Wat je even kwijt wil #30

Derde werkweek ook weer gehad. :v:t2: Oke wel paar dagen ziek geweest maar toch… Ben wel beetje trots op mezelf. :flushed: (Ik heb jaren niet gewerkt door psychische klachten namelijk)

Het voelt wel verdomd lekker trouwens om weer te kunnen zeggen: Ik heb weekend!

28 likes

Oke random vraag, maar komt er iemand uit Amersfoort die ik mag pb’en met een vraag? :slight_smile:

Yay nieuwe baan! Gefeliciteerd

1 like

dd

@Fenayi

11 likes

De vriend van een vriendin van me heeft een paar dagen terug een tv van 1200 euro gekocht :worried: terwijl ze nog gewoon een mooie hadden

Zeker!

Wauw even een ongemakkelijk en pijnlijk momentje bij DWDD tussen Dries en Marc Marie.

1 like

Jeez ik ben nog steeds mijn werkdag aan het verwerken. We hadden een discussie over zwarte piet. Slechtste idee ooit op werk in ieder geval, want bijna al mijn collega’s zijn pro zwarte piet. Nou voor mijn doen hield ik me nog aardig koest, want ik ben soms nogal ontvlambaar in discussies. Kwam ik terug bij een collega aan het bureau (die niet eens pauze aan het houden was dus niet meedeed aan de discussie) werd ze dus vet kwaad op mij of wij in het vervolg de discussie ergens anders kunnen houden, omdat ze helemaal boos werd van de discussie en dat ze daarom niet meer normaal kon werken (ze is dus pro zwarte piet) OMG het was dat ik op werk was en geen zin had in gezeik dus er niet op in ben gegaan maar zit me nu nog op te vreten :neutral_face:

Ik ben zo tevreden over de kwaliteit van zilveren (952) sieraden van alieexpress dat ik het ff wil delen. Deze blijven zilver, verkleuren dus niet en een makkelijk open en dicht te maken. Ik wil wel mn haat aan lucardi uiten. You suck.

Zo heel veel is dat toch niet? Je hebt toch ook regelmatig bezoek van je date?
Ik zit wel op wat, maar ik eet dan ook best schraal geloof ik.

Ik ben vaker bij hem dus het zou eigenlijk juist minder moeten zijn imo? Hij eet wel veel als hij bij mij is, of nouja hij eet in het algemeen gewoon veel. Wat bedoel je met “ik zit wel op wat”? Heb ook veel te veel eten dit jaar weggegooid😭.

Heb het woordje “minder” weggehaald zie ik.
Doe je vaak boodschappen? Ik merk dat ik vaak nog toe zou kunnen met wat ik in koelkast had liggen maar dan toch naar supermarkt gaan en daar weer minstens een tientje uitgeven. Zulke dingen tikken bij mij aan. En ik moet te vaak eten weggooien omdat het dan niet meer goed is. Als ik beter zou plannen/rekenen dan zou ik niet zoveel weg hoeven gooien. Dat is dus mijn goede voornemen, meer uitdenken hoeveel ik gebruik en het daar bij houden ipv extra kopen.

1 like

Mijn vriend is iets voor 6 uur vertrokken van een plek die ongeveer 45 min rijden van ons huis is, het is nu bijna half 9 en hij is op de helft :sob: (file want er is een ongeluk gebeurd). Ik heb inmiddels boodschappen gedaan en ga zo koken (doet hij normaal eigenlijk altijd) maar heb zo met hem te doen dat hij al zo lang vast staat.

1 like

@Oprah broer en moeder hebben goed genoten, het was m’n broer z’n 20e keer hahaha

3 likes

Ik deed echt bijna dagelijks boodschappen. Het liefst om 8 uur 's ochtends zodat ik niet mega overprikkeld die supermarkt in stap maar enkel met 2 bejaarden. Op dit moment past dat vaak niet in mn dag om dat te doen. En wat jij al zegt, vaak heb je nog meer in huis dan je denkt. Maar ik moet wel met een lijstje de supermarkt in, ik ben heel snel geneigd om hele dure sausjes etc. Vd vers afdeling te kopen. Ik vind mijn maandelijkse uitgave aan boodschappen echt teveel, zeker als ik 2 weekenden vd maand niet thuis ben.

Ik zit al de hele avond te wachten tot mijn vriend naar de slaapkamer gaat om z’n pantoffels aan te trekken want ik heb er een chocoladeletter ingelegd. Maar hij gaat maar nietttt :roll_eyes: Nog ff en ik vreet ‘m zelf op

9 likes

Mijn vader heeft een nieuwe baan in de zorg, hij heeft altijd in de techniek gewerkt en hij wilde nog zo graag iets anders gaan doen. Hij doet al heel lang vrijwilligerswerk en dit werk past hem ook helemaal, vind het zo leuk voor hem!

85 likes

ik vind het altijd een jammer idee dat ik nooit te weten ga komen wie er allemaal op m’n begrafenis zouden verschijnen

18 likes

Wij hebben een boodschappendoel van 60 per week (met twee personen). Mijn vriend sport graag en veel en wil dus eigenlijk altijd gezond eten met veel groenten en kip/vis. Tot nu toe lukt dit echt heel erg goed als we bijvoorbeeld op zaterdag/zondag gaan beslissen wat we de hele week eten, zodat we gericht de supermarkt in kunnen gaan en bijvoorbeeld ook op bonus-aanbiedingen in kunnen spelen :slight_smile:

We eten ook altijd minimaal 1 keer in de week twee dagen hetzelfde, dat we bijvoorbeeld op dinsdag een extra grote portie maken, zodat we er woensdag ook nog van kunnen eten. Dit heeft ook wel te maken met het feit dat we beiden altijd pas rond 19.30 thuis zijn van werk en we dan gewoon lekker snel willen eten.

1 like

Heeeeeeerlijk gewerkt tijdens black friday (not)
Wat een gekkenhuis