Het heet MyLovelyLingerie (en ik kocht dit: https://www.etsy.com/listing/691458890/pink-honeymoon-wedding-silk-lingerie-set?ref=shop_home_active_1&pro=1 )
Ik ga nu Tygo in de psychiatrie bekijken en ben heel benieuwd. Misschien kan ik er als hulpverlener ook nog iets van leren.
Ik kijk ook, heel interessant.
je eigen naam staat wel bij de beschikbare maten nu! denk een foutje van de verkoper maar misschien even handig om te weten
Ik walg echt hard van hoe deze psychiaters even die diagnoses uit hun mouw schudden zonder enig zicht op de levensgeschiedenis van de cliënt hebben.
Ik heb echt nul kennis hiervan, maar vind het ook maar heftig.
Oh thanks voor het laten weten! Dat was in eerste instantie de bedoeling omdat ik zo dan de custom listing kon kopen, maar ging er van uit dat het inmiddels weg zou zijn. Ik ga haar wel even contacten zo
Het is dode huid die eraf gaat, dus tenzij je tattoo in eelt is gezet gaat ie nergens naartoe
Oh wat prachtig! Wil je laten weten of 't in 't echt ook zo mooi is?
Ja hoor⊠was ik weer helemaal happy besloot mbt telefoon dat mn pincode ineens niet meer klopte en mn vinger afdruk ook niet. Kreeg hem met geen mogelijkheid uit. Dus moest hem helemaal in fabrieks instelling zetten. Echt fml zo hard nu
Ja tuurlijk! Kan wel even duren voordat ik het heb omdat het dus eerst nog gemaakt moet worden en dan uit OekraĂŻne hierheen moet komen maar als het zover is geef ik een update
Nahh dat is echt zo lief!
Ik heb ook een hekel aan groepsprojecten man, verschrikkelijk. Er zit altijd 1 iemand bij die geen flikker uitvoertâŠ
Ik krijg echt de schurft van dat black friday man. Krijg er alleen maar meer en meer weerzin tegen hoe meer ik zit te scrollen door allemaal zooi die ik niet wil en niet nodig heb en die de wereld verziekt. Wil wel een kerstoutfit dus ga morgen maar ff kringloop friday doen
Haha ik heb altijd zoveel status updates in mn whatsapp lijst dat ik me afvraag of dat wel normaal is of dat ik dat gewoon niet gewend ben omdat ik niet aan instagram etc. Doe. Nu net weer 1 dat ze allemaal hun snor hebben laten staan voor een goed doel?! En iets met movember? Via hun voetbalclub, en sommige hebben echt een snor en sommige 3 haren. En ik bekijk wel vaak die status updates want anders blijft die melding er staan. En 1 plaatst aaaltijd weer zn eten, en een ander random filmpjes etc etc. Ik denk dat ik heeeeeelemaal gek zou worden van instagram stories met mn adhd hoofd.
Laatste stagedag!!! Heb echt superkut geslapen
Zometeen een dagje school en dan vanavond lekker the crown verder kijken met mijn vriend
Ik heb zin in de kerst! Alle lampjes, gezelligheid, lekkere luie dagen. Heeerlijk
Voordat ik op vakantie ging heb ik een limiet van âŹ20 zonder edentifier ingesteld op mân rekening, zodat ik niks kon kopen (want edentifier niet meegenomen) tijdens Black Friday, mjaaaa besef nu dat ik ook nog een creditcard bij me heb⊠Verleiding is groot maar ik moet sterk blijven
De buschauffeur van deze bus is aan het slalommen op zijn eigen baan. Je ziet en voelt de bus de hele tijd van links naar rechts gaan.
Wtf is dat dan voor rijstijlâŠ
En hij zwenkt best wat heen en weer, niet van die mini correctiesâŠ
Gaat alles wel oke met hem?