Ik zou dan mss al eerder naar die preventie gaan. Of naar een mondhygiënist. Bij mij heeft dat echt goed geholpen en inmiddels hoef ik er niet eens meer naartoe. Terwijl mijn tandvlees destijds echt gaar was.
Ja zeker nu het al een paar weken zo voelt kan ik beter eerder al gaan.
Snap het ook niet zo eerlijk gezegd. Ik werk deze maandag en dinsdag. Na 17 uur ging ik gister de eerste Kerstboodschappen doen. Ik heb alles vantevoren opgeschreven en ik kom bij een super waar ik altijd kom dus ik weet de weg heel goed. Ik kon gelijk aansluiten bij een kassa en alle boodschappen zijn binnen…
Zit mezelf zo erg in de weg. Heb anderhalve week vrij en voel me verplicht mezelf nuttig te maken in het huishouden etc. maar aan de andere kant blijf ik op de bank hangen omdat ik eigenlijk niks wil doen. Mijn humeur wordt er in ieder geval niet beter van
Zo herkenbaar dit. Soort van constante strijd met mezelf waardoor ik er ook niet van kan genieten wanneer ik niets doe…
Ik heb net een baan aangenomen puur omdat ik er niet op zit te wachten om voor 3 maanden de WW in te gaan (en een stuk minder geld krijg en moeilijk rond kan komen)en het ‘ik moet een baan vinden’ stress te vermijden. Om te zeggen dat ik er happy mee ben, mwah maar ik kan wel met een ‘gerust’ hart het nieuwe jaar in. Bedoeling is dat ik gewoon blijf door solliciteren. Ik heb ook niet het enorme ‘jeej’ gevoel want het is weer in de branche waar ik eerst in werkte en was dat eigenlijk een beetje zat (oa in weekend werken. Geen 2 dagen achter elkaar vrij hebben). Maargoed, ik moet denk ik toch maar beetje blij zijn ofzo.
Je hebt nu in ieder geval iets en ik zou gewoon verder solliciteren op iets wat je echt wil doen. Scheelt weer stress qua financiën. Hopelijk valt het uiteindelijk mee.
Hoe bedoel je 3 maanden in de WW?
Succes alvast met je baan.
Mijn broer belt me zo dus en bleggg echt geen zin in. Ben echt bang om aangevallen te worden en ik ben niet goed in meteen met een goede reactie komen en wordt dan overrompeld en zeg niks of iets stoms. Ben ook aan het werk dus beter is het gewoon iets normaals en niet iets gevoeligs😭 maar then again: Dan had is het wel geappt lijkt mij.
Ik heb echt nog nooit gehoord van iemand die te weinig eten heeft met kerst???
Over het hele ‘heb je een vrijer / wanneer begin je aan kinderen’-debacle gesproken, als ik een dolfijn was had men mij zeker al kunstmatig geïnsemineerd. Gelukkig ben ik geen zeezoogdier.
Maar ik heb het echt gehad met de mensheid in december. Schijnbaar zit het anderen echt dwars dat ik geen vlees eet, geen kinderen wil, geen koffie en thee drink, weer ben gaan studeren en bovendien wat ben afgevallen? En het toppunt was dat iemand ging zeiken dat ik nu veel actiever en drukker ben. (Had ik dan ook nog depressief moeten blijven? :’))
maar peach… dit GAAT niet over jou, zoals ik het zie. het gaat over mensen die ongepaste opmerkingen maken, toevallig over jou. je kunt het wel over jou maken, maar dan geef je het echt te veel eer!
Ik ga vanaf januari wel weer de WW in en ik baal dat ik weer niet ergens kon blijven.
En ik baal eigenlijk nog het meeste dat ik inhoudelijk heel geschikt was voor de interne vacature die er was, maar dat ze hebben gekozen voor iemand zonder inhoudelijke kennis, maar die wel lekker “aanwezig” is. Doet best we een beetje pijn eigenlijk.
Hoop vooral dat ik snel weer wat vind. En dan een plek waar ik wél gewaardeerd wordt om wie ii ben en wat ik kan.
Sorry hoor heb jij niet naar band aid geluisterd!? HEEL Afrika heeft geen eten.
Snel bezorg gourmetstellen en schotels naar HEEL AFRIKA
EN SNEEUW
Hey maarre thank god zijn zij het en niet wij
Als je toch bezig bent breng ook ff sneeuw naar Australië want denk dat ze het wel kunnen gebruiken daar
Waar is mijn sneeuw dan. T wordt tijd dat bono een liedje over mij schrijft. Don’t give up, banana
Niet hetzelfde maar mijn ene kat wil altijd veel meer op schoot/bovenop me liggen als het kouder weer is. Dus misschien dat jouw kat nu wat ouder is, het sneller koud heeft en eindelijk heeft besloten dat je schoot een veilig en warm plekje kan zijn