Wat je even kwijt wil #30

Nou, ik probeer dus vertrouwen te hebben in de medemens dus afhankelijk van de locatie doe ik dat ook wel eens.

Gisteren had ik alleen heel veel stress hierover. Wilde even een rondje lopen en koffie halen, dus 5 minuten weg en liet m’n laptop liggen. Had wel m’n telefoon meegenomen en wilde even een beetje blije 80’s muziek luisteren op Spotify voor wat energie, maar er kwam maar geen geluid uit m’n telefoon. Ik het steeds harder zetten BLEEK DUS DAT 'IE OP M’N LAPTOP AAN HET AFSPELEN WAS. Was echt bang dat iemand uit irritatie m’n laptop gewoon kapotgegooid zou hebben tegen de muur. Gelukkig bleek toen toen ik terugkwam dat het geluid van m’n laptop zelf uit stond :")

23 likes

Maar het een sluit het ander toch niet uit? Je kan toch prima iets zeggen als “ik mis je/lang niet gezien, hoe gaat het met je? Zin om binnenkort wat af t espreken”. Dat zou ik echt prima vinden, maar als het alleen “ik mis je” is snap ik wel dat dat een beetje leeg is.

2 likes

Bij ons is de UB heb je buiten tentamenperiodes je pasje nodig, maar tijdens staan de poortjes altijd open.

Ik had een anti-diefstalprogramma via de uni. Als je dat aan zette ging er een alarm af als de oplader van je laptop afgehaald werd en je kreeg een smsje enzo. Zo vond ik het wel veilig.

Ik ga zo expres net de tram naar de hogeschool omdat ik dan met m’n nieuwe koptelefoon kan spelen (ik luister echt nooit muziek onderweg waarom heb ik dit ding gekocht je vraagt het je af).

7 likes

Oké jongens ik heb het gesprek overleefd! Ik had het in m’n hoofd echt veeeel te groot gemaakt natuurlijk, mijn gesprekspartner bleek er exact dezelfde ideeën op na te houden als ik… :thumbsup: Maar ben wel trots dat ik deze knoop heb doorgehakt en het voelt ook wel goed dat ik hem in zekere zin ook ‘verlost’ heb op deze manier (hij dacht dus al hetzelfde maar had het nog niet ter sprake gebracht).

25 likes

Heb nu wel een lichte identiteitscrisis (wie ben ik zonder deze knoop? Wat komt ervoor in de plaats?)

1 like

Een paradigmaverschuiving!!!

7 likes

‘Workshop gordiaanse knopen doorhakken’ € 2500,-

Twijfels over deelname? HAK DE KNOOP DOOR WANT jij bent deze workshop waard!!! GUN DIT JEZELF.

@Banananana @grace 7% forumkorting voor jullie xoxo

9 likes

Ik ben zo moe.
Ben voor werk een rapport aan het opstellen en vond ineens het woord ‘goed’ zo raar. Heb echt 10 minuten zitten staren en twijfelen of het wel een echt woord was en of ik het dan wel goed geschreven had

1 like

Wow. Ik had een kleine rant op instagram gepost over waarom ik geen megakortingen voor Black Friday wil geven en ik kreeg net echt een hele nare reactie via DM van een of andere guy die ik helemaal niet ken en die me niet volgt. Hij spreekt mij als persoon en m’n producten aan en het doet me echt meer dan ik dacht! Voor het eerst dat iemand zoiets lelijks tegen me zegt sinds ik hier mee begonnen ben, jakkes.

Aaaand ofcourse… weer niet aangenomen na een sollicitatiegesprek. Elke keer weer hetzelfde: ‘‘Het was echt een goed gesprek, maar er is helaas iemand met meer ervaring waar we voor hebben gekozen.’’ Vraag of ik of ze nog tips hebben: ervaring opdoen. Ja HOE DAN?

Maaaaaaaaarr… wel net kaarten voor Concert At Sea kunnen bemachtigen!:star_struck::star_struck: Maakt mijn dag weer iets beter.

1 like

Dan kun je nog beter een altijd vrij kaart nemen, dat is 346 euro per maand! Kun je overal heencrossen

Is een altijd vrij abonnement dan sowieso niet goedkoper?

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar iconische kerstballen: Geri’s union jack laarzen als kerstbal

https://www.asos.com/nl/paperchase/paperchase-spice-girls-schoen-kerstboomdecoratie/prd/13327170?clr=multi&colourWayId=16537500&SearchQuery=&cid=16095

1 like

Ja dit soort dingen hoor ik wel vaker. Ik vind het ook onbegrijpelijk.

Heb net mijn belastingdienst en openstaande saldo van Zalando betaald. Normaal ben ik hier altijd te laat mee, maar nu ruim op tijd. Voel me eventjes volwassen.

2 likes

Ik voel me al een paar dagen wat down en heb gisteravond even kei hard zitten janken bij Mn vriend. Vanochtend had ik therapie en ook daar weer zitten huilen. Baal op dat soort momenten zo hard van mezelf!

Niks mis met huilen. Gooi het er lekker allemaal uit!

1 like

Ohhh dat is fijn! Zou inderdaad gewoon een afspraak maken en kijken wat de mogelijkheden zijn. Misschien valt het allemaal reuze mee.

Weet iemand een leuke algemene kennis quiz/test online? Ik doe vanavond weer mee aan een pubquiz dus zit tussen klanten door wat quizzen te maken en hopen dat ik daar wat van opsteek.

Toevallig kwam ik net een vraag tegen over dragonfruit dus de quiz van gister hier kwam al van pas haha.

2 likes