Wat je even kwijt wil #30

Kan je dan niet tegen dat stemmetje zeggen dat je iedere dag toch een entertainment-uurtje moet inlassen? Hopelijk vind je snel een andere baan. Kwam je uit het onderwijs of vergis is mij nu?

Had iemand al gereageerd? Anders; foei, niet weer doen!

1 like

Ik vond op Etsy een shop met supertoffe lingerie, handgemaakt door een vrouw in Oekraïne die 30 jaar als naaister in een fabriek heeft gewerkt en nu voor zichzelf is begonnen. Er was een set die ik heel mooi vond maar die alleen beschikbaar was met een beugelbh en daar heb ik echt de pest aan. Toen heb ik die vrouw een berichtje gestuurd en ze gaat nu een bralette voor me maken in dezelfde stoffen :blush: Ben helemaal enthousiast, kan niet wachten tot ik het hier heb

52 likes

Iemand in die top 2000 quiz kreeg een vraag over een prince nummer. Antwoord hij “little red beret”. Eh nee. Little red corvette of raspberry beret.

6 likes

Oooow! Ik ben wel benieuwd wie het is!
Ik hou wel van dat soort kleine bedrijfjes :slight_smile:

1 like

Iemand op m’n werk die ik niet persoonlijk ken heeft iets heel liefs voor me gedaan, gratis en normaal kost dat (veel) geld, en toen stuurde ze ook nog een vet lief mailtje erbij❤️ hele dag in 1x goed (en ga volgende week langs met bloemen of iets lekkers)

14 likes

Het heet MyLovelyLingerie (en ik kocht dit: https://www.etsy.com/listing/691458890/pink-honeymoon-wedding-silk-lingerie-set?ref=shop_home_active_1&pro=1 )

9 likes

Ik ga nu Tygo in de psychiatrie bekijken en ben heel benieuwd. Misschien kan ik er als hulpverlener ook nog iets van leren.

4 likes

Ik kijk ook, heel interessant.

1 like

je eigen naam staat wel bij de beschikbare maten nu! denk een foutje van de verkoper maar misschien even handig om te weten

1 like

Ik walg echt hard van hoe deze psychiaters even die diagnoses uit hun mouw schudden zonder enig zicht op de levensgeschiedenis van de cliënt hebben.

1 like

Ik heb echt nul kennis hiervan, maar vind het ook maar heftig.

1 like

Oh thanks voor het laten weten! Dat was in eerste instantie de bedoeling omdat ik zo dan de custom listing kon kopen, maar ging er van uit dat het inmiddels weg zou zijn. Ik ga haar wel even contacten zo

1 like

Het is dode huid die eraf gaat, dus tenzij je tattoo in eelt is gezet gaat ie nergens naartoe :wink:

3 likes

Oh wat prachtig! Wil je laten weten of 't in 't echt ook zo mooi is?

1 like

Ja hoor… was ik weer helemaal happy besloot mbt telefoon dat mn pincode ineens niet meer klopte en mn vinger afdruk ook niet. Kreeg hem met geen mogelijkheid uit. Dus moest hem helemaal in fabrieks instelling zetten. Echt fml zo hard nu

Ja tuurlijk! Kan wel even duren voordat ik het heb omdat het dus eerst nog gemaakt moet worden en dan uit Oekraïne hierheen moet komen maar als het zover is geef ik een update :grin:

1 like

Nahh dat is echt zo lief! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb ook een hekel aan groepsprojecten man, verschrikkelijk. Er zit altijd 1 iemand bij die geen flikker uitvoert…

Ik krijg echt de schurft van dat black friday man. Krijg er alleen maar meer en meer weerzin tegen hoe meer ik zit te scrollen door allemaal zooi die ik niet wil en niet nodig heb en die de wereld verziekt. Wil wel een kerstoutfit dus ga morgen maar ff kringloop friday doen

27 likes