Wat je even kwijt wil #30

Was net superonrustig, dus heb mn kleding uitgezocht en 3 zakken weggedaan. Toen gedoucht en nu ben ik relaxter, dus vreet ik kaneelsterren in bed :smirk:

11 likes

Ik ben heel veranderlijk op onbelangrijke gebieden (haarkleur etc.) maar ik ben echt al 7 jaar 100% zeker dat kinderen gewoon voor mij geen optie zijn. Hooguit als ik over 10 jaar een man tegenkom die kinderen heeft, tieners of zo dan zou ik dat geen bezwaar vinden.

1 like

Jaa ik heb de smooth 1460. Ik moet ook echt wennen :joy: Ze zien er nu ook nog zo groot en lomp uit, heb ze net 2 uurtjes aan gehad. Vind ze alsnog wel heel gaaf haha

Dit doet mijn moeder ook! De helft van haar zussen is al oma, dus telkens als die het over hun kleinkinderen hebben zegt ze heel zielig “ja
 Ik doe maar een beetje met de kinderen van de buren mee
”. Terwijl ze tegelijkertijd ook al duidelijk maakt dat ze Ă©cht geen vaste dag in de week wilt oppassen later want “haar lefuh”. :roll_eyes:

2 likes

Oooh van harte, je klinkt nu al als een droom van een tante :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb echt opeens heel veel zin in ananas desnoods van die ringen uit blik maar dat heb ik niet in huis. :frowning:

Gefeliciteerd!! Tante zijn is echt het leukste dat er is. Geniet ervan en ga zo vaak mogelijk langs want het gaat zo snelllll.
En inderdaad herkenbaar wat je zegt. Mijn nichtje lijkt qua innerlijk/pubergedrag heel erg op mij en niet op mijn zus (haar moeder), dus er wordt ook nog soms een spiegel voorgehouden en ik vind het af en toe zĂł grappig. Ik ben niet zo emo aangelegd met dit soort dingen, maar ik zag laatst filmpjes van toen ze klein was en och mijn hart :pleading_face:

5 likes

Had allemaal wilde plannen over een intelligent boek lezen vanavond, maar kwam er net achter dat ik al maanden het gierige acties topic niet had gelezen, dus dat was nu m’n avondbesteding. No regrets.

16 likes

@Paardenmeisje Grappig, dat heb ik nooit gehoord. Ik vind ook niet dat ik lijk op een van mijn tantes eigenlijk. Ik ga er eens op letten bij anderen.

@LizzyBennet Haha ja precies wat ik zei dus, je hart breekt gewoon bijna. Lekker af en toe blijven posten, vind het superleuk <3

2 likes

Ik lijk meer op mijn tante dan op mijn eigen moeder, qua uiterlijk. Heb het zelfs wel eens gevraagd ‘ben ik niet stiekem haar dochter en dat jij mij gewoon aan het opvoeden bent’. Mom said no :joy:

1 like

Mijn achternichtje, dochtertje van m’n nicht, is echt een kopie van mij. Iedereen ziet en zegt het, best gek want dat staat nog verder weg dan een zus/broer.

1 like

Hier ook. Heb net de politie gebeld. Niet dat die iets doen, we hebben tegenwoordig niet eens een wijkagent meer maar het voelde wel alsof ik er iets tegen deed :joy:

1 like

@Maestoso Toen ik dit zag moest ik direct aan jou denken. :smiley:

4 likes

Ik krijg een liefdesverklaring van mijn ex, maar we zijn al bijna 3 jaar uit elkaar en ik heb hem al iets van 2 jaar niet gezien :woman_shrugging:t3:

1 like

Ik ben vrijdag naar de kapper geweest en toen heeft ze een vlecht gemaakt en die afgeknipt. Het was te kort om te doneren en ik wist ook niet goed wat ik ermee moest dus heb ik het niet meegenomen. En nu vind ik het zoooo zielig voor mijn vlecht dat ie waarschijnlijk daar gewoon in de prullenbak ligt :sob:

Vlechtje

4 likes

Jaaa het was echt topweer! Nu in Milford Sound met een enorme storm en regen, haha, hoort erbij! Morgen tijdens kajakken hopelijk droog.

Heb stiekem jouw insta al meerdere keren gestalkt afgelopen weken, genietennn :heart_eyes:

1 like

Sinterklaas. In voel een ondertoon dat ik niet op het tijdstip (waar ik zelf om moest vragen) er kan zijn.
Maar er zijn ook gewoon mensen die werken :roll_eyes:

Vandaag weer werken. Ben benieuwd, verwacht dat het best rustig is (veel te koud om iets uit te vreten en je te laten oppakken toch).

Ik heb gisteren zo iets doms gedaan, heb er slecht van geslapen vannacht :pensive:. Sinds een maand ben ik goed aan het afvallen en ik had een anoniem Instagram account gemaakt als een soort dagboek waar ik heel persoonlijke dingen in heb gezet, als ook mijn gewicht (hoog). Ik had het expres met een nieuw mailadres gedaan die niemand kent zodat het niet allemaal automatisch gekoppeld werd met vrienden. Gisteren leek me het opeens een goed idee om in plaats daarvan aan mn telefoonnummer te koppelen. En toen keek ik vervolgens even niet en een half uur later had ik opeens bekenden als volgers en comments met ‘succes!’ enzo van ze. Echt zo dom, ze hebben gewoon alles kunnen lezen :confounded:. Ik heb mijn profiel toen snel privĂ© gemaakt en hun geblokkeerd, maar weet iemand hoe dat nu gaat bij iedereen die mijn nummer heeft? Heeft iedereen nu een melding op Insta gehad met dat ik een profiel heb met de naam ‘xxxxopdieet’?!?! Ik voel me echt zo kut dat straks iedereen dit heeft gelezen :disappointed_relieved:

Thanks voor je aardige woorden :pray:.
De reden dat ik het op instagram heb gezet is dat ik de interactie met anderen die in hetzelfde schuitje zitten heel fijn vind. En met een gesloten account krijg je die niet zo snel. Ik wilde hem ook afsluiten nadat ik een fijne groep mensen had verzameld, maar dat was dus te laat. En het ging qua anonimiteit goed totdat ik gisteren dus iets doms deed, waar ik van baal.

3 likes