Wat je even kwijt wil #30

Mailen is niet heel eng toch? Gewoon proberen! Als je mailtje hebt gestuurd ben je trots op jezelf!

Ik ben zo kapot maar moet elke keer dingen uitzoeken/doen s’avonds en de week gaat zo snel voorbij (waarin ik dus taken lang laat liggen dus ik vind dat niet fijn). Mis echt vrije tijd.

1 like

Ja ik heb net gemaild en vind het zo spannend!! Er werken vier mannen die het echt ademen en dan kom ik zo halloo!!! Hahaha maar ik heb goeie hoop, wie weet

4 likes

Heb net gehoord dat mijn opa terminaal is en godverdejezus @#€-#@-@/ :sob:

Wat kut zeg, veel sterkte

1 like

Omg cadeau van mezelf. Ik zit al jaren bij r.abobank en heb ook een rekening bij i.ng. Daar heb ik al jaren niet op gekeken, en zie nu ineens dat er 45,- op staat. Feest

29 likes

Ik ben voor het eerst the vampire diaries aan het kijken. Het is zooo dramatisch, heerlijke serie om te kijken :joy:

5 likes

Vreselijk! Heel veel sterkte.

1 like

Sterkte!:heart:

1 like

Jeetje wat veel narigheid bij velen hier :frowning: heel veel sterkte allemaal @Gast @Printemps @Lorelai

5 likes

Wat een klote nieuws. Heel veel sterkte. :kissing_heart:

1 like

Ik had het gister en vandaag echt een beetje zwaar om verschillende redenen. Maar toen ik vanmiddag op straat liep scheet er een duif net naast mijn schoen ipv op mijn hoofd. Wat een geluk! Vast een teken dat het allemaal wel goed komt :blush:

46 likes

Het hoort juist in impopulaire meningen als je alien wél lekker vind.

4 likes

giphy

9 likes

Ik zat de bio’s van de nieuwe kandidaten van widm te lezen en deze:

Heeft er dus in staan dat die in 2015 heeft meegedaan met de slimste mens.
Er was toch ook een forummer die daaraan mee had gedaan (met d’r vader?). Iig ik stel me nu helemaal voor hoe je dat in iedere sollicitatiebrief verwerkt (of misschien zelfs wel onder bijzondere vaardigheden op je cv : deelnemer van de slimste mens 2015).

2 likes

Haal je niet twee programma’s door elkaar, de slimste mens en twee voor twaalf?

Oooh en @theeleut ook.
Dat is dus niet hetzelfde (ik schaam me een beetje dat dit al de 2e x is deze week dat ik publieke omroep programma’s niet uit elkaar kan houden).
Is meedoen aan de slimste mens zegmaar een hogere waarde dan aan twee voor twaalf?

Lees net weer een parel van een reactie op Facebook. Lokaal nieuwsmedium vraagt lezers om aan te geven wat zij verkeerd vinden gepland/gebouwd in de stad.

Iemand boos: “die ijsbaan in wijk X is verdomme altijd dicht!!!”

… het is zo’n buitenbaan die enkel open is als het genoeg vriest

13 likes

No offense, maar de slimste mens NL stelt echt een hol voor qua intellect. Ik ben natuurlijk bevooroordeeld door mijn deelname aan 2voor12 maar zeker als je ‘t ook met de Vlaamse vergelijkt. Bij 2voor12 moet je nog iets kunnen ook XD

En zoiets in een CV benoemen zou écht heel raar zijn hahahaha (iedereen op kantoor weet het wel, want ik heb inmiddels de werkgever van m’n vader XD)

7 likes

Daar binnen gekomen omdat ze je talenten op tv hadden gezien dus :p? /s

Nee maar nu snap ik het ook @Krabsalade het is dus eigk alleen de prestatie dat je enige kennis hebt bij de slimste mens en een bner bent

1 like

Eigenlijk alleen dat je BN’er bent want van sommige snap je niet dat ze voldoende capaciteit hebben om zelfs maar adem te halen :woman_shrugging:

6 likes