Wat je even kwijt wil #30

Kan je die uitdrukking wel zo gebruiken eigenlijk? Mijn hersenen functioneren echt niet op dit moment SEND HELP

Van het eerste uur is dat je heel ervaren bent geloof ik, dus kan best.

Ja ik voel een intrinsieke afkeer van conflicten maar mogelijk vind er tijdens dit gesprek een paradigmawisseling plaats.

6 likes

Ik heb tot 13:00 een computer gereserveerd maar ben nu al klaar met werken… en hoe weet ik ook niet :joy:

Het voelt vandaag als een maandag

Uuurgh zo irritant! Ik ben nu eigen baas, maar toen ik nog een werkgever met collega’s had werd ik zo vaak met “nood” alsnog gebeld/geappt. En dan 9 vd 10x ging het alsnog nergens over of was het 3 minuten later opgelost :woman_shrugging: Lekker telefoon uit volgende keer hahaha

1 like

De concert at sea kaarten zijn in de verkoop en heel ons kantoor is in paniek!!! Hahhaha

Keek nog even of Amazon leuke Black Friday deals had voor vinylplaten. Staat er in de lijst ook gewoon douchegordijnen van vinyl.:upside_down_face:

3 likes

Mn voeten waren nat maar wilde niet dat ze koud werden dus heb sokken aangedaan en schoenen. Slechtste besluit ever want nu heb ik koude, natte voeten in schoenen.

Er zijn een aantal banken die een hypotheek op marktwaarde afgeven. Als de aanschafprijs dan lager ligt dan de taxatiewaarde kan je de kosten koper meenemen in je hypotheek.
Moet je wel net het geluk hebben dat het huis hoger getaxeerd wordt dan het bod wat je hebt gedaan

Hoe werkte dit denkproces? Waarom droogde je niet gewoon je voeten af? :joy:

9 likes

Haha wij gaan altijd met een groep van 20/30 man en dat is voor de vijfde jaar op rij weer gelukt!

Lol mijn nichtje van 2 noemt Piet (van sinterklaas dus) clown. Ze had de schoen gezet en hoorde net op de video. “OHHHH cadeautie, heeft clown gegeven!” Dat kan ook nog ja :clown_face:

6 likes

Eens, zou haar meer sieren als ze daad bij woord zet en meteen voorstelt om bijvoorbeeld af te spreken

4 likes

Ik snap het wel denk ik. Ze slingert nu alleen ‘mis je’ de wereld in terwijl ze ook oprechte interesse had kunnen tonen in hoe het met je gaat of initiatief tonen om af te spreken.

1 like

Wij hadden ook niet veel eigen geld. Paar 1000 maar samen, 4 of 5 oid. Duurde half jaar voordat we erin konden dus extra gespaard, vakantie geld kwam toen ook.
Huis was hoger getaxeerd dan aankoopprijs maar we mochten maar 1% extra lenen van de aankoopprijs ipv waarde.

Het beetje spaargeld en die 1% konden we samen de kosten koper, notaris ed betalen.
Verbouwen ed allemaal terwijl we bezig waren betaald, waren zware maanden maar het is te doen.
Ik zou het gewoon proberen, kijken wat eruit komt. Misschien mag je wel de marktwaarde lenen ipv aankoopprijs.

2 likes

Ik snap echt nooit hoe mensen in de bieb casual opstaan en hun Mac een uur onbeheerd laten liggen. Ik stress al van 5 minuutjes naar de wc.

14 likes

Niet te laag gaan zitten met je salaris! Grootste fout die ik heb gedaan voor mijn eerste echte baan.
En gefeliciteerd!

3 likes

Weet iemand of Coolblue op black friday zelf de kortingen nog verhoogt? Heb een laptop op het oog die nu 10% korting heeft, weet niet of ik nog tot morgen moet wachten met bestellen :face_with_monocle:

Zo nice! Welke branche? :slight_smile: