Wanneer wordt het weer eerder licht 's ochtends. Ik heb er normaal geen last van maar dit jaar is anders. Ik vind het zo klote dat als ik om acht uur opsta (vrij laat vind ik) het nog steeds pikkedonker is.
Ik moet ook over 5 min weg. Echt geen zin.
Gelukkig ben in hierna weer 5 dagen vrij
Uber.
Bekijk het zo: 20 euro voor twee uur is niet veel.
Weet iemand of je een pop socket los kan maken en op een ander hoesje kan plakken?
Ik snap je echt volledig. Het is zoān naar gevoel als je met een steen in je maag naar je werk gaat, heb altijd het gevoel dat het echt alles overneemt. Voel je je wel ietsje beter als je er bent, of blijft de nervositeit de hele dag? Ik hoop echt dat je snel iets nieuws vind!
Ah nice! Was het leuk??
We zitten heerlijk in het hotel te ontbijten.
Mijn contract loopt nog tm april. Dus dat is nog wel eventjes. Al heb ik wel binnenkort een examen en als ik die niet haal dan word ik ontslagen. Maar goed zou zonde zijn voor mezelf als ik hem niet haal.
Ik werk mij inderdaad ook niet uit de naad.
@GrumpyHarry ja zo voelt het inderdaad ook. Het is ook niet alleen een steen in mijn maag, maar gewoon overall onrustig ofzo. Het wordt wel wat minder gedurende de dag, maar het gaat niet volledig weg helaas.
Bedankt voor jullie berichtjes!
Waarom is alles op bumble tijdgebonden. Ik krijg daar stress van.
Ik heb vanavond met vrienden een kerst kliekjes diner maar ik heb helemaal geen kliekjes alleen een stuk camembert
Moet vandaag allemaal griekse hapjes gaan maken voor mn afscheidsborrel morgen. Maar moet eerst nog boodschappen doen en ben bang dat ik weer terug moet voor de feta⦠mezelf kennende haha.
Heb ook bedacht dat ik bepaalde griekse wijn wil meenemen maar ik weet niet of iedereen die lekker vind dus ik neem ook ff iets randoms mee maar ik heb zo geen verstand van wijn.
Kan je toch heel makkelijk een kaasfondue mee maken? Even inkepingen maken, glas wijn erover gooien en 10 min in de oven op 180
Diarreepillen! Gewoon van Kruidvat. Die hebben mijn leven echt al vaker gered.
Haha het is een stuk van 4 bij 3 centimeter maar andere vrienden hebben veel eten over hoor ik net
Credible, Pacho, Desem en Cali!
Fijn! Bedankt voor de update. Hoe ben jij nu onder de situatie?
Ik wilde ook Pacho aanraden! Wel grote focus op vlees, dus ietsje minder geschikt als je vegetariƫr bent.
Samos
Ja was leuk feestje, blij dat ik toch ben gegaan!
Ik heb me net ingeschreven voor een nog uitgebreidere EHBO-cursus, met meer theorie! Ik heb er echt zoveel zin in!!