Wat je even kwijt wil #30

Ik heb vandaag een nieuwe bril gekocht/gekozen. Zaterdag mag ik hem ophalen. En nu krijg ik koudwatervrees, haha :sweat_smile:. Het is toch een behoorlijke som geld en ik heb een opvallend montuur gekozen. Straks krijg ik spijt van m’n keuze :roll_eyes:.

Het is zo’n avond dat ik enorme frisdrank cravings
heb, maar geen fris in huis. Mijn huis is zo’n gore troep, dat ik bang ben voor onverwachts bezoek en met werk en uni wil het deze week ook allemaal niet opschieten. Wat een kutweek is het eigenlijk.

Inmiddels wel een blikje alcoholvrij bier gevonden in de koelkast. Nu eet ik dus een restje koude kapsalon en drink ik dat maar op. Best oké. Beetje vieze nasmaak, maar de kapsalon verbloemt de boel. Tot zover mijn volwassen leven. Ik twijfel over hoe goed ik het vind gaan.

3 likes

Het was zo druk op mijn werk. Afschuwelijk man. Uur langer moeten blijven.

Ik heb echt een vet leuke instagrammer/youtuber gevonden en moet telkens aan jou denken haha.

2 likes

Jaaaa omg die ben ik deze week dus ook gaan volgen inderdaad :flushed::flushed::flushed: niet normaal he

2 likes

Heb je zijn video ook gekeken dat ze Chase naar NL vliegen, vind zijn video’s echt zoooo leuk. Moest huilen toen Bear en Chase voor het eerst samen in de wei stonden.

1 like

Ik zou het wel doen

18 likes

Nog 3 uur werken. Zo moe.

Gerrum, nog 2 uur inmiddels.
Slaap lekker straks!

1 like

Alweer donderdag

2 likes

42 likes

Ga eens heel snel naar het Viva forum!!!

2 likes

Hoe is dit een spreuk :sweat_smile:
Altijd bij zulke plaatjes mis ik hyves een heel klein beetje :broken_heart:

2 likes

Jeeeeej bijna weeekend :raising_hand_woman:t3::raising_hand_woman:t3:

1 like

Ja ze heeft hem zelf bedacht he :nerd_face:
Het kostte me nog moeite om de lelijkste uit te zoeken ook

1 like

wat een regen

Bwah ik voel me nu dus echt niet meer fit.
Gelukkig vandaag uurtje korter werken.

Ik heb een knoop doorgehakt over iets en nu moet ik zo iemand bellen om dat te vertellen en ik ben zooo zenuwachtig. Bang dat hij het niet snapt of boos wordt/extreem teleurgesteld, of dat ik me laat omlullen en een nieuwe knoop leg. Of zo. :’)

IK KAN DIT AARGH.

1 like

Heb je het al gedaan? ( een matrix.)

Zo nee -> doe het NU
Zo ja -> hoe ging het?

3 likes

Heb gevraagd of we zo even kunnen belllen en ik zit gewoon echt te trillen haha hopeloos dit.

Ik ben ook echt een conflictvermijder van het eerste uur maar het is heel goed dat ik dit ga doen, denk ik.

1 like