Lekker genderneutraal meer hipster kan je het niet hebben
Dat is echt de enige ‘vrouwen’ skill die ik goed onder de knie heb. Kan zelfs in het donker goed lakken. Maar make-uppen ho maar. :’)
Soms kijk ik dit soort filmpjes en dan ben ik zo jaloers dat ik niet zo kan dansen haha. Als ik dit probeer zie ik eruit alsof ik een elektrische schok krijg ofz.
Edit: dacht dat ik had gevonden hoe ik de video moest plaatsen maar blijkbaar alleen de link geworden hahaha
Hahahahaaa wat een flop. We hebben al 2 weken meeega veel vracht gekregen dat zelfs op kantoor en in alle gangen staat want we konden het niet kwijt. Allemaal voor black friday. Nu is het black friday en het is even druk als een normale vrijdag en mensen komen gewoon hun normale koffie halen. Heerlijk deze flop.
Ik vind het echt zo achterlijk wat ik uitgeef aan boodschappen, ik kwam uit op 320 euro in de maand. Bah ik krijg er hartkloppingen van. Dit moet wel veranderen in 2020. Wtf. Echt wat bezielt me.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper en ik ga van blond naar bruin. Echt zin in. Wil dit al zo lang maar durf nooit echt.
Maddieee
Ik wil dit echt kunnen, inclusief hakken
Wachten op een pakje als je eigenlijk weg moet is niet leuk
Oh zo tof! Een vriendin en ik missen onze sleepovers echt, dan keken we hele horrorseries en aten we heel veel pizza en popcorn en chocolade, maar nu we “volwassen” zijn met partners komt het daar niet meer van. Echt jammer want zoiets is echt leuk!
Ik zit hier te balen
Ik zit nu na een leuke stage dag in de bus naar huis en zometeen komen mijn vriendinnen mijn verjaardag vieren. Indiaas bestellen en een sleepover, zo veel zin in
Ik heb om 19:00 gereserveerd voor een etentje en het is 25 minuten rijden en mijn vader én broertje moeten nog douchen
Ja hoor ik ging weer naast een man zitten die keihard gromde en blafte en ‘kk ns’ schreeuwde. Ik vond het al zo raar dat het hele peron vol zat maar daar niemand zat.
Oh de trein kwam eraan en hij ging nog harder blaffen. Blije hond
YES weekend ik heb mijn chill pakkie al aan en ik kom mijn bank niet meer af deze avond
Mijn bloed gaat echt koken van zo’n soort toestanden, ik haat het als mensen te laat komen
Ik haat het zelf ook enorm. We zijn al te laat en we moeten nog parkeren + lopen. Ben echt niet te genieten.
Mijn vriend heeft weer een hele heftige migraine aanval. Is al de hele dag aan het spugen. Maar voel me zo machteloos ik kan niks.
En zo te horen hebben de buren ook nog een feestje. Komt zo niet uit.
Heb ‘m deze week gekocht voor 249 bij coolblue. Is laagste prijs dat ik ‘m heb gezien (behalve vandaag 222 bij mediamarkt maar daar waren maar 100 stuks van). Heb ‘m nu vandaag voor het eerst op en vind ‘m heel fijn! Maar nog niet mega veel ervaring dus
Een van mijn lievelingsbaby’s op werk werd vandaag opgehaald door zijn tante ipv door zijn moeder en hij wilde liever bij mij blijven😭
En ik wilde hem ook wel mee naar huis nemen