Ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper en ik ga van blond naar bruin. Echt zin in. Wil dit al zo lang maar durf nooit echt.
Maddieee
Ik wil dit echt kunnen, inclusief hakken
Wachten op een pakje als je eigenlijk weg moet is niet leuk
Oh zo tof! Een vriendin en ik missen onze sleepovers echt, dan keken we hele horrorseries en aten we heel veel pizza en popcorn en chocolade, maar nu we āvolwassenā zijn met partners komt het daar niet meer van. Echt jammer want zoiets is echt leuk!
Ik zit hier te balen
Ik zit nu na een leuke stage dag in de bus naar huis en zometeen komen mijn vriendinnen mijn verjaardag vieren. Indiaas bestellen en een sleepover, zo veel zin in
Ik heb om 19:00 gereserveerd voor een etentje en het is 25 minuten rijden en mijn vader Ʃn broertje moeten nog douchen
Ja hoor ik ging weer naast een man zitten die keihard gromde en blafte en ākk nsā schreeuwde. Ik vond het al zo raar dat het hele peron vol zat maar daar niemand zat.
Oh de trein kwam eraan en hij ging nog harder blaffen. Blije hond
YES weekend ik heb mijn chill pakkie al aan en ik kom mijn bank niet meer af deze avond
Mijn bloed gaat echt koken van zoān soort toestanden, ik haat het als mensen te laat komen
Ik haat het zelf ook enorm. We zijn al te laat en we moeten nog parkeren + lopen. Ben echt niet te genieten.
Mijn vriend heeft weer een hele heftige migraine aanval. Is al de hele dag aan het spugen. Maar voel me zo machteloos ik kan niks.
En zo te horen hebben de buren ook nog een feestje. Komt zo niet uit.
Een van mijn lievelingsbabyās op werk werd vandaag opgehaald door zijn tante ipv door zijn moeder en hij wilde liever bij mij blijvenš
En ik wilde hem ook wel mee naar huis nemen
Derde werkweek ook weer gehad. Oke wel paar dagen ziek geweest maar toch⦠Ben wel beetje trots op mezelf.
(Ik heb jaren niet gewerkt door psychische klachten namelijk)
Het voelt wel verdomd lekker trouwens om weer te kunnen zeggen: Ik heb weekend!
Oke random vraag, maar komt er iemand uit Amersfoort die ik mag pbāen met een vraag?
Yay nieuwe baan! Gefeliciteerd
De vriend van een vriendin van me heeft een paar dagen terug een tv van 1200 euro gekocht terwijl ze nog gewoon een mooie hadden
Zeker!
Wauw even een ongemakkelijk en pijnlijk momentje bij DWDD tussen Dries en Marc Marie.