Wat je even kwijt wil #31

Ja met dat laatste heb je een goed punt denk ik… ik denk dat veel mensen van naam zijn veranderd bij de sluiting van egf dus wie weet 🙆
Ik (her)ken ook weinig mensen hoor, maar een paar vind ik heel herkenbaar! Ligt misschien ook aan het feit dat ik mezelf in die mensen herken, dan heb je eerder een “klik”

1 like

Oh bedankt voor het overzicht! Ik heb hiernaast ook een creditcard van MasterCard, dus dat heb ik dan achter de hand. Ik was iig erg blij in Zuid-Afrika & Namibië dat ik V Pay had haha, nergens gezeik met pinnen of pinautomaten. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik met mijn Maestro-kaart gemakkelijk kon betalen bij betaalautomaten in de VS, ik moest toentertijd (2012 - 2013) altijd contant betalen. Wellicht is dat sindsdien veranderd.

De momenten dat ik een pinautomaat heb gebruikt in NL is pinnen vanwege mijn V Pay kaart trouwens nooit een probleem geweest. Ook in het buitenland niet: vrijwel altijd accepteerde hij de kaart wel, ook als er geen V Pay bij stond als optie.

Maar als je er twee mag hebben, kun je dat natuurlijk doen voor de zekerheid!

1 like

Maar jij was toch altijd al Brum?
Ik ben altijd Zoeva geweest, deze week wel van plaatje gewist. Ben verder heel oninteressant

Eetcafe Ceramique als je vegetarisch eet, bisschopsmolen voor vlaai, living room voor ontbijt /lunch/cappuccino, dominicanen kerk, teazone voor thee, rumors voor cocktails, café zondag voor bier, pluk voor katten

2 likes

Ik download vaak liedjes van audities waarvan ik vind dat die mooi zijn gecovert. Zo heb ik deze auditie al heel lang op mijn telefoon staan en vandaag dacht ik laat ik eens zoeken of ze beroemd is geworden want ze heeft een mooie stem en is knap en leuk. En nu lees ik dat ze aan baarmoederhalskanker is overleden en ik vind het zo heftig. Ze was nog maar 27, zo jong. Opeens krijg ik zo een moment dat ik denk het leven kan inderdaad echt zo voorbij zijn.

1 like

Wat lief van je!

1 like

Ik kan niet meer tegen drank. Heb 2, ja wel volle, glazen droge witte wijn op.
Loop ik net naar de kast om de kattenbrokjes bij te vullen… doe ik de kastdeur dicht vól tegen mijn neus aan. Ja, ik heb nu een lichte bloedneus hahahaha.
Ben snel naar bed gegaan zodat mijn vriend het niet ziet, die lacht mij dan voor eeuwig uit.

Edit: the morning after: neus doet nog steeds pijn en er zit een kleine bloeduitstorting op haha.

1 like

ik weet niet wat het deense equivalent van een tokkie is maar man man man de reacties daar op een Telegraaf-achtige krant zijn nog erger dan hier … en ik had enkel die pagina geliked om de taal beter te beheersen :sob:

Tøkkie

39 likes

& @midheavenmoon

hahahahah

1 like

åsø

18 likes

Ik heb nog de sabotage chocolade koe van mijn truienstelende vriendin op mijn nachtkastje staan en er zit nu een pizza margaritha die over was van mijn werk in de oven👌🏼

1 like

Ik heb net online een fotoboek besteld en ik heb het gevoel alsof er een enorm ding van m’n to do list valt. Heb hier een jaar over gedaan en het elke week weer uitgesteld. :see_no_evil:

1 like

Denk niet dat ze dat expres doet toch, of dat ze er iets aan kan doen dat er maar twee mensen van haar komen?

1 like

Nee doet ze ook niet expres, maar dat maakt het niet minder vervelend omdat het al maanden in de planning staat en ze me had gezegd dat ze meer mensen zou uitnodigen. Daar had ik in mijn voorbereiding rekening mee gehouden.

Maar kan toch zijn dat die allemaal hebben afgezegd? Dan zou ik het lullig vinden als iemand mij dat zou verwijten. Het is niet dat ik er dan iets aan kan doen, als mijn vrienden me in de steek laten :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat is niet geval, ik praat wel gewoon met dr. Ze heeft mij gezegd dat er van haar 10 mensen kwamen en vandaag laat ze weten dat er maar twee komen, niet met afzeggingen, gewoon gebrekkige communicatie van haar naar mij. Vandaar mijn irritatie.

@ezw @Zoeva nooit een geheim geweest hoor!

En @Brum ik had na enige tijd ook door wie jij was idd. Maar dat had je Mss zelf ook door.

Ik heb net echt door the middle of nowhere gerend in Nieuwegein om de bus te halen zodat ik mn trein kon halen maar het is gelukt :ok_hand:t2:

Ik zeg altijd hetzelfde. Cafe de zwaan als lunch plekje. Ligt aan de markt! Hebben een hele grote selectie speciaalbieren ook

1 like

Heb je last van stress(momenten)? Ik klem dan vaak m’n kaken op elkaar, bijvoorbeeld toen ik rijles had (vond ik nogal eng dus die zenuwen uitten zich zo). Als ik dan m’n mond wijd open deed, bijvoorbeeld bij eten al, hoorde je echt zon knak en het deed ook echt pijn.
Tandarts zei dat het vaak voor komt, kan zowel in je slaap zijn als gewoon overdag!

@Eddie

19 likes