Wat je even kwijt wil #30

Heb super zin in warme chocolademelk dus heb ik net gemaakt en drink het uit m’n nieuwe kerstmok, nu is het nog lekkerder haha

3 likes

Moe en hoofdpijn. Met de franse slag stofgezogen want wilde ik al paar dagen doen. Nu even een dutje maar voel me gemeen tov mn hond dat ik boven in bed ga liggen ipv beneden op de bank bij hem, al zijn we veel samen :sweat_smile:

1 like

Ik zit bij de tandarts en zijn assistente typt nog steeds alles op een typemachine :sweat_smile:

17 likes

Net alle sinterklaasinkopen gedaan. Het is toch wel wat veel 2 keer sinterklaas vieren en secret Santa erbij. Maar nu alles binnen, dus het dichten kan beginnen.
Straks nog boodschappen doen voor mijn verjaardagsfeestje morgen. Ik heb een soort van geïnsinueerd dat ik mixjes zou maken, maar ik ben een totale noob, dus geen idee wat dan handig is om te halen.
Vanavond naar Daniel Arends, daar heb ik zin in!

4 likes

Klacht niet nodig want deze knul is inmiddels ontslagen lolll

4 likes

Kut nieuws gehad. Moet helaas stoppen bij mn werk omdat ik er al te lang en te veel werk (via uitzendbureau) en ze kunnen me helaas geen vaste baan aanbieden. Wou sws al iets anders zoeken maar nu moet dat wel heel erg snel. En ga mn vriendjes wel missen :sob:

1 like

he wat jammer! wat zou je graag willen doen?

1 like

Nee wat jammer en rot :frowning:

1 like

Pff lastig. Ben afgestudeerd in mode maar is moeilijk werk in te vinden. En eigenlijk vind ik in een winkel werken best leuk werk. Dus ik ga iets in de zelfde stad zoeken maar dan in een andere winkel.

Ah wat rot @Soy.peor, hopelijk heb je snel iets anders en nog leukers gevonden!

1 like

Balen, hopelijk vind je snel iets leuks! Heb via ook wel is gekeken op fashionunited?

1 like

Ik baal er echt van dat mijn inpakpraktijken steeds slechter zijn geworden naarmate ik langer niet meer in retail werk. Over een paar jaar is alles echt een propje met veel plakband erom heen, net zoals kleine kinderen soms doen. :joy:

2 likes

Ik ben echt mega boos. Had een afspraak met st.uders dat ik mijn schoolboeken terug kon sturen, en dat mijn kosten dan komen te vervallen. Dit gedaan, pakket van 8 kg op de post… Komt hij nu retour, maar hebben ze er 3kg aan materiaal uit gehaald. Net met ze aan de telefoon gehangen en ze weet niet waarom. Ik heb geen mail ontvangen met uitleg waarom dit is geweigerd, maar ugh. Kan dus 500 dokken voor iets waarvan dr opleiding is stop gezet.

@anon42392789 ohja slim daar ga ik even kijken .
@monkeyslut goeie ga ik even vragen!

Ik had hetzelfde, werk er al 5 jaar en moet nu binnen 5 weken weg, voelt zo wrang! Heeft bij jou zeker ook te maken met het feit dat er per 1 Jan nieuwe wetgeving in gaat

Wow wat krom zeg! Hoop voor jou dat je ook snel iets anders vind.
Jaa verekte wetgeving.

Zo stom! Ik ben net afgestudeerd dus was toch al een beetje in de overgangsfase gelukkig maar had dit baantje erbij als solide basis (nieuw werk is ook niet veel uren op dit moment).
Hoop dat jij ook snel wat leuks vindt!

1 like

Heb je het verzendbewijs nog? Staan de kilo’s vaak ook op. Ik zou dat niet accepteren. Want het is retour gegaan naar jou?

Oohh wat goed! Ik vind het grootste voordeel ook dat trainen in de ochtend veel gemakkelijk deel wordt van je routine. 's avonds komt er zo vaak nog iets tussen, maar voor het werk heb je dat eigenlijk nooit.

Ik weet niet of het iets voor je is, maar ze zoeken mensen bij de Knippie. Zelfmaakmode dus

1 like