lekker bloederig fontje ook love it
Nee, maar dat flappert dan toch over de vloer
Niet als je je inrolt als een worstenbroodje
Oehh goeie!
Bah. Vriend is paar dagen weg, zoontje ligt op bed en ik zit me op te vreten op de bank.
Ik vind het stiekem helemaal niet leuk dat hij weg is ( hij heeft vriendenweekend) maar ik wil het hem ook absoluut niet ontzeggenâŠ
Hij kwam gister ook met een grote bos bloemen thuis omdat ik âlief ben dat ik hem laat gaan ondanks alle hectiek van t momentâ
Dus nu zit ik me even zielig te voelen omdat ik tot maandag alleen ben
baudet bij pauw⊠wat errug
Ik heb dat nooit hoor. Ik gebruik de deken gewoon helemaal (heb een 1persoonsbed en een dekbed van 2 bij 2). Maar ligt er ook aan hoe hoog je bed is.
Ah dat is zo rot. Geen wetenschappelijk bewijs voor deze aanpak en geheel ongevraagd advies maar mijn ex had soms dagen achter elkaar of meerdere keren per week migraine en dan was de aanpak altijd:
Aquarius drinken tijdens een aanval
Happen vanilline kwark voeren tussen het spugen door en zodra het enigszins kon als het beter ging een pizza er in.
Hij heeft overigens acupunctuur geprobeerd en dat heeft echt veel geholpen.
Mijn vriend denkt echt dat ik achterlijk ben. Hij wil altijd het slaapkamerraam dicht en ik open. Ik heb de ventilator al op moeten geven en nu wil hij ook nog eens dat raam dicht. Dus nu doet hij altijd stiekem het raam dicht en dan denk ie dat ik dat niet merk
Heb van de week weer paar keer gejankt om mn ex-date en hij appt me net, of ik op plaats x was want hij dacht me te herkennen. Ik terug gestuurd nope was ik niet, en hij weer terug zoo dan leek ze erg op jou.
Nu mag ik hem niks blamen want heb zelf ook zoiets gestuurd 3 weken terug, maar het stelt toch teleur dat hij enkel dit stuurt en ik van de week weer enorm kwaad en verdrietig was omdat ik eigenlijk nog steeds geen closure heb en het allemaal/hem niet begrijp. Maar ik weet van eerdere ervaringen/relaties toch al dat je toch nooit te horen krijgt wat je wilt horen, dus ik laat het maar, maar toch, stom. Zo leeg.
Heb net echt te veel geld uitgegeven voor spullen die ik niet Ă©cht nodig heb. Maar ok, ik houd me zelf altijd voor dat het altijd terug kan :â)
Oh en ik heb een dilemma op deze vrijdagavond: ik wil mijn vader en zusje nog mee uiteten nemen van mân eerste (inmiddels 3e) âgrote mensen salarisâ (als bedankje voor (financiĂ«le) steun afgelopen jaren en gewoon leuk) maar in mijn hoofd was dat dus jarenlang papa + zusje. Maar sinds vorig jaar ofzo is het altijd standaard dat zijn vriendin ook mee gaat als we iets hebben afgesproken, hij vraagt/zegt het niet eens meer, en nu vraag ik me af of ik het kan maken om alleen mijn vader (en zus) mee te vragen en niet die vrouw? Wat zouden jullie doen?
- Vriendin ook meevragen
- Vriendin niet meevragen
0 stemmers
Ben zo bang dat mân pa op mijn uitnodiging dan zegt ;ânaam vriendin en ik kunnen datum x wel/nietâ En dan moet ik zo expliciet zeggen dat ik niet bedoelde dat zij mee zou gaan. Awkward :â)
Kan je het niet in je uitnodiging al specificeren? Dus âik wil jou en -naam zusje- meenemen om met zân drieĂ«n uit eten te gaanâ?
Zelfs dan verwacht ik dat hij haar gewoon includeert (is dit een normaal woord) omdat hij dat al vaker heeft gedaan. âpap wanneer gaan we met zân tweeĂ«n blablaâ en dan volgende keer zegtie opeens âx komt ook meeâ :â) Maar ga het proberen!
Maar een antwoord als âik wil graag een keertje alleen met jou en mijn zus uit eten, en dan de volgende keer spreken we weer met -naam vrouw- erbij af!â is niet heel raar denk ik? Ik vind iig het feit dat jij af en toe met je vader, zonder haar, wilt afspreken helemaal niet raar, en niet iets wat je zou hoeven verantwoorden.
Net als wanneer je met een vriendin afspreekt en je dan ook moet kunnen zeggen ânu is het vriendinnen tijd, volgende keer weer met aanhangâ.
Dankje! Ik ga mijn vriend ook weer naar de accupuntuur sturen. Dat heeft hem toen wel geholpen.
Ik heb gisteren de oppashond van de bovenbuurman geaaid. Buurman was trouwens helemaal bezorgd of ik de hond kon horen lopen of blaffen. Echt lief.
Ik wilde wat bestellen op & other stories met black friday korting maar ik viel in slaap gisteravond dus nu ben ik te laat
Als ik de website open staat de actie er nog? Dus denk dat de code nog werkt of heb je het al geprobeerd?
Oh ja! Lekker dom ook van mij. Er staat ook gewoon dat die code geldig is tot 30 november 23:59
Ik moet voor 50 euro een verlanglijstje maken maar ik weet gewoon niks?? Heb nu een waardebon van 25 euro voor planten bedacht, maar verder kom ik niet. Heb ook nog een tegoedbon twv 100 euro om bij pluimen te verzilveren, maar ook daar heb ik geen idee wat ik wil