Wat je even kwijt wil #31

Hmm ja, beetje van beide toch? Idd ook van de klant, maar de winkel mag dat ook wel even controleren vind ik.

1 like

Ben echt klaar met december. Al die ā€œgezellige feestdagenā€ die je weer moet doorstaan. Mentaal ben ik helemaal leeggezogen, voel me echt een nobody en gefaald in het leven. Nu alleen nog oud en nieuw en dan hoop ik me langzaam weer wat beter te gaan voelen…

3 likes

Gelukkig zijn het verder geen schokkende foto’s maar wel heel veel foto’s van een kind van rond de 8 jaar. Stel je voor dat er allemaal nudes op stonden of amateurseksfilmpjes. :neutral_face:

1 like

Mijn volle pannenzegelboekje is in de winkel uit mijn boodschappentas gejat of gevallen :sob:

Ja hier ook, nog heel veel afgeprijsd (rotterdam koopgoot)

1 like

ik zou gewoon een berichtje sturen,
ā€œBeste Zalando,
Ik heb mijzelf een kerstcadeautje gedaan en tas X besteld toen die in de aanbieding was. Toen ik hem gisteren uitpakte zag ik dat het logo er niet goed op zit. Kan dit opgelost worden?
met vriendelijke groet,
Taksiā€

Edit; ik verwacht namelijk dat dit gewoon een fabrikagefout is

15 likes

Zalando is ook met producten die je al gebruikt en die snel gebreken vertonen heel redelijk. Is mijn ervaring. Dus ook al denken ze dat je m al gebruikt hebt moet het niet zo zijn dat het logo er al afbladdert toch

4 likes

Ik heb mijn mobiel een half jaar lang aan een touwtje om mijn lichaam gedragen, als een tasje zeg maar. Vandaag is de eerste dag dat ik

5 likes

Cliffhanger

57 likes

Hahaha ja dat dacht ik ook: toen brak het touwtje en viel hij op de grond.

7 likes

Nee uiteindelijk niet meer! Ben eerst gaan hardlopen en lig nu voor pampus op de bank. Moet namelijk 40 min reizen voor de dichtstbijzijnde lush, dus heb het maar opgegeven (het leek zo’n goed idee gisteren in bed).

1 like

Ik heb een keer gehad dat schoenen kapot waren na ƩƩn keer dragen. Heb toen zalando gemaild met het eerlijke verhaal en toen kreeg ik heel lief geld terug. Zou dus gewoon een berichtje sturen!

1 like

Ah nee. Ik heb nog 2 boekjes over. Vol. Als je wilt stuur ik ze naar je op

2 likes

Ik heb een nieuwe baan :smiley:!

87 likes

Hahaha omg nee! Dat ik zonder ga werken. Dus ben benieuwd hoe lang het goed gaat

1 like

Hahaha gelukkig maar, telefoon nog in orde!

Je kunt een berichtje sturen via Facebook, ze zijn heel aardig en behulpzaam. Ik heb al meerdere keren gehad dat ik een beschadigd product had ontvangen (klein vlekje op schoenen bijvoorbeeld) en toen mocht ik de schoenen houden en kreeg ik m’n geld terug. Zou het dus zeker proberen!

1 like

Dank voor de reacties allemaal! Ga contact opnemen met klantenservice!

2 likes

Graag! Wat superlief :blush:

1 like

Welke organisatie is het geworden? Nummer 1 of 2?