Wat je even kwijt wil #31

Zo stom! Heb je gevraagd waarom ze niet bij jou komen? Of laten weten wat dit met je doet?
Toen ik uit huis ging kwamen mijn ouders ook niet :woman_shrugging: duurde maanden en pas nadat ik woest was geworden… Maar wel boos op mij omdat ik hun nieuwe meubels niet binnen een week kwam bekijken… :roll_eyes:

wel een beetje zo’n reactie van me :sweat_smile:

5 likes

Ik krijg ineens een nieuwsbrief van Maarten van Rossum. Waarom? Waar heb ik dit aan verdiend?

12 likes

Wat stom dat ze er dan overheen praten maar eel blijven verwachten dat jij daar komt :woman_shrugging:
Ik heb het contact verbroken met mn ouders. Sowieso familieleden die denken allerlei rechten te hebben maar nooit iets voor een ander over hebben ben ik liever kwijt dan rijk…kan je toch niet op vertrouwen.

1 like

Gisteren nog naar de kroeg geweest en ik heb nu een kater :sob::sob::sob: en vandaag wordt het weer eten en drinken met vriendinnen

Haha dit exact, de broers van mijn vriend zijn pas na 2 jaar langsgekomen. Maar de vriendin van 1 van hen was beledigd dat we haar nieuwe tv meubel na een week nog niet gezien hadden…
Ze werkt overigens aan de overkant van de straat van ons appartement, maar woont net als de rest van de familie in het dorp naast de stad

3 likes

Hahahahaha. Mn zwager werkte ook tijdelijk in de straat waar ik toen woonde, is nooit langsgeweest :woman_shrugging:

4 likes

Oké ik heb net nog een shitload blousjes besteld en sneakers en daarna heb ik toch maar besloten dat ik vanaf 01/01/2020 een jaar lang geen kleding, schoenen, accessoires make-up en parfum etc. ga kopen. Tenzij ik echt niet meer heb (maar volgens mij kan ik nog wel 6jr vooruit) :grimacing:

Benieuwd hoelang ik dit vol ga houden :sweat_smile:

2 likes

Ik lig in bed met het raam een beetje open en de zon schijnt lekker naar binnen. En ik eet mandarijnen. Ik was zo toe aan lekker even vrij zijn.

4 likes

@anon808047 bedankt voor de koolmonoxide tip, ik vertelde het aan mijn vriend en hij zei dat we al zo’n melder hebben, inclusief een heel ventilatiesysteem. Dus dat is het niet. Ergens hoopte ik misschien stiekem van wel want dan was er een verklaring voor haha, maar we weten dus nog steeds niet wat er is gebeurd en waar de spullen zijn gebleven.

Ook @Hatsmetflats bedankt voor de tips!

3 likes

Ik heb gister mijn auto voor het eerst in een laaaange tijd schoon gemaakt. En nu schijnt het zonnetje lekker en hij is helemaal aan het shinen :smiling_face_with_three_hearts: ik ben helemaal happy ermee

5 likes

Ik had laatst ook een dure tas gekocht en die leek een fabricagefout te hebben (leer was bobbelig, niet egaal) dus teruggestuurd en daarna wel een exemplaar gekregen die helemaal in orde is. Ik zou ook in jouw geval de tas terugsturen en een nieuwe bestellen, grote kans dat daar niets mis mee is.

5 likes

Ah oké, dan anders gedacht: een naaiatelier het logo er weer op laten stikken zodat ie er weer als nieuw uitziet?

3 likes

@Westwood Ik probeer wijs te worden uit de witcher serie boeken maar het is me onduidelijk. Hoe is de volgorde? (Als je geen zin hebt om dit te vertellen en vindt dat ik het zelf moet opzoeken is dat ok hoor hehe)

Als je het niet probeert, weet je het niet.

3 likes

Iemand vroeg of Lush nog veel afgeprijsde artikelen zou hebben. Hier was net nog best veel. Wel lange rij voor de kassa maar in ieder geval niet om binnen te komen.

2 likes

Ik heb een leenmobiel en er staan allemaal foto’s op van random mensen, zelfs een DigiD code en wachtwoord.

Ik ging net voordoen hoe kut m’n waterfles drinkt omdat je het heel snel naast je mond giet. En toen ging het zo mis dat m’n hele shirt nu nat is er kwam water uit m’n neus.

13 likes

Wow dat kan echt niet! Vooral die digiD.
Heb je die telefoon van een winkel gekregen? Dan zou ik echt een klacht indienen.

De game begint in principe waar de boeken eindigen. Het eerste boek is Blood of Elves, daarna Time of Contempt, daarna Baptism by Fire, The Tower of Swallows en Lady of the Lake. Je hebt VOOR Blood of Elves nog wel 2 boeken, maar dat zijn meer short stories.

Ik dacht zelf eerst dat het de bedoeling was dat 1 boek = 1 seizoen, maar dat klopt ook niet. Want in Blood of Elves heeft Nilfgaard Cintra net aangevallen en Geralt vindt Ciri net, maar in de serie staat Cintra nog.

Ik vind het superleuk erover te praten, dus je mag me alles vragen hoor! En toen ik zelf bepaalde personages of dingen niet begreep heb ik hier veel gelezen: https://witcher.fandom.com/wiki/Witcher

1 like

Ja vind het ook echt ongemakkelijk. Maar is het niet de verantwoordelijlheid van die klant alles te verwijderen? Ga het wel aangeven ja.

1 like