Wat je even kwijt wil #30

I knoooow! Alles is eigenlijk vet duur. Ik haal er meestal wel een kop koffie of twee gratis :joy:

1 like

ik ben 4x langs de kaasafdeling gelopen :money_mouth_face:

Dit is voor het eerst dat ik lees dat iemand toenstraks ook gebruikt! :star_struck: Ik gebruik dat vaak en vind het een normaal woord, maar het gebeurt ZO vaak dat mensen erom lachen of mij erop wijzen dat het geen officieel NL woord is. Mijn ouders grinniken ook altijd een beetje dus van hun heb ik het niet, maar waar ik het heb opgepikt is me een raadsel (ik kom uit Noord-Holland).

2 likes

Kreeg hier de tip maanverband plakken en dat heeft echt geholpen

1 like

Oh nee ik trek morgen officieel uit mn kamer en ik had aan mn onderhuurster gevraagd of ze nog wat dingetjes kon fixen, maar dat heeft ze niet meer gedaan. Straks staat de huisbaas er maandag en ik ben bang dat hij die kleine gebreken dan van mijn borg aftrekt. Dus nu ga ik vanavond nog maar even zelf poetsen :sweat_smile:

Waarom vraag je dat?

Gvd waarom kom ik stelselmatig exact 1 dag tekort voor een deadline :angry:

1 like

Dan zijn er in mijn omgeving veel hockeykinderen met curlingouders. :joy:

Oh ik herken dit zo erg🤣 ik kan rustig een week een mail niet lezen omdat ik t antwoord niet wil weten. En dat laat ik t idd vaak door m’n vriend bekijken en dan moet hij eerst zeggen of het positief of negatief is haha. Blij dat ik niet de enige ben

We zouden vandaag uit eten gaan. Na lang twijfelen, restaurant reviews opzoeken en recensies in kranten lezen zijn we uitgekomen op: de febo :joy:

35 likes

@kali Niet dat ik weet waar jullie wonen maar miss is het wat

2 likes

Heb je je veters tot boven geveterd? Ik heb de bovenste twee gaatjes los zeg maar en dat hielp… misschien nog een tip. En echt dikke hoge sokken.
Succes!

Ja of zojuist? :woman_shrugging:t3:
Wel grappig dat het in Noord-Brabant dus ook gezegd wordt! :smiley:

1 like

Ik heb hier vorige week zondag gezegd dat ik geen vlees meer wil eten. Ik heb tot nu toe ook geen vlees gegeten (okƩ, nog niet eens een week). Ik had verwacht dat ik wel trek in vlees zou krijgen aangezien ik zo goed als elke dag wel vlees at. Ik mis het totaal niet en ik ben erachter gekomen dat vleesvervangers echt heel lekker zijn.

33 likes

Thanks! Ik had al precies de bovenste 2 gaatjes open gelaten, las ik ook al als tip op internet :slightly_smiling_face:

1 like

Ik ben zooo blij dat ik voor het eerst in mn leven consistent ben met sporten, verschillende soorten doe die ik leuk vind en ik me verheug om 4x per week te gaan. Ik herken mezelf gewoon niet.

21 likes

Omg ik ben gewoon mijn bril vergeten mee naar Brussel te nemen :sob:

Echt knap van je!

1 like

Poeh ik ben echt gesloopt. Vandaag weer bezig geweest met mijn oude huis leegmaken, vorige week was ik er niet bij, maar damn ik ben echt kapot.

Samenvatting

Dit is van vorige week zaterdag en vandaag:

Veel spullen zijn ook naar andere plekken gegaan, daar ben ik vooral mee bezig geweest.

2 likes

Welke soorten doe je? Ik moet mezelf ook echt even een schop onder m’n kont geven

1 like