Dit is de eerste keer dat ik in de trein zit en het jammer vind dat er geen railcatering is. Ik heb honger!!!
Ja hou op schei uit. Echt een geval appart. Of als ze wel genoeg heeft dan is het alleen vlees waarschijnlijk. Ik eet wel vlees hoor maar vind groente gourmetten zo lekker haha. Dus ik neem wat extra groente mee en kaashapjes. Mocht ze me toch ineens verrassen laat ik het gewoon in de tas zitten.
Ik zat me helemaal te ergeren in de stad maar toen zag ik honden met regenjasjes aan nu ben ik weer blij
En geen foto?
Zo ben ik wel ja. Maar werd helaas tegen gehouden.
Ik ben best emotioneel vandaag want het is mijn laatste dag op werk voor een jaar en ik heb net afscheid genomen van een cliënt die ik al 4.5 jaar intensief begeleid en die nu wel in zijn laatste levensfase komt, was dus waarschijnlijk een afscheid voor altijd. Valt niet mee
Edit: ik had hem een muntje met beschermengeltje erop gegeven en dat was zo mooi, hoe hij daar op reageerde. Wel heel fijn dat we kunnen terugkijken op een bijzondere therapeutische relatie.
Nee
Ik wil bijles gaan geven en ik moest net skypen met iemand voor een kennismaking. Vraagt ie naar mn havo-cijfers. Ik heb mijn havo diploma 5 jaar geleden opgehaald, hoe zijn die nog relevant?
Ga je bijles geven aan middelbare scholieren? Dan vragen ze meestal naar je middelbare school cijfers. Vind ik juist wel relevant, zegt iets over hoe goed je het zelf begreep. Uiteraard wel destijds, kan nu natuurlijk anders zijn als je bijvoorbeeld een studie in die richting doet.
Ik moet adhv mijn havocijfers een wiskundecursus en -toets (500 eu) doen voor mijn toelating voor premaster… Blijkbaar is het relevant
Ja ik heb bijvoorbeeld een minor geschiedenis gedaan maar dat was niet belangrijk, hij moest mn havo cijfer hebben. Vind ik gewoon vreemd…
@vitaminwater zuur!!
Ik heb dit jaar sinds lange tijd echt weer zin in kerst! Ik ga voor het eerst samen met mijn vriend kerst vieren, we gaan spelletjes spelen met mijn ouders (geen stom groot familiediner), naar star wars en we hebben bij een restaurant gereserveerd voor een compleet vegan kerstdiner. En op derde kerstdag een leuk feestje met vrienden. En over twee weken gaan mijn vriend en ik samenwonen en de sfeer tussen ons is nu echt <3<3<3
Haha same here, ze riepen net om dat ie in het achterste treinstel loopt. 1 keer raden waar ik dus niet zit.
Moet hier iemand nog overstappen van zorgverzekering? Bij de website waar ik ben overgestapt is nu een actie als ik iemand aandraag: gratis oral b elektrische tandenborstel voor de overstapper en een cadeaubon voor mij. Weet niet of ik dat mag delen?
-verwijderd door moderator-
Ik ga lunchen met poffertjes en worstenbrood
Iedereen die wil of benieuwd is, mag trouwens morgen of vanavond met mij mee. Als je liever met een vreemde van een forum gaat dan alleen. Mijn kerk is vrij goed bereikbaar.
Ik weet dat dit raar is, maar ik wil toch even de uitnodiging open gooien
Nee vind het juist lief dat je het aanbied. En ik vind jouw verhalen over je opleiding enzo heel interessant!
Het is dat ik vanavond moet werken anders had ik zeker wel willen meegaan!
Moest je skypen met een leerling of een werkgever? Mijn leerlingen wilden het ook altijd graag weten namelijk en dat snapte ik ook wel! (zeker als ik dan over sommige dingen gewoon eerlijk zei dat ik dat in het begin ook moeilijk vond en er wel een goed examencijfer voor had gehaald, gaf hoop ofzo haha). En voor sommige vakken is een middelbareschoolexamen ook best wel anders dan het vak zelf in het hoger onderwijs ofzo, dus dan is het misschien ook wel relevant?
Oh en een meisje uit mijn klas die met een 9 gemiddeld geslaagd was wilde haar bijlesbureau ook graag als reclame gebruiken haha “bij ons werken mensen die summa cum laude geslaagd zijn!!!”, al vond zij dat nogal bullshit