slapen. Het is meer dat het bijna elke nacht raak is en ik daarvan wel moe word (onderbreking in de nacht) maar meestal val ik wel weer redelijk snel terug in slaap
Ik heb echt een teringzooi boven gemaakt omdat ik wilde opruimen. Maar ben nu moe
Moed maar weer bij elkaar rapen, kan volgens mij in paar uur klaar zijn namelijk.
Heb je al een verwijder verzoek ingediend bij google?
Als ik je naam google zie ik helemaal geen lelijke foto’s
Ongemakkelijk, ik zit net een heel verhaal tegen een collega op te hangen. Hoort hij het niet omdat hij z’n koptelefoon opheeft. Maar het was niet iets boeiends, niet de moeite waard om het te herhalen, dus het voelt nu heel “onaf” in m’n hoofd.
@Santeria Heb m’n berichtje per ongeluk verwijderd, maar ik stresste hem ook en vond het uiteindelijk ook echt meevallen!