Gvd waarom kom ik stelselmatig exact 1 dag tekort voor een deadline
Dan zijn er in mijn omgeving veel hockeykinderen met curlingouders.
Oh ik herken dit zo ergđ€Ł ik kan rustig een week een mail niet lezen omdat ik t antwoord niet wil weten. En dat laat ik t idd vaak door mân vriend bekijken en dan moet hij eerst zeggen of het positief of negatief is haha. Blij dat ik niet de enige ben
We zouden vandaag uit eten gaan. Na lang twijfelen, restaurant reviews opzoeken en recensies in kranten lezen zijn we uitgekomen op: de febo
Heb je je veters tot boven geveterd? Ik heb de bovenste twee gaatjes los zeg maar en dat hielp⊠misschien nog een tip. En echt dikke hoge sokken.
Succes!
Ja of zojuist?
Wel grappig dat het in Noord-Brabant dus ook gezegd wordt!
Ik heb hier vorige week zondag gezegd dat ik geen vlees meer wil eten. Ik heb tot nu toe ook geen vlees gegeten (oké, nog niet eens een week). Ik had verwacht dat ik wel trek in vlees zou krijgen aangezien ik zo goed als elke dag wel vlees at. Ik mis het totaal niet en ik ben erachter gekomen dat vleesvervangers echt heel lekker zijn.
Thanks! Ik had al precies de bovenste 2 gaatjes open gelaten, las ik ook al als tip op internet
Ik ben zooo blij dat ik voor het eerst in mn leven consistent ben met sporten, verschillende soorten doe die ik leuk vind en ik me verheug om 4x per week te gaan. Ik herken mezelf gewoon niet.
Omg ik ben gewoon mijn bril vergeten mee naar Brussel te nemen
Echt knap van je!
Poeh ik ben echt gesloopt. Vandaag weer bezig geweest met mijn oude huis leegmaken, vorige week was ik er niet bij, maar damn ik ben echt kapot.
Welke soorten doe je? Ik moet mezelf ook echt even een schop onder mân kont geven
sowieso 2x spinnen en 2x bodypump, en af en toe wissel ik het af met een HIIT of barre lesje.
Ik wilde een ov fiets halen, maar ze zijn allemaal op. Terwijl er hier normaal heel veel zijn. Balen
Ik zei laatst tegen mân vriend dat het lievelingsliedje van onze hond âRudolph the red nose reindeerâ is. Niet echt ergens op gebaseerd maar vorig jaar toen hij puppy was en ik er âs nachts wel eens uit moest voor hem, zong ik dat wel eens haha. Maaaar nu kwam het lied net op de radio en de hond lag te slapen, schrikt hij wakker en loopt heel snel naar de radio toe hahaha. Vond het zo grappig
Ik vind paul de leeuw zo anoying.
Mijn sportschool is verhuisd en vind het echt vet spannend haha (want wat als ik dadelijk de helft niet kan vinden etc etc haha, lekker doemdenken) maar ben ook echt heel erg benieuwd naar het nieuwe gebouw
Sjezus ik heb zoveel last van allergie de laatste week en het is morgen gewoon december?? Wtf. Het gaat het hele jaar door volgens mij