Wat je even kwijt wil #30

Ik doe met familie een soort surprise/dobbelspel met kerst. Nu moet ik voor €10 een cadeau kopen dat leuk is voor zowel man als vrouw, de jongste persoon is 17 en de oudste is 49. Iemand een idee wat een leuk cadeau is?

Een (kaart)spel, of als het meerdere cadeaus mogen zijn eetbare dingen

1 like

Zet je eigen dood in scene en kom dan in Alberto Stegeman-vermomming naar je eigen begrafenis!

26 likes

Ik heb een nieuwe telefoon en hij is zo snel! Dat ben ik niet meer gewend, want m’n oude telefoon liep altijd vast

2 likes

nice

kan ik dit experiment hier laten crowdfunden?

Niet zelden op 't moment dat jij er al helemaal overheen bent🥰 komt echt goed.

2 likes

Hmm ja dacht ik ook al aan, maar denk dat ik mijn neefjes niet echt blij maak met een kaartspel. Eten is inderdaad altijd wel een goed idee.

Kaartspel is altijd wel te gebruiken voor drankspel toch (denk ik?)

Ugh ik wilde een Frozen dekbedovertrekset van de Primark kopen, maar ze hadden alleen nog voor een tweepersoonsbed :rage:
Ik slaap nu sws minder goed :sweat_smile:

Hmm ja dat vinden ze wel leuk!

Goedkoopste tweepersoonsdekbed van ikea is een tientje ofzo, kan je alsnog een frozen bed maken

3 likes

Nee maar wil wel naar je begrafenis komen

1 like

Krijg je van mij een costumized krans met glitterletters

fff

22 likes

tumblr_mkwaytAmy01qzkdnwo3_500-1415744464
Als ik de ruimte had dan misschien wel, maar dat ding ligt dan over mijn spullen… :sweat_smile:

Ruimte voor wat?

2 persoonbed gok ik :blush:

Voor een tweepersoonsdekbed heb je toch geen tweepersoonsbed nodig? :joy:

1 like

Oh lol nee hahah. Ik las een tweepersoonsbed in jouw bericht. Begreep al niet hoe je die voor zo weinig geld kan kopen bij IKEA.
Ik ga al naar bed :raising_hand_woman: haha

Hahaha dat zou een deal zijn

1 like

In plaats van een leuk boek lezen voor het slapen gaan lees ik eens in de zoveel maanden de posts van de action fan page op FB. :relaxed: Geen spannende ontknopingen maar Gerda’s die hun stolp showen.

3 likes