Wat je even kwijt wil #31

Ik lees best wat in het zwanger/kind gedeelte en mis daardoor volgens mij m’n voorbije oppaskinderen weer zo erg. En omdat een vrouw een filmpje stuurde van mijn oppasbaby en hij is zo lieffffff.
Ik word echt gestoord als mijn zus ooit een kind krijg of ik zelf. Zo bang dat het iets overkomt en het bij me willen houden en hopen dat het klein blijft. Ik herken het van thuis en dat is niet gezond. Maar als ik al zulke diepe gevoelens voor een kind kan voelen dat niet eens de mijne is, hoe moet dat ooit goed komen als m’n zusje (mijn alles:p) een kindje krijgt (die kans acht ik groter dan dat ik zelf zal gaan baren). Nu is deze dagen de dood weer helemaal rond mij, herinneringen en gebeurtenissen die nu plaatsvinden, misschien dat ik daarom zo bang ben alles te verliezen wat er ooit was en dus ook ooit een toekomstig kind (of nichtje/neefje) zal moeten loslaten. Deze gevoelens maken me echt dat ik nooit aan een kind kan gaan beginnen. Zo verstikkend. Voor dat kind en voor mezelf. All over.

Ik heb heel de avond met een rubik’s cube gespeeld, én opgelost, maar als ik mijn ogen nu dicht doe ben ik nog steeds aan het rubik’s cuben. Ik wil ook andere vormen hebben

6 likes

Ik krijg net een appje van mijn tante met de vraag wat ik wil drinken met kerst, dus ik zeg dat Ijsthee of ranja prima is, krijg ik terug: “geen wijn???” “Nee hoef ik niet”, “hoe kan dat nou?? Ik haal toch een fles voor je, kun je altijd nog een wijntje pakken als je er zin in hebt.”
Mens, ik hoef geen alcohol.

2 likes

Ik had ruzie met mijn zus en moeder. Daardoor had ik helemaal geen zin in kerst. Maar dat is sinds afgelopen zondag weer bijgelegd. En nu heb ik weer helemaal zin in morgen en kan ik niet slapen. Morgen helaas ochtenddienst😩

9 likes

Modern muse nuit van Estée Lauder valt hier altijd in de smaak.

Mijn kat is sinds een paar maanden voor het eerst bereid om op schoot te komen liggen. Ik ben echt benieuwd hoe dat komt. Ze is al 9 en daarvoor heeft ze het nooit gedaan.

11 likes

Ik ga morgen met m’n pa maskertjes opdoen en Chateau Meiland kijken. En ohja m’n moeder doet ook mee.

27 likes

Waarvoor vrees je dan? Misschien via WhatsApp vragen wat er is?

Dat ik een standje krijg en gezeik :sweat_smile: Heb hem al teruggeappt dat ik niet op kon nemen. Zal hem morgen wel horen.

Oh daar zit je indd vast op te wachten. Maar is het wel handig dat hij zich ermee gaat bezighouden ook? Succes iig ermee morgen dan!

Geen idee. Hij bemoeit zich al jaren niet met hoe raar zijn vriendin tegen mij kan doen. Dus als hij nu gaat lopen zeiken om die situatie zal ik hem eens de waarheid vertellen. Gezellig zo voor kerst.

Ieder jaar denk ik: ik ga met kerstavond naar de kerk. Ik wil het een keer meemaken maar wat kan ik als noob verwachten. Hoe lang duurt het bijvoorbeeld?

Ligt helemaal aan het soort kerk. Maar, in grote steden kan je niet zomaar aanschuiven vaak. Moet je van te voren een kaartje kopen!

Misschien wil hij juist dat t goedkomt voor Kerst nu, lekker cliché

1 like

Omg ik keek net dit wat fantastisch

6 likes

Jooo na r dansen nog met een stel meiden ergens gaan borrelen. Hahaha yolo. Vakantie boeiend, oh kut morgen fysio om 9 uur.
Ben echt dom hoor, 2 dagen kei kapot van te veel doen en dan lekker tot half 2 de kroeg in :see_no_evil:
Wie heeft hier morgen spijt van?? :raising_hand_woman:t3:
Wie had er een leuke avond?? :raising_hand_woman:t3:

24 likes

In mijn kerk wordt het kerstverhaal verteld, afgewisseld met kerstliedjes. Meestal is er extra muzikale begeleiding, dit jaar koperblazers. Het duurt ongeveer drie kwartier en is bewust toegankelijk gemaakt (qua vertelling en zo) voor mensen die normaal gesproken niet/nauwelijks naar de kerk gaan. Bij ons is er dan altijd best een aantal mensen die ik normaal gesproken niet zie!

3 likes

Nou, nog ff een dagje overleven. Ook nog gewoon ff een zitting op deze dag om 9 uur. Hopelijk wat eerder weg en dan 3 dagen vrij woeee

Top nacht weer, tot 2.30 wakker gelegen terwijl de wekker om 6.15 ging.

Nu heb ik dat lied in mijn hoofd…

1 like