Wat je even kwijt wil #30

Wtf de bekende s.ambal.man zegt net tegen mij en mijn collega iets over mij meenemen naar een bos in Suriname. En toen zei hij:’ nou als ik haar meeneem naar het bos komt ze terug met een dikke buik’. Wow ik wist echt niet hoe ik moest reageren in eerste instantie moest ik erom lachen, maar nu vind ik het heel naar en niet ok? :joy: Voel me echt een beetje violated ofzo haha

2 likes

Ik had vanochtend een bezichtiging in het huis van een profvoetballer.
Wist niet wie het was, moest hem even googlen :joy:

1 like

dit kun je niet vertellen zonder te zeggen welke voetballer :joy:

Die was zeker op zn piek getrapt

34 likes

Nou ik zit de daadwerkelijke practical joke uit te denken en het is nog best wel moeilijk. Ik ga de hulp van mijn moeder en zus inschakelen om het in goede banen te leiden :joy:

1 like

Heb mega veel zin in een broodje kroket

1 like

Oh shit zeg! Sterkte met wachten :heart::heart:

1 like

wat ontzettend naar. Ik duim voor jullie :yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

Shit hee, dat afwachten is dan ook zo naar. Ik hoop op goed nieuws voor jullie!

1 like

Wat heftig! Snap dat het afwachten heel stressvol is, gelukkig hebben jullie goed nieuws te horen gekregen. Hopelijk houdt dat aan!

1 like

Ik heb net gewoon omdat het kan arretjescake gemaakt.

Nadat ik klaar was natuurlijk nog wat achtergesmokkelde koekjes in de bak gegooid waar nog wat mengsel in zat en die opgegeten :drooling_face:

8 likes

Ohhh nee wat heftig! Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen vandaag. Ontzettend veel sterkte! :heart:

Edit: ik lees nu pas dat jullie goed nieuws hebben gekregen. Gelukkig maar!

1 like

Mijn vorige oven ging tikken als hij warm was… Mijn huidige oven is muisstil. Je zou denken wat is het probleem? Nou ik kan nu niet meer horen vanaf de bank of de oven warm is. :pleading_face:

1 like

https://cynthia.nl/arretjescake/ Ik volg deze oude van misslipgloss :rofl:

2 likes

Ziet er goed uit inderdaad! Maar de eieren eet je dus rauw?

Volgens mij verwarm je ze wel in een pannetje als ik het goed lees!

Edit: O nee niet!!

Yep eieren blijven rauw maar nog nooit problemen mee gehad

Nee, je mengt het alleen door de gesmolten boter. Dus idd rauw.

1 like

Nee de boter verwarm je. Dat doe je dan warm bij de suiker en eieren.weer niet of dat ook al wat helpt haha

1 like

Ja, ik las het inderdaad! Dat idee vind ik nooit zo lekker dus zou ik zelf nooit doen. Eet ook altijd tiramisu zonder ei enz.