Wat je even kwijt wil #30

Ik maak zelf ook altijd arretjescake zonder ei. Zijn ook genoeg recepten van te vinden als je dat wil proberen.

1 like

Ga ik opzoeken! Dankjewel

Ben zondag 10(!) jaar samen met mijn vriend. Dit staat dus al 10 jaar lang zo in de agenda :face_with_hand_over_mouth:

46 likes

Dr kwam een trein aanrijden en toen hij stopte, klapte de machinist in z’n handen :clap: en toen gingen de lichten in de aangrenzende trein aan en werden ze aan elkaar gekoppeld. Love deze technologie :heart: (Of humor, dat zou nog leuker zijn)

12 likes

Heb me vanmiddag toch diep in mijn duim gesneden bij het snijden van een ui.
Bleef maar bloeden vanmiddag. Nu de tweede pleister erop van de dag

Ben ongesteld en heb zin om zo’n brownie te bakken en in z’n geheel op te eten. Maar ja het regent.

1 like

Ja dat klinkt wel fijner dan de rauwe eieren. Bedankt voor de tip :blush:

1 like

Omg dit klinkt ook goed met vanille vla! Heb er nu vanille suiker bij gegooid.

1 like

Maak je ook wel eens haar dadels met spek?

Dat is zo herkenbaar. En zo irritant

1 like

Ik wil naar bed

1 like

:nauseated_face: nee sorry, die sla ik over!

@anon44204370 dat was inderdaad de lemon pie merengue! Ook zo lekker!

1 like

Ik wil echt heel graag bij een bepaald evenement werken, maar ik weet niet of ze iets vrij hebben en ook niet welke functie ik zou kunnen bekleden. Nou zit ik er eigenlijk gewoon aan te denken om een mail te sturen of ze hulp nodig hebben bij de productie, of is dat raar?

1 like

Ik durrrref niet

Aaaaaahhh okee ik ga zo een mail typen!

2 likes

Ik moet nog taarten bakken maar eigenlijk wil ik gewoon slapen.

1 like

Hahahaha nee ik doe altijd hautain van ik bak alleen vers. En collega heeft specifiek om dit gevraagd.

Nu naar het concert van de act waar ik mijn username aan te danken heb. (Nee ik ben geen Helleveeg.)

2 likes

Ohh wij hebben dat niet gedaan omdat het ons inderdaad niks leek. Zo in een rijtje handjes schudden terwijl je liever samen bent of met goede familie/vrienden.
En je hebt gelijk, de wereld draait door en het lijkt alsof het leven zo doorgaat, maar je leven wordt niet meer hetzelfde dus probeer ook gewoon je eigen tempo te volgen en naar je behoeftes te kijken. Is je vader ziek geweest of plotseling overleden?
Als je niet meer wil reageren hierop hoeft dat natuurlijk niet!

2 likes

Ik ben er even helemaal klaar mee. Lijkt wel alsof alles wat ik doe fout is. Ik ga maar op tijd naar bed vanavond

1 like