Jaa altijd typisch, net na klagen krijg je dan opeens bericht. We zijn uiteindelijk gezellig uitgebreid uit eten gegaan en heb nog een wijntje daarna gedronken dus mijn avond was helemaal goed gelukkig. Lief dat je het vraagt!
Ja!
MN DROOM!!
Ik ben er 1 januari
Jij ook trouwens?!
Nee, voorgaande jaren wel! Maar ik trek uitverkochte feestjes daar steeds minder goed helaas (zo druk overal!). Verder wel leuk feestje! Have fun!
Ik ben er twee geweest met oud en nieuw, het is superdruk maar super magisch. Beste oud en nieuw tot nu toe.
Ben benieuwd! Vond vorig jaar meevallen, maar dit jaar staat de dj booth al veel verder naar voren⦠hoop niet dat mega druk wordt idd.
Heb met mijn mama 2.5 fles wijn op en ben nu duizelig wiehie het draait in bed
Met mijn schoonfamilie ticket to ride gedaan en nu pas naar bed terwijl ik morgen weer moet werken en langer moet rijden omdat we bij vriend slapen.
Was wel een suuuupee gezellige avond!
Mn broer kon gisteren niet bij mn ouders komen eten want hij had pijn aan zn mond, maar hij kon vandaag wel gewoon eten met zn schoonouders.
Ik geloof best dat hij pijn had/heeft, maar het voelt toch wel kut dat hij ons dan wel afzegt maar een dag later wel met zn schoonouders kan eten.
One issue forummer, iām sorry maar ik moet het soms gewoon even kwijt en mijn omgeving begrijpt mij niet altijd helemaal.
Maar ik heb weer helemaal een onrustig gevoel in mijn lichaam, omdat ik morgen weer moet werken. Zo klote gewoon. Solliciteren ligt met de feestdagen ook op zān gat natuurlijk, vanuit mij een beetje maar vooral vanuit bedrijven. Ik merk gewoon dat ik bang ben om fouten te maken, terwijl ik dat nog nooit heb gehad bij geen enkele baan. Maar voornameljjk het werk zelf ugh, moet. daar. weg.
Het is echt helemaaaal niet druk, echt perfect.
Ik werd een uur voor de wekker wakker van de ing app notificaties die me allemaal vreselijke afschrijvingen liet zien
Dat was ik! In mijn herinnering was de vorige jaren het meeste de eerste dag al wel geplunderd, maar ik denk ik dat je nog steeds wel goed kunt slagen hoor. En @anon50301661 zei dat er gistermiddag ook nog genoeg over was, dus ik denk dat het wel de moeite is om te gaan.
Ik heb zo weinig zin om te werkenā¦maar ik ga toch NU mn jas aan doen en vertrekken. Bah.
I feel you Moet er nu ook vandoor
Helemaal mee eens. Heb mezelf op verschillende manieren gegoogeld en kwam niet bij mijn adres uit.
Heb wel eens contact met mijn stiefmoeder gehad via LinkedIn, denk dat ik het ga vragen hoe ze er aan komen. Eerder bekeek ze iedere maand mijn pagina en daar is echt niets spannends te vinden (heb gevraagd waarom ze dat deed).
Aan de ene kant heb ik iets van laat het los. Maar aan de andere kant vind ik het zeer onprettig dat ze mijn adres hebben. En mijn rechtvaardigheidsgevoel komt naar boven dat als zij onrechtmatig aan mijn adres is gekomen dat ik daar iets mee moet doen
Er was geen hond op de weg dus sta nu al op de parkeerplaats van mn werk. Doe er normaal veel langer over. Maakt de drempel om mn auto uit te komen wel veel hoger succes vandaag!