Wat je even kwijt wil #30

Ik had hetzelfde, werk er al 5 jaar en moet nu binnen 5 weken weg, voelt zo wrang! Heeft bij jou zeker ook te maken met het feit dat er per 1 Jan nieuwe wetgeving in gaat

Wow wat krom zeg! Hoop voor jou dat je ook snel iets anders vind.
Jaa verekte wetgeving.

Zo stom! Ik ben net afgestudeerd dus was toch al een beetje in de overgangsfase gelukkig maar had dit baantje erbij als solide basis (nieuw werk is ook niet veel uren op dit moment).
Hoop dat jij ook snel wat leuks vindt!

1 like

Heb je het verzendbewijs nog? Staan de kilo’s vaak ook op. Ik zou dat niet accepteren. Want het is retour gegaan naar jou?

Oohh wat goed! Ik vind het grootste voordeel ook dat trainen in de ochtend veel gemakkelijk deel wordt van je routine. 's avonds komt er zo vaak nog iets tussen, maar voor het werk heb je dat eigenlijk nooit.

Ik weet niet of het iets voor je is, maar ze zoeken mensen bij de Knippie. Zelfmaakmode dus

1 like

Ja heb ik nog! Het is inderdaad weer retour naar mij gegaan. Kreeg vannacht een mailtje van p.ostnl dat mijn pakket klaar lag. Als ik morgen geen mail heb stuur ik hem gewoon weer terug. Dikke doei

Ik snap wel dat jullie dat niet hebben gedaan!
Uiteindelijk ging het wel goed. Ben wel echt zo moe nog van alle indrukken.
Hij was al een paar jaar ziek maar hij voelde zich gewoon prima, alleen kreeg hij 3 weken complicaties en konden ze niets meer doen.

@monkeyslut ik ben uiteindelijk een paar keer even de rij uit gedaan idd! Dat hielp wel.

1 like

Jup! Ga je mee eieren gooien?

3 likes

Wat is die nieuwe wetgeving ook al weer, iets met het aantal tijdelijke contracten dat je mag krijgen? Nu ben ik bang dat ik komende jaar ook geen nieuwe contracten meer krijg :open_mouth: hoewel ik mijn werk echt lang niet zo leuk vind als @Soy.peor

1 like

Ik zou ze daar dan een kopie van sturen, dat ze ‘t dan maar lekker uitzoeken :fu: stom zoiets

Mijn pakketje dat bezorgd wordt door DHL is al 2 uur te laat pffff. Ik moet boodschappen doen maar ik kan de hele tijd niet weg. zucht.

Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts voor iets psychisch maar ben als de dood dat ze zeggen: nee hoor je bent gewoon raar/gek/wat doe je hier doe normaal

Ik weet niet of het heel dicht bij het centrum zit, maar ik heb laatst geparkeerd bij de parkeerplaats bij de brandweerkazerne!

1 like

Zei een vriendin ook al, maar ik weet zo niet waar die zit. Had nu die iemand hier aanraadde bij the student hotel, was echt ideaal.

1 like

Je mag weer drie contracten in drie jaar krijgen. Nu was het drie contracten in twee jaar voor je in vaste dienst moet.
Maar met uitzendwerk is het vast weer anders.

Ik ben best wel een zweef teef haha en ik was sws al van plan om een andere baan te zoeken. Maar ik ben nogal van het uitstellen. Dus voor mij is het gewoon het universum dat zegt “Bitch move on”. Dus nu hoef ik me niet schuldig te voelen als ik zelf weg zou gaan haha. En een vriend van me zei dat ik niet moest zeggen " ik hoop dat ik iets anders leuks vind" maar " ik ga een leuke baan vinden!"
En dat voel ik nu ook. En ik ga een staatslot kopen en die ga ik winnen!! Haha

27 likes

En geen nuluren contracten meer :frowning: (gelukkig als je al getekend hebt mag het met wederzijdse instemming in 2020 nog wel).

1 like

Ging het even voor je opzoeken voor een eventuele volgende keer: Deken van Somerenstraat 2!

1 like

Ik wil heel graag iets met jullie delen maar het is nu echt een slecht verhaal eigenlijk

Ik was laatst bij Rituals en ze hebben een nieuw parfum (zie hem niet op de site) die je kunt combineren met de andere parfums maar die ruikt dus eigenlijk naar molecule! had molecule op de andere arm gedaan om te vergelijken en ze waren echt vergelijkbaar! En die van rituals was een stuk goedkoper!

Maar ik kan hem op de site dus niet vinden maar wilde het graag vertellen haha

10 likes