Wat je even kwijt wil #30

Riempje erover en dan de trui zo weer over dat riempje laten bloezen

1 like

Goedzo! :clap:t3: Is ook echt een lekker gevoel. En de sportschool lekker leeg

1 like

Deze site werd een tijdje terug hier gedeeld, misschien kun je daarmee oefenen.

1 like

Ik zit heel stoer in de stilteruimte met mijn nieuwe koptelefoon, een vlog van teske te kijken maar nu kwam er net een studiegenoot naast me zitten en nu voel ik me betrapt.

3 likes

JBL E65BTNC. Maar heb me laten verleiden door achteraf betalen. Moet m nog even goed testen.

1 like

Ik had net iemand aan de telefoon die exact dezelfde stem heeft als koen kardashian. Niet normaal😲. Ook precies dezelfde manier van praten. Alleen hij heet geen koen en hij werkt in een kapsalon.

Heb super zin in warme chocolademelk dus heb ik net gemaakt en drink het uit m’n nieuwe kerstmok, nu is het nog lekkerder haha

3 likes

Moe en hoofdpijn. Met de franse slag stofgezogen want wilde ik al paar dagen doen. Nu even een dutje maar voel me gemeen tov mn hond dat ik boven in bed ga liggen ipv beneden op de bank bij hem, al zijn we veel samen :sweat_smile:

1 like

Ik zit bij de tandarts en zijn assistente typt nog steeds alles op een typemachine :sweat_smile:

17 likes

Net alle sinterklaasinkopen gedaan. Het is toch wel wat veel 2 keer sinterklaas vieren en secret Santa erbij. Maar nu alles binnen, dus het dichten kan beginnen.
Straks nog boodschappen doen voor mijn verjaardagsfeestje morgen. Ik heb een soort van geïnsinueerd dat ik mixjes zou maken, maar ik ben een totale noob, dus geen idee wat dan handig is om te halen.
Vanavond naar Daniel Arends, daar heb ik zin in!

4 likes

Klacht niet nodig want deze knul is inmiddels ontslagen lolll

4 likes

Kut nieuws gehad. Moet helaas stoppen bij mn werk omdat ik er al te lang en te veel werk (via uitzendbureau) en ze kunnen me helaas geen vaste baan aanbieden. Wou sws al iets anders zoeken maar nu moet dat wel heel erg snel. En ga mn vriendjes wel missen :sob:

1 like

he wat jammer! wat zou je graag willen doen?

1 like

Nee wat jammer en rot :frowning:

1 like

Pff lastig. Ben afgestudeerd in mode maar is moeilijk werk in te vinden. En eigenlijk vind ik in een winkel werken best leuk werk. Dus ik ga iets in de zelfde stad zoeken maar dan in een andere winkel.

Ah wat rot @Soy.peor, hopelijk heb je snel iets anders en nog leukers gevonden!

1 like

Balen, hopelijk vind je snel iets leuks! Heb via ook wel is gekeken op fashionunited?

1 like

Ik baal er echt van dat mijn inpakpraktijken steeds slechter zijn geworden naarmate ik langer niet meer in retail werk. Over een paar jaar is alles echt een propje met veel plakband erom heen, net zoals kleine kinderen soms doen. :joy:

2 likes

Ik ben echt mega boos. Had een afspraak met st.uders dat ik mijn schoolboeken terug kon sturen, en dat mijn kosten dan komen te vervallen. Dit gedaan, pakket van 8 kg op de post… Komt hij nu retour, maar hebben ze er 3kg aan materiaal uit gehaald. Net met ze aan de telefoon gehangen en ze weet niet waarom. Ik heb geen mail ontvangen met uitleg waarom dit is geweigerd, maar ugh. Kan dus 500 dokken voor iets waarvan dr opleiding is stop gezet.

@anon42392789 ohja slim daar ga ik even kijken .
@monkeyslut goeie ga ik even vragen!