@Paardenmeisje Grappig, dat heb ik nooit gehoord. Ik vind ook niet dat ik lijk op een van mijn tantes eigenlijk. Ik ga er eens op letten bij anderen.
@LizzyBennet Haha ja precies wat ik zei dus, je hart breekt gewoon bijna. Lekker af en toe blijven posten, vind het superleuk <3

. Sinds een maand ben ik goed aan het afvallen en ik had een anoniem Instagram account gemaakt als een soort dagboek waar ik heel persoonlijke dingen in heb gezet, als ook mijn gewicht (hoog). Ik had het expres met een nieuw mailadres gedaan die niemand kent zodat het niet allemaal automatisch gekoppeld werd met vrienden. Gisteren leek me het opeens een goed idee om in plaats daarvan aan mn telefoonnummer te koppelen. En toen keek ik vervolgens even niet en een half uur later had ik opeens bekenden als volgers en comments met âsucces!â enzo van ze. Echt zo dom, ze hebben gewoon alles kunnen lezen
. Ik heb mijn profiel toen snel privĂ© gemaakt en hun geblokkeerd, maar weet iemand hoe dat nu gaat bij iedereen die mijn nummer heeft? Heeft iedereen nu een melding op Insta gehad met dat ik een profiel heb met de naam âxxxxopdieetâ?!?! Ik voel me echt zo kut dat straks iedereen dit heeft gelezen 
.