Wat je even kwijt wil #31

Gezellig @Shadina! Dat er zelfs nu nog af en toe oud EGF leden aan komen waaien.

5 likes

Heel veel sterkte

1 like

@Sjern

Met mijn moeder is alles goed gelukkig, en mijn zusje is uit het ziekenhuis. Ze gaat binnenkort een notenalletgie test doen.

Wauw mijn event zit er op! Kreeg allemaal complimenten en damn. Ben best trots op mezelf.

15 likes

Heel heel veel sterkte! Als je er over wilt praten of even je ei kwijt wilt mag je me een berichtje sturen. Heb dit een aantal jaar geleden meegemaakt met mijn opa, Dus weet hoe klote het is.

1 like

Heeft iemand nog tips voor Middelburg qua diner? En dagactiviteiten?

Wat eet je graag? Ik heb honderd tips voor je

iddelburg
Honeypie (terras op een boot) en de juf voor taart en koffie
Wooncafé super lekkere uitsmijters, ijskoffie matig, taart ook lekker maar niet zo lekker als bij honeypie of de juf
Bolus bij bakkerij bliek
De drukkery is een hippe boekwinkel met een brasserie, leuk maar wel fancy eten
De aanwinst is een leuke grote kringloopwinkel met allemaal troep voor 20 cent
Eigenwijz is een leuke lunchroom waar mensen met een beperking werken, eten is ook erg lekker
Onassis is een lekkere griek voor avondeten
Vis en friet op de markt is lekker (hoe het vistentje heet geen idee, maar niet te missen, en het frietkraam staat midden op de markt)
Cafe de vriendschap voor warme choco
Il Senzo voor pizza en pasta maar dat is altijd druk dus je moet wel reserveren
Peper&Zout voor chique uit eten
Ontwijken: zanzibar en brooklyn (kut eigenaar, serveersters vind ik niet echt aardig, mainstream eten, wannabe hippe tent)

Snackbar BTje Anders - hele lekkere friet/patat
De Vriendschap - lekker eten maar wel duur. Vooral de bitterballen zijn heerlijk
Kloveniersdoelen/Cinema Middelburg - als je wilt ontsnappen aan de drukte heeft de Kloveniersdoelen een gezellige tuin. Het eten is wel duur maar erg goed. In de tuin kan je ook wat drinken/lunchen. Er zit een kleine bios/filmzaal in.
Bij de Drukkery hebben ze voor de lunch lekkere gerechten en vooral de serre is leuk om te zitten.
De Mug - soort bar waar ze vooral bekend zijn om de notenwijn.

Ik vind zelf altijd de Oostkerk en de buurt waarin deze ligt leuk om rond te lopen en de verschillende straten te bekijken.

10 likes

Alles, maar we willen wel uitgebreid gaan dineren morgen dus geen fruet van Piet of la Cubanita.

Heb net mn reactie aangepast met een hele lijst

Haha ik ziet het! Dankje! Ik ga even lezen.

Als je nog meer tips wil pm me maar

1 like

Mn moeder stuurt me net een filmpje van mn achternichtje (bijna drie) waarop ze zegt dat ik snel weer langs ga komen ‘om even lekkere dingen te eten’. En ze heeft een donkere pop met een afro van sinterklaas gekregen :weary::two_hearts: Ze heet Mara

8 likes

Hee vroeg me pas nog af of je hier nog zat! En of je nog een (kook)blog had!

1 like

Ik vind V Pay megaaaa chill want in het buitenland kon ik er overal mee betalen. Mijn vriend had Maestro en kon letterlijk nergens betalen, terwijl ik in elk restaurant/benzinepomp/etc. kon betalen met m’n pinpas. Ik ben fan!

Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met betalen in NL en ik doe echt alles met mijn pinpas (haat cash). Het wordt iig overal geaccepteerd! En het is dus idd in het buitenland vooral heeeeel chill, want je kunt er veel meer mee dan met Maestro.

Haha nu klinkt het net alsof ik aandelen heb in V pay maar ik ben er gewoon blij mee :stuck_out_tongue:

Wat verdrietig zeg, heel veel sterkte :heart:

1 like

Heb nu m’n tweede week erop zitten bij m’n nieuwe baan en het voelt tot nu toe zo goed, dat ik er zowat emotioneel van word. Leuke collega’s, ik voel me welkom op de afdeling (en die is groot, 100+ man), m’n leidinggevende heeft vertrouwen in me, er is een lange termijn plan waar we heen werken
 misschien voor velen vanzelfsprekend maar voor mij was dit eerder niet zo, merk ik nu (dit is m’n 3e baan/werkgever, ben nu 3.5 jaar afgestudeerd)
Ik ben zo kapot van deze 2 weken dat ik nu al naar bed ga maar het is het waard :star_struck:

19 likes

Er zijn veel meetings geweest. En op de laatste dag van egf zijn er veel insta’s uitgewisseld zodat mensen elkaar niet zouden ‘kwijtraken’ ook is er hier im het members only gedeelte een instagram topic.

2 likes

Volgend jaar moet ik echt niet weer 4 weken mee gaan naar mijn vriend zijn thuisland. Verveel mij zo erg en we zijn woensdag pas aangekomen :pensive: ben te blut denk ik om mijn ticket te wijzigen om eerder terug te vliegen.

Schrijf het hier maar even zodat ik niet volgend jaar dezelfde beslissing maak. Scheelt gelijk weer gedoe met werk

Sterkte voor jou, je familie en je oma!

1 like

Ik word zo schijtziek van dat vuurwerk dat ik eigenlijk gewoon een weekendje weg wil met Oud&Nieuw. En omdat ik bang ben dat hier (Den Haag) de pleuris uitbreekt.