sowieso 2x spinnen en 2x bodypump, en af en toe wissel ik het af met een HIIT of barre lesje.
Ik wilde een ov fiets halen, maar ze zijn allemaal op. Terwijl er hier normaal heel veel zijn. Balen
Ik zei laatst tegen mân vriend dat het lievelingsliedje van onze hond âRudolph the red nose reindeerâ is. Niet echt ergens op gebaseerd maar vorig jaar toen hij puppy was en ik er âs nachts wel eens uit moest voor hem, zong ik dat wel eens haha. Maaaar nu kwam het lied net op de radio en de hond lag te slapen, schrikt hij wakker en loopt heel snel naar de radio toe hahaha. Vond het zo grappig
Ik vind paul de leeuw zo anoying.
Mijn sportschool is verhuisd en vind het echt vet spannend haha (want wat als ik dadelijk de helft niet kan vinden etc etc haha, lekker doemdenken) maar ben ook echt heel erg benieuwd naar het nieuwe gebouw
Sjezus ik heb zoveel last van allergie de laatste week en het is morgen gewoon december?? Wtf. Het gaat het hele jaar door volgens mij
Eeeeindelijk El Camino kijken!
Ik slaap(weer) in een hostel en er ligt een man op/in bed met zijn jas nog aan?? En er is maar 1wc en 2 douchen op de hele verdieping en nergens een plek om je handen te wassen
Ik kwam net op 1 van de meest smerige insta accounts die ik ooit gezien heb. Vond deze in het bijzonder vies
Ik wil mijn konijn naar binnen halen om te kroelen maar hij heeft geen zin, steekt zijn middelvinger naar me op en gaat onder zijn hok zitten.
Vast boos dat hij niks kreeg van Sinterklaas
never forget dat een stel op mijn vlucht een keer hun baby OP HET UITKLAPTAFELTJE ging verschonen
Ik gooide net een stuk chocolade in een pannetje met melk omdat ik zin had in chocolademelk en verder niks thuis had. Maar het was dus bepaalde gevulde chocolade en nu smaakt die chocolademelk nogal apart.
Hahah heerlijk nummertje.
Op de wc is er een uitklaptafel.
Ik kots nu al van de beelden van Thierry op zijn partijcongres waar hij zelf Lange Frans begeleidt op piano.
Thuis blijven! Denk aan hoe chill je je voelt morgenochtend als je wakker wordt zonder brakheid. Maar goed, ik leef als een non tegenwoordig dusss.
heel veel mensen de afgelopen maanden: 'HELVEGEN, HEB JIJ EEN KINDERWENS?
Nope.
âMAAR JE BENT HEEL GOED MET KINDERENâ, âKINDEREN ZIJN ECHT EEN VERRIJKING VOOR JE LEVENâ, âJE GAAT ER SPIJT VAN KRIJGEN HOORâ, âJE ZAL NOG WEL VAN MENING VERANDEREN ZOALS IEDERE VROUWâ.
Sinds ik mijn kitchenaid heb voel ik me een goede huisvrouw. Bijna elk weekend bak ik iets lekkers en heb vandaag zelf pizza deeg gemaakt en belegd.
Heb vandaag ook mijn foodprocessor binnen gekregen, hopelijk heeft dit ook een positief effect op mijn kookkunsten.
Ik heb vandaag een paar aan dat ik al 18 jaar heb. Alleen pascals heb ik pijnloos kunnen inlopen.
Maar ze gaan lang mee en lopen op ten duur heerlijk daarom doe ik mijzelf dat steeds aan. :â)