Wat je even kwijt wil #30

@vitaminwater ik kon net ook een kaartje kopen maar heb verstandig gedaan en het toch niet gedaan. Kan dat geld beter gebruiken deze maand, maar voelde wel zuur :joy:

Hahah ‘echt onhandig’

4 likes

Ik had van de zomer mijn verstandskiezen laten verwijderen en ik vond de arts en de nazorg van dat ziekenhuis niet zo fijn dus ik wilde voor de andere kant naar een ander ziekenhuis gaan. Toen had ik dingen daarvoor uit mijn medisch dossier nodig van ziekenhuis 1 en dat stuurden ze per gmail en toen heb ik daarover een klacht ingediend en dacht fuck you ik kom nooit meer in dit ziekenhuis. Maar ondertussen ben ik veel te laks geweest met het maken van een nieuwe afspraak in ziekenhuis 2 en nu kan ik pas weer in 2020 terecht, oftewel nog een x mijn eigen risico eraan en 385 eurie lappen. Toen ging ik net ff spieken bij ziekenhuis 1 of ze nog plek hadden in 2019 en kan nog net op 31dec terecht. Bij dezelfde arts die ik vervelend vond. En dezelfde secretaresse waar ik een klacht tegen heb ingediend. Ik wil daar echt liever niet heen maar het is me toch echt geen 385 euro waard dus ga me maar braaf melden bij het oude ziekenhuis met mijn staart tussen de benen op de 31e. Hopelijk is er dan een andere secretaresse. Iig wel een goed excuus om op pijnstillers door oud en nieuw heen te slapen :+1:

21 likes

Ik moet zĂł veel doen voor school, maar in plaats daarvan zit ik Gilmore Girls te kijken terwijl ik me eigenlijk kapot erger aan 90% van de personages.

3 likes

Ze konden het adres niet vinden dus hij mag morgen lekker zelf op dat rot ding wachten haha

1 like

Ik heb net de pink grapefruit eau de toilette gekocht bij de body shop, mega mega mega lekker. En heb een roze shirt aan dus nu voel ik me helemaal grapefruit. Wel zo’n zure.

16 likes

de man voor me in de tram heeft boven z’n wenkbrauw “no regrets” getatoeĂ«erd en ik had nooit verwacht zoiets in t echt te zien

43 likes

Echt jammer dat het niet no ragrets is.

Ik zou echt duizend regrets hebben wel.

20 likes

Ik word echt overdreven gelukkig van korting scoren in de supermarkt, krijg er echt een kick van of zo.
Zit nu zelf gelukkig naar mijn ticketje te staren, kijkende naar alle ‘- x€’ haha

11 likes

Aah sip! Misschien nog via ticketswap tegen die tijd

Ik heb een kerstcadeautje voor een hele goede vriendin besteld en ingepakt met kaart erbij bij haar thuis laten bezorgen. Ze zei van de week dat ze vandaag thuis is, aan de track & trace is te zien dat het bezorgd is dus ze moet het wel aangepakt hebben. Toen we het er van de week over hadden zei ze dat ze de komende weken toch geen tijd heeft om er wat mee te doen maar ze het alsnog heel leuk vindt dat ik iets heb gekocht. Ben benieuwd of ik ĂŒberhaupt nog iets van haar hoor vandaag erover. Ergens vind ik het toch een beetje zuur dat ze dan niet even appt en dan eerst al zegt dat ze er voorlopig toch weinig mee gaat doen. Maar goed, wie ben ik.

Misschien had ik beter moeten weten en gewoon niks moeten kopen, aangezien ze het boek dat ik voor haar gekocht had (van haar favo film) volgens mij ook nooit opengeslagen heeft. Ik zit op het moment best krap bij kas maar ik probeer er toch wat leuks van te maken deze kerst en iedereen blij te maken met iets.

1 like

Jaa denk t wel!

1 like

Nee dat niet, maar ze zei dat ze de hele dag thuis is dus ga ik er wel vanuit dat zij het zelf aangepakt heeft. Volgens mij wordt het anders op de t&t ook wel aangegeven dat het bij de buren is afgeleverd. Ach, ik merk het vanzelf wel.

1 like

Oh wat erg! Arme meiden idd. Hoe reageer jij hierop en belangrijker nog: hoe gaat het met jou en de baby? Alweer helemaal gesetteld in NL?

1 like

Ah ik snap dat je teleurgesteld bent. Ik zou nog even afwachten, misschien stuurt ze alsnog iets!

Baby GIRL?! Dat had ik even gemist. Zo leuk! :two_hearts:

2 likes

Haha ah kan gewoon alsnog toch? Kleine hipster meid.

Een woonplek vinden is ook echt zo kut en lastig he. M’n zusje heeft ooit een woonruimte in de binnenstad gevonden via Marktplaats (met huurtoeslag), dus misschien kan je daar nog iets mee. Zij heeft toen letterlijk gewoon alle nummer die op marktplaats stonden gebeld en gevraagd of ze iets hadden en zo niet of ze iemand kenden. En via via kwam ze bij die verhuurder.

Is de vader van de beebs al in Nederland? Lijkt me zo romantisch als jullie bij elkaar komen uiteindelijk! Of gaat dat never niet gebeuren haha?

Ahh sowieso al fijn dat er een goede band is, is ook ‘t belangrijkste natuurlijk!

1 like

Ik kan nu m’n chromecast en muziek bedienen met Google assistent maar nu moet ik verdomme nog steeds opstaan om de lampen aan te doen.

Ik zag dat de AH deze sloffen nu weer verkoopt, dus ik moest aan jou denken!

https://www.ah.nl/bonus/week/49/segment/276151