Wat je even kwijt wil #30

Haha ik heb altijd zoveel status updates in mn whatsapp lijst dat ik me afvraag of dat wel normaal is of dat ik dat gewoon niet gewend ben omdat ik niet aan instagram etc. Doe. Nu net weer 1 dat ze allemaal hun snor hebben laten staan voor een goed doel?! En iets met movember? Via hun voetbalclub, en sommige hebben echt een snor en sommige 3 haren. En ik bekijk wel vaak die status updates want anders blijft die melding er staan. En 1 plaatst aaaltijd weer zn eten, en een ander random filmpjes etc etc. Ik denk dat ik heeeeeelemaal gek zou worden van instagram stories met mn adhd hoofd.

Laatste stagedag!!! Heb echt superkut geslapen :frowning:

1 like

Zometeen een dagje school en dan vanavond lekker the crown verder kijken met mijn vriend :slight_smile:
Ik heb zin in de kerst! Alle lampjes, gezelligheid, lekkere luie dagen. Heeerlijk

6 likes

Voordat ik op vakantie ging heb ik een limiet van €20 zonder edentifier ingesteld op m’n rekening, zodat ik niks kon kopen (want edentifier niet meegenomen) tijdens Black Friday, mjaaaa besef nu dat ik ook nog een creditcard bij me heb… Verleiding is groot :sob::cry::cold_sweat::fearful: maar ik moet sterk blijven

2 likes

De buschauffeur van deze bus is aan het slalommen op zijn eigen baan. Je ziet en voelt de bus de hele tijd van links naar rechts gaan.
Wtf is dat dan voor rijstijl…
En hij zwenkt best wat heen en weer, niet van die mini correcties…

1 like

Gaat alles wel oke met hem?

Hij zat fluitend achter het stuur dus denk van wel

2 likes

Yeahhh, Black Friday!

52 likes

Mijn vriend is in Brussel voor zijn werk, en dus had ik een vriendin uitgenodigd om te blijven slapen gisteren en omg we zijn opgebleven tot 6 uur s’ochtends terwijl ik gewoon moet werken. Ik heb wel echt ziek hard gelachen met haar haha. Awwww heb het echt gemist om sleepovers met haar te hebben.

37 likes

Ik zit helemaal klaar voor Paul McCartney tickets en heb m’n hele kantoor ingeschakeld. Misschien overdreven, maar ik MOET hierheen.

8 likes

Idd! Het was zo gezellig haha :blush:

Ik ben mn tandenborstel kwijt :thinking:

Jaa haha top hè. Verheug me erop.

Heb echt het idee dat bijna al mijn vriendschappen aan het verwateren zijn (twee groepjes). Niemand doet meer moeite of toont interesse in elkaar. In de ene groep is er een vriendin die gewoon nooit antwoordt op de vraag wanneer ze kan afspreken en vervolgens een week later een tijdstip voorstelt waarvan ze, als ze even nadenkt, weet dat ik gewoon op stage zit. Met de andere hadden we een weekend weg gepland en zijn er nu al drie mensen die niet meer kunnen/andere dingen hebben afgesproken. Word hier verdrietig van

2 likes

Heb van het werk als kerstcadeau een website gekregen waar je dus je eigen cadeau uit kunt kiezen. Aan de ene kant superleuk, maar aan de andere kant voor zo’n keuzestresskip als ik een ramp. Ik heb nu nog 3 opties en ik kom er niet uit;

• slowcooker
  • rijstkoker (stomer)
  • allebei niet, neem een cadeaubon voor kleding/cosmetica

0 stemmers

Wie had dat verwacht, om 11u op de bank ploffen omdat je al klaar bent met opruimen en poetsen.

Nu het huis nieuw is vind ik het nog leuk :joy:

1 like

In de klas die nu een opdracht moet maken zitten best veel pro- Zwarte Piet kinderen. :disappointed:

Kan je de kinderen dat kwalijk nemen? Bedoel het niet als vervelende vraag!

Sterk!!!

1 like

Ik vind dat kinderen best een andere mening mogen hebben alleen komen ze ook niet met argumenten. Meer van ‘omdat het zo is’. En deze les gaat over argumenteren.