Ik kijk love island uk 2015 en sheehz wat wordt daar enorm veel in gerookt. En ik haat echt op 1 chick ze is zo schijnheilig, hypocriet en achterbaks.
Waarom kan ik nooit een broek vinden bij de h&m die goed zit. Weer een bestelling geprobeerd.
Haha wie?
Naomi, ze is nu net door het publiek weggestemd haha, ik ben dus niet de enige. Echt een schijnheilige trut.
Haha ik kijk nu Love Island S3 en dat roken viel mij ook op, terwijl dat in het laatste seizoen helemaal niet in beeld komt.
Spotify denkt even Susan en Freek toe te voegen aan mijn āon repeatā speellijst. Nope.
Mmm mān citroencake zit in de oven <3
De 5 eetlepels beslag waren in ieder geval al heel lekker
Mijn man en ik delen spotify. Dus van de week zat hij al mijn muziek door te klikken. Nu was hij net zijn nieuwe koptelefoon testen en deed ik dat bij hem. Conclusie: he, hij drukt liedjes door. Zat ie al te googlen hoe dat kwam. Heel flauw, maar moet echt lachen om mezelf.
Idd echt zo leuk! Wij hebben eigenlijk exact hetzelfde gedaan. Horrorfilms gekeken, ontzettend veel gevreten en gelachen
Door al die berichten wil ik ook een logeerpartijtje houden met mn beste vriendin
Hoe heet dat anti kater drankje die hier een keer besproken werd op het forum?
ORS? Is poeder en moet je in water oplossen
Drie keer raden in wiens net gewassen haar net een vogel in heeft lopen schijten.
Yes dankje!
Mijn vriend heeft afgelopen nacht thuis geslapen dus heb vanochtend in Mn eentje uit kunnen slapen. En nu lig ik nog steeds in bed the voice te kijken
Ik zou dan gewoon geen broeken daar meer bestellen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik in de H&M 3 dezelfde broeken in dezelfde maat meenam naar de pashokjes en ze allen anders zaten. Een zat wel okƩ, een kreeg ik nauwelijks over mijn bovenbenen en de derde kon je nog aan als je enkele maanden zwanger was.
Super lief!
Nou wtf, heb echt een rare dag. Eerst nam de persoon voor me de shampoo die ik kocht bij de Kruidvat mee (eerst overal onder gekeken, mn tas ondersteboven, iedereen in de war, en toen hebben ze de beelden teruggekeken) dus dat was al gekkig. Nu zie ik thuis ineens 3 HEMA wenkbrauwpotloden hangen in een vest wat aan mān kledingrek hangt? Gewoon nieuw in verpakking, met de spoolies in de (grof gebreide) stof gehaakt? Ik ben al een hele poos niet in een HEMA geweest en draag dat vest ook niet heel vaak maar blijkbaar heb ik er perongeluk wenkbrauwpotloden mee gestolen??
Wat?! Hahaha