Wat je even kwijt wil #30

Uggghh ik wil kaarten kopen via ticketmaster maar hij zegt ‘we konden de tickets die je zoekt niet vinden’
Wordt niet eens in een wachtrij gezet oid? Kaarten kwamen om 12:00 beschikbaar en ben al sinds half 12 op de website :frowning:

1 like

Ik voel me net weer 12, maar er is a.s. maandag een listening party voor het nieuwe album van Harry Styles en daarvoor kon je kaartjes winnen en die winnaars worden vandaag bekend gemaakt. Ik hoop zo erg dat ik win :joy:

2 likes

omggg het is gelukt!! ik ga naar tyler the creatorrrr :heart_eyes:

20 likes

Tyler? Oh supervet

1 like

Chauffeurs die denken dat ze in een Renault Clio rijden in plaats van een grote bus zijn de ergste. Helemaal als ze gaan pompen met de rem. :triumph:

2 likes

Gisteren ingeschreven bij de sportschool en vandaag voor 200 euro aan sportkleding gekocht. Ik hoop dat ik dit volhoud :thumbsup:

19 likes

Iemand met de Sony wh1000xm3 koptelefoon? Hoeveel heb je er voor betaald?

Meine gute, mijn vriend belt net: “ben je thuis? Mooi, dan wordt er zometeen een nieuwe tv bezorgd.”

WHY?! Er staat hier gewoon een prima tv :weary:

17 likes

Ik twijfel tussen 2 koptelefoons: Sony WH-CH700N en JBL E65BTNC. Ik heb echt honderden reviews gelezen en nu weet ik het niet meer. En het is ook niet voor mij, dus dat maakt het nog lastiger :sob:

Kan je ze niet ergens even passen. Dat is bij koptelefoons toch erg belangrijk.

ik moet zo op straat wat vragen stellen aan mensen voor een onderzoek (voor uni) maar ben echt te pussy

iemand de gouden tip :frowning:

1 like

Ik wil mezelf challengen met een week om 5 uur opstaan. Vind het om 8:00 al lastig, dus even de moed bij elkaar rapen.

2 likes

Gisteren 248 bij Bol. Nu is ie nog een paar euro goedkoper.

1 like

SAVE_20191129_141118

me

3 likes

Ja, klopt. Ik ga vandaag even kijken. Vorige week had ik al wel andere modellen gepast. Alleen is het natuurlijk wel heel persoonlijk, dus het blijft sowieso een gok

Weigeren aan de deur haha

Moet het van de straat? Wil ze anders ook wel beantwoorden

Ja gaat echt om bezoekers/inwoners van een specifieke wijk haha

Oh haha ja dan wordt het lastig.

1 like

Ik heb sinds gister de jbl. Prima koptelefoon maar ben niet mega onder de indruk. Vind hem behoorlijk zwaar. Volgens mij is de sony vergelijkbaar qua geluid en anc maar heeft snelladen en verbinding via nfc. Dat heeft jbl niet. Bovendien heeft de sony een veel betere accu.

1 like